Ergens in het begin al even mee geschreven, en nu weer wat aan het bijlezen geweest.
Word nu spannend voor iedereen, het komt nu aardig dichtbij.
Zelf zit ik nu op 36+2. Verlof net ingegaan en alle kleertjes en dekentjes etc gewassen. (is onze eerste)
Morgen komen ze de bed klossen brengen met rugsteun, douchekruk en ondersteek. Ik wil ook graag thuis bevallen. Zijn er meer die dat willen? Bij de verloskundige kan ik ook een bad regelen, dat lijkt mij ook wel fijn.
Mijn partner gaat ook niet elke controle mee, is ook niet handig ivm zijn werk. In het begin wel en vorige week ook met de groeiecho. Ik krijg extra groeiecho's omdat bij aanvang zwangerschap mijn bmi te hoog was. Maar nu 2 groeiecho gehad, en hij zit juist iets onder het gemiddelde.
Ik vind nu wel lastiger worden. Alles kost meer moeite, simpele dingen gaan zwaar en moet echt wennen dat ik dingen uit handen moet geven. Ik ben altijd zo gewent om zelf lekker aan te pakken. Mijn partner heeft geen rijbewijs, en ik rij dus altijd overal heen. Vind nu wel lastig waar een wanneer ik de grens moet trekken tot waar en wanneer ik ga rijden. Zit er toch beetje mee dat als er onderweg vorderingen komen (weeën /gebroken vliezen) dat ik dus door moet rijden of ergens in de berm moet staan. Het is de eerste, dus zo snel zal het niet gaat, maar geen fijn idee dat ik dan dus wel met het probleem zit?