Uitgerekend augustus

Oh meiden ff een vraagje eh... ik heb vandaag naja mijn man heeft vandaag ons bed op kratten gezet want die gewone onderzetter kunnen niet ivm boxspringbed. En nu is ons bed 95 cm hoog! Ik heb gwn ons keuken trapje nodig om in bed te komen... is dat normaal?... ik ga woensdag sowiso ff vragen aan de vk.. maar dit lijkt me toch wel extreem hoog!
Ons bed is zonder kratjes al 70cm...
Hoe hoog is jullie bed? 

@Agnesz ons bed is 55 cm zonder onderding en met is ie nu 78 cm. Heb gelezen dat het 75 cm moet zijn maar dat betekent idd dat jullie bed normaal maar 5 cm hoger zou hoeven.... is dat denk je niet anders op te lossen? Hele bergbeklimming dat bed in nu lijkt me ook uitdagend haha ?

Ergens in het begin al even mee geschreven, en nu weer wat aan het bijlezen geweest. 
Word nu spannend voor iedereen, het komt nu aardig dichtbij. 
Zelf zit ik nu op 36+2. Verlof net ingegaan en alle kleertjes en dekentjes etc gewassen. (is onze eerste) 
Morgen komen ze de bed klossen brengen met rugsteun, douchekruk en ondersteek. Ik wil ook graag thuis bevallen. Zijn er meer die dat willen? Bij de verloskundige kan ik ook een bad regelen, dat lijkt mij ook wel fijn. 
Mijn partner gaat ook niet elke controle mee, is ook niet handig ivm zijn werk. In het begin wel en vorige week ook met de groeiecho. Ik krijg extra groeiecho's omdat bij aanvang zwangerschap mijn bmi te hoog was. Maar nu 2 groeiecho gehad, en hij zit juist iets onder het gemiddelde. 
Ik vind nu wel lastiger worden. Alles kost meer moeite, simpele dingen gaan zwaar en moet echt wennen dat ik dingen uit handen moet geven. Ik ben altijd zo gewent om zelf lekker aan te pakken. Mijn partner heeft geen rijbewijs, en ik rij dus altijd overal heen. Vind nu wel lastig waar een wanneer ik de grens moet trekken tot waar en wanneer ik ga rijden. Zit er toch beetje mee dat als er onderweg vorderingen komen (weeën /gebroken vliezen) dat ik dus door moet rijden of ergens in de berm moet staan. Het is de eerste, dus zo snel zal het niet gaat, maar geen fijn idee dat ik dan dus wel met het probleem zit?

Agnesz het bed moet 75 a 80 cm hoog zijn. Bij ons komt het bed ook iets daaronder. Het gaat erom dat het niet heel laag is voor de rug van de kraamzorg. Ik zou even bellen of dat een probleem is. Want te hoog lijkt me ook niks. Bij ons was de vrouw van de kraamzorg die op intake kwam heel makkelijk. 
Gister weer controle gehad en alles was weer goed. Hij is volledig ingedaald! Volgende week woensdag weer een afspraak dan gaan we de mogelijkheden bespreken als ik dan nog niet ben bevallen want volgende week vrijdag zit ik precies op 40 weken! Spannend! 

Mijn man gaat deze week ons bed ook omhoog zetten. Maar het bed moet inderdaad rond de 80cm hoog zijn, 95 lijkt me echt te veel. Maar bij mijn vorige zwangerschap moest ik ook met een krukje het bed in stappen ? Scheelt, ik ben maar 1.56m, dus als het bed 80 cm hoog is dan is dat al de helft van mij.... 
Lautje, ik ga ook thuis bevallen. Heb dat met mijn eerste gedaan en ik vond dit heel erg fijn! Voor mij geen bad, maar gewoon op bed. Wilde bij de eerste eigenlijk op een baarkruk, maar omdat het zo snel ging was daar geen tijd meer voor en ik lag toen toch al op bed. Viel me alleszins mee, dus waarschijnlijk deze keer ook gewoon weer op bed!

? geboorte nieuws?
20 juli 2019 
Brian en Jake
2u28 /2396 gram - 2u36 / 2420 gram
De jongens zijn met 35+5 geboren en ze doen het supergoed. Ze zullen nog wel langere tijd in het ziekenhuis blijven. Waarschijnlijk tot de uitgerekende datum. Ik ben vandaag weer thuis gekomen en ook met mij gaat het goed. Komende week word het zoeken naar een ritme om genoeg bij de jongens te kunnen zijn op de neonatologie en toch zelf ook te herstellen. Maar we zijn supertrots op onze beide heren en hoe ze het doen!! 

Wauw gefeliciteerd IngeG!!!! Wat heerlijk dat het zo goed gaat en wat een goed nieuws!! 
Geen idee of je er wat aan hebt Agnesz. Ik vond het op klossen ook lastig daarom heeft mijn kraamzorg aangegeven dat ook een enkele logeerbed omhoog kan naar 80. Dan moet er wel iemand anders de bedden verschonen. Het is vooral dat ze jou wonden kunnen verschonen/verzorgen. 
ik heb met 80 al moeite om in en uit bed te komen. hihi.. 

Ahhh de eerste twee gefeliciteerd!!!? Is de bevalling spontaan op gang gekomen? En ben je natuurlijk bevallen of met een keizersnede? 
Gek idee ik ben nu ook 35.5 haha! Vandaag weer controle gehad en hij ligt lekker ingedaald inmiddels. Vannacht weer ongesteldheid krampen en dat blijft eigenlijk een beetje aanhouden. Maandag met 36.4 weer een groeiecho en kijken naar zijn schildklier ( ik heb de ziekte van Graves ). Ze verwachten daar verder niks van want op alle echo's is gewoon een goed werkende schildklier te zien. 

Terug
Bovenaan