Uitgerekend augustus

@bloompje gelukkig geen last van veel vochtvasthouden..
maar ook net als jij sinds twee dagen last van mijn rechtervoet, lijkt wel alsof ik iets heb gedaan, maar dat is niet zo. Ik probeer nu zoveel mogelijk omhoog te leggen en de voetjes lekker in koudwater (ook heerlijk tegen de warmte)
Verder gaat het nog redelijk hoor met de hitte!!
geen idee of het een voorteken is! als je twijfelt zou ik altijd eventjes bellen naar je VK.. zij hebben wel iets meer inzicht denk en wellicht kunnen ze eventjes komen kijken of je al richting ontsluiting gaat?!

Succes vandaag dames! lekker verkoeling zoeken!

Spannend jennml klinkt erop dat er wel iets aan het rommelen is! Ik ben morgen 39 weken en ik heb ook continue als ik iets voel dat ik hoop dat dat het begin is.. Gister ineens last van m'n tepels, heb de hele zwangerschap geen last gehad van m'n borsten en tepels. Misschien komt mijn melkproductie nu wel alvast op gang hihi! En vannacht had ik ineens continue steken bij m'n schaambot zeg maar.. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon beursheid zijn van het indalen en hij daar in de buurt met z'n hoofdje ligt nu. Ze zeggen wel dat er meer kans is op bevallen wanneer je boven de 37 weken bent en het warmer is als 33 graden! 

Gefeliciteerd meiden, wat fijn dat het met jullie en met de kleine spruitjes goed gaat! Spannend wel zeg, als het zoveel weken eerder komt. Toch een beetje overrompeld denk ik dan. 
@Blooompje: die steken bij schaambot heb ik al een paar weken. Indalen! Hij drukt erop. Vooral na zitten en dan lopen... wat een letterlijk KUT gevoel hahaha.
Hier vandaag precies 36 weken. Wat betekent: morgen start mijn verlof. Laatste dag werken dus vandaag. Gelukkig hebben we (een soort van) airco op kantoor. Dus het is nog te doen. Maar ben er wel helemaal klaar mee. Gister liggingsecho gehad en hij is helemaal ingedaald en doet het goed. Groeit goed. Stiekem hoop ik op 2 weken vrij en dan zo met 38 weken bevallen hehehehe. Maarja, je hebt het niet voor het uitkiezen he ;)

Spannend Jennml, laat je even weten hoe het verder gaat?!
Verder herken ik het vocht vasthouden wel een beetje Bloompjee, ik heb er de hele zwangerschap eigenlijk geen last van gehad en nu merk ik het zelf wel in mijn benen / voeten / handen (heb ineens ook van die tintelende vingers, carpale tunnel syndroom). Maar je ziet het op zich niet echt (behalve ikzelf dan, en mijn vriend ook wel als ik het hem vraag). Maargoed, vandaag 38+4 dus vind het nog prima gedaan dat het vocht vasthouden nu pas komt haha.
Verder.. ik merk ook dat ik heel alert ben op elk (mogelijk) tekentje, het mag van mij best wel beginnen! We hebben natuurlijk een geplande keizersnede staan, maargoed.. hij kan op zich nog steeds eerder dan die datum komen ;).
Succes met de warmte dames! Ik zit in de buurt van een ventilator met een voetenbadje. Wel even wat anders dan vorig jaar zwemmen, surfen, varen! Maar de laatste loodjes, zet 'm op allemaal.

@MikkieX: ja het is wel een andere zomer zo he ? Hahaha... ik mis vooral ook wel de wijntjes in het zonnetje op een terrasje of in de tuin. En gewoon lekker bakken en braden op het strand in de zon... met mn platte buik! Maaar goed. We krijgen er als het goed is wat moois voor terug ;)

@Joena Haha jaaaa mijn platte buik. Ik kan me bijna niet meer voorstellen hoe dat eruit zag (beetje overdreven wel haha, maar ook wel een beetje waar). Ben inmiddels ook wel heel benieuwd naar het mannetje IN mijn buik, dus het lijkt me een win-win als hij er snel uit komt - mijn buik weer wat platter en hij hier ;).

MikkieX dat tintelende in m'n handen heb ik ook, vooral snachts! Wanneer gaat de geplande keizersnee plaats vinden? Lijkt me best gek eigenlijk dat je nu al weet dat dan de grote dag is! Ook wel fijn dan kun je lekker voorbereiden in huis enzo! 
Net had ik het er met jullie over dat mijn tepels ineens gevoelig werden. En zojuist is er voor het eerst melk uit mijn borst gelekt! Niet verwacht dat ik daar zo trots op kon zijn hahah!!!! Misschien is dit wel een teken dat de bevalling nadert haha wie weet! 

Terug
Bovenaan