Zo, Inge. Dat is inderdaad een flink avontuur geweest. Raar hè, als je vliezen zo ineens breken! Ik had dat bij mijn eerste ook, en inderdaad; geen druppeltjes maar een hele waterval haha. Ik kon er toen wel om lachen, ik vond het vooral heel erg raar. Op zich ergens ook wel fijn, dan is het tenminste duidelijk dat het vruchtwater is!

En heel fijn dat de jongens het zo goed doen, ik hoop echt dat jullie ze zondag lekker mee naar huis kunnen nemen!
Hier is gisteren een tweede ventilator aangekomen en die had ik nodig vannacht! Heb 'm gisteren de hele dag in de woonkamer gehad en 's avonds mee naar boven. Merk ook wel dat ik door de hitte wat flauwer ben, maar ik heb dan ook nog steeds een lage bloeddruk voor een zwangere (110/65 bij de laatste drie controles).
Is trouwens wel een goeie om de vluchttas in te gaan pakken voor het geval dat... Ben ik eigenlijk ook nog vrij laks in geweest, heb vandaag besloten dat ik dit weekend in ieder geval alle babykleren maar weer eens uit ga wassen (die hebben al die tijd in een plastic bak gezeten op zolder, dus die zullen wel muffig zijn), zodat ik de commode vast kan vullen. En natuurlijk dit weekend het bed omhoog. Einde komt nu echt in zicht (vandaag 35+6), ik ben zeer benieuwd wanneer ik ga bevallen. Ik wilde echt uithouden tot 40+1, maar het is de hele week al een stuk onrustiger. De baby is weer flink aan het dalen, ik heb regelmatig pijn bij het lopen in mijn linkerlies en onder is het gewoon wat beurser. Dus het zou mij niet verbazen als het weer ergens rond 37/38 weken gaat gebeuren!