Uitgerekend augustus

Wauw! Gefeliciteerd allemaal! Fijn dat alles goed gaat met de kleintjes en met jullie! 
Vandaag 37+5 kan niet wachten om ons meisje in de armen te hebben! 
Verder nog niks geen voor tekens hier. Alleen af en toe lichte krampen onder in.. 

MiniMin ook van harte gefeliciteerd! Zal wel even schrikken zijn geweest dat de bevalling ineens op gang kwam zeg. Gelukkig gaat alles goed en doet jullie meisje het ook allemaal goed! 

GEFELICITEERD INGE en MINIMI!
Wauw wat een zegen! Heel veel liefde jullie kant op!

Wat betreft de klossen.. We hadden dus die nacht dat we de kratjes er onder hadden gezet.. midden in de nacht een van de kratjes waar de pootjes doorheen zakte! Wauw, wat eng! We hebben ze er meteen onderuit gehaald.. Ik moet zeggen ik vond het ook gewoon eng om op zo'n hoogte (95cm) te slapen. Ik had de heletijd het gevoel dat ik eruit zou vallen en in en uit bed klimmen was echt een hel. Met al die plasmomentjes in de nacht. Mijn man en ik hebben de slechtste nacht in tijden gehad!
Bedankt voor alle tips trouwens! Ik ga vanmiddag met de VK overleggen wat MOET of dat het ook zo kan ons bed is normaal al 70cm hoog.. Ben benieuwd wat ze zegt. Het bed zou eventueel uitelkaar kunnen.. dan gaat alleen mijn deel omhoog, omdat er anders te weinig ruimte is rondom het bed, om mij te verzorgen. (We hebben een groot bed voor ons kleine kamertje). Maar jeetje wat een gedoe, dan moet ik gewoon nieuwe lakens etc halen voor éénpersoons bedden! PFff haha.. :p

Gefeliciteerd aan alle moeders! Wel even schrikken zeg zo vroeg! Maar gelukkig gaat het goed met jullie kleine wondertjes!
Hoe gaat het met iedereen en de warmte? Houden jullie veel vocht vast? Hier een klein beetje last van vocht maar het valt niemand op behalve mezelf haha! Hij is wel iets rustiger door de warmte, bij jullie ook??
Heb al een tijdje last van m'n voet. Vraag me af of dit zwangerschap gerelateerd is. Kan me niet herinneren dat ik me verzwik heb... 

Goedemorgen lieve dames,
al de hele zwangerschap lees ik mee op dit forum en zo af en toe stuur ik hier ook een berichtje.
ik heb een vraagje en hoopte dat iemand misschien alvast een antwoord had?
vandaag ben ik precies 39 weken zwanger. Gister al de hele dag een zeurende buikpijn en de avond afgesloten met een ietwat roze afscheiding.
vannacht een aantal keren wezen plassen met telkens roze afscheiding. Laatste keer was een uurtje geleden, rond 5 uur. Nogsteeds gepaard met een zeurende pijn onderin mijn buik.

zou dit het begin zijn? Zo tegen het einde aan ernaar ik ieder kriebeltje als spannend, om gek van te worden?

Terug
Bovenaan