Uitgerekend augustus

Wauw IngeG! Gefeliciteerd! De eerste inderdaad. :D Prachtig nieuws! Kun je nog wat meer vertellen hoe het gegaan is? Ben benieuwd!
Hier nog alles rustig (behalve constant dansfeest van jut en jul in de buik), nu 35+2. :) 

IngeG: Van harte gefeliciteerd met je 2 mannetjes! Fijn dat ze het goed doen. 
Ben benieuwd wie de volgende gaat zijn die gaat bevallen. 
Wat betreft de klossen en bedhoogte: Wij hebben ook een boxspring, maar daarbij lukte het uiteindelijk wel om de ‘normale’ klossen onder de poten te zetten. Wat al werd genoemd: eventueel klossen onder t logeerbed, zodat de kraamzorg je daar kan verzorgen. 

Wauw, leuk nieuws. Fijn dat het verder goed gaat :)
Ook.hier een boxspring en wij moesten van de kz een soort bestellen die kan bij boxsprings...

18-07-2019 is mijn Prinsesje Kensi geboren ?

met 33 weken + 3 dagen. Zij ligt op de neonatologie maar zij doet het echt zo super goed. Zaterdag 11 juli werd ik opgenomen met hevige weeën.  7 weken te vroeg is ze geboren maandag avond had ik 5cm onstluiting dinsdag nog steeds woensdag kwamen ze erachter dat me vliezen waren gebroken en donderdag had ik 6cm ? het was zo een hel ik ben nog steeds helemaal kapot maar toen zij eruit kwam eindelijk en zag hoe ze was was ik gelijk verkocht. Kensi gaat als een speer ! Zij is van de high care naar medium care gegaan. Van 8x 15cc  naar 4x20 en 4x25 ? der antibiotica is gestopt en ze is 43cm lang ? ook kolf ik alle voeding voor haar zelf en drinkt ze ook uit me borst ?

Van harte gefeliciteerd Minimin. Was zeker even schrikken dat ze zich al zo vroeg aandiende? Maar fijn dat alles goed gaat. Ik hoop dat je snel hersteld! 

Gefeliciteerd voor alle nieuwe moeders! Wat fijn om de horen dat alle baby's het gewoon goed doen, dat is het allerbelangrijkste! Hopelijk met de moeders ook alles goed ;)
Wij zetten trouwens geen klossen onder het bed, om de reden dat het dan of te laag of veel te hoog uit kwam en ik dan al helemaal een ladder nodig heb om in bed te komen. Wij lossen het op met bakstenen en een plankje ?

Gefeliciteerd allemaal ?gelukkig gaat het met alle kindjes en mama's naar omstabdigheden goed. Hier ook niks onder het bed ivm boxspring, tijdens intake kz aangegeven en was akkoord ben benieuwd als ze komen..
Hier wachten we rustig af 37+4 nu. Vandaag weer controle. 
Succes allemaal vandaag met de hitte en geniet van jullie kleine wondertjes of nog even het getrappel in de buik ?

Terug
Bovenaan