Uitgerekend augustus

Bloompjee jaa inderdaad vooral ‘s nachts! Vind het echt heeeel irritant, word ook telkens helemaal in de war wakker van WAAR IS MIJN HAND ?.
Over precies een week wordt hij gehaald! Is ook een heel gek idee idd, je weet dat dat dus in principe de geboortedatum wordt, of in ieder geval uiterlijk die datum. Moest mijn vriend wel even uitleggen dat het niet een soort sluitende afspraak is die we met hem hebben haha, hij kán op zich nog steeds eerder komen mocht hij er zin in hebben en dan moeten we dus zsm naar het ziekenhuis (vanwege de stuitligging, anders is het straks al te ver gevorderd voor een ks).

@Blooompje: melk uit mn tepels heb ik al sinds week 31 :p dus ik denk niet dat het een teken is dat de bevalling eraan komt. Maar het is wel een teken dat e.e.a. op gang komt!

Bedankt voor jullie reacties! Sinds mijn berichtje stopte de roze afscheiding.... heel irritant!
ik ben medisch dus sowieso wat strenger op controle. Morgen naar het ziekenhuis stond al op de planning. En gezien de buikpijn ook niet echt heviger is geworden ben ik maar lekker op bed blijven liggen vandaag. Benieuwd wat ze morgen zullen zeggen!
pijn in mijn schaambot heb ik ook al een tijdje! En ook het gevoel alsof er 20 kilo aan mijn schaamlippen hangt! Haha. Kon kloppen volgens de gyn, doordat de baby toch lager gaat liggen.. moet je vagina letterlijk meer gewicht gaan dragen.
Melk lekken heb ik nog geen last van! Ook eens nagevraagd (dit had ik bij mijn eerste al vrij vroeg namelijk) maar dit zegt helemaal niks. Productie zou zelfs pas op gang kunnen komen zodra de placenta los laat, is mij verteld.

overleven we de hitte allemaal een beetje?

minim: Gefeliciteerd met de kleine! Wat fijn dat het zo goed gaat ondanks het aantal weken zwangerschap! 
Wij zijn nu bijna een weekje verder! Ik ben dinsdag thuis gekomen uit het ziekenhuis en sindsdien is het pendelen naar de jongens! Mijn herstel gaat super en valt me dan ook heel erg mee. Het kost wel veel energie om op tijd uit bed te gaan, klaar te maken en in de auto te zitten om naar de neonatologie te gaan! 
Ik kijk ook goed terug op de bevalling! Begon vrijdag 19 juli, zaten op de bank journaal te kijken en toen kwam er langs dat het dinsdag 30 graden zou worden? dus toen klopte ik eens iets op mijn buik en zei: Jongens, maandag is jullie laatste daggie! 
En toen brak mijn vruchtwater! (Geen druppels zoals overal genoemd, maar echt plensen)
Eenmaal in het ziekenhuis leek het heel erg snel te gaan! Na 2u weeën al 6 cm ontsluiting dus geen tijd meer voor een ruggenprik! Helaas bleven de persweeën nog lang weg, had wel elke keer wee op wee wat erg zwaar was! Dus weeën opwekkers gekregen voor de persweeën. Ongeveer 19:30 binnen gekomen en half 3 bevallen! Brian wel met een knip en de vacuümpomp! Daarna nog naar de ok geweest omdat de 2e placenta niet kwam! Al met al een heel avontuur ?
De 1ste dagen op de neo werden we er op voorbereid dat ze waarschijnlijk tot de uitgerekende termijn moeten blijven. Ze doen het deze week echter zo goed dat er vandaag over is gesproken dat we ze zondag al mee naar huis mogen nemen! Zaterdag gaan we dan een dag aan in-Roomen doen, een hele dag in het ziekenhuis met de jongens en de verpleegkundige op de achtergrond. En als ze alles zo goed blijven doen, en de Maxi-Cosi test doorkomen mogen we ze zondag meenemen?

Wat super Inge! En hoe bizar dat je net tegen je jongens sprak en dat toen je vliezen braken ? wat een toeval. Beetje domme vraag misschien, maar hoe werkt dat eigenlijk bij een tweeling? Die hebben toch allebei aparte vliezen? Breken die dan tegelijk? Sorry voor de off topic vraag haha, maar komt ineens in me op.
Super fijn dat jullie ze als alles goed blijft gaan zondag al mee kunnen nemen! Ik duim voor jullie dat dat het geval is ???.

Terug
Bovenaan