Uitgerekend augustus

Wat een verhaal Inge!! En wat een avontuur zo ineens. Blij dat het zo goed gaat met jou en de jongens!
Nog 1 dagje deze hitte overleven dames... inmiddels kun je mij wel opvegen. Nu 35+5 met jut en jul, giga buik en alles doet pijn. Vannacht onwel geworden door de hitte. Kreeg echt last van een flauwte. Uiteindelijk 3 uurtjes geslapen. Geef mij maar 20 graden!

Je staat erbij MikkieX! 
Ach arme Kim! Je kunt mij al oprapen met 1 (Grote ) jongen en buik en ongemakkelijkheden met slapen en draaien etc, kun je nagaan hoe jij je voelt. Sterkte! En zet m op vandaag! 
Wij gaan straks naar museum beeld en geluid met onze 2 jongens, in de hoop dat het daar heerlijk koel is haha. Vandaag 35.4 weken. 

Wat een avontuur IngeG en wat lekker dat ze naar huis mogen!!! 
Gisteren door de warmte me bloeddruk gaan stijgen. Dus schrok me rot 100/160.. Of ik met me spullen naar het ziekenhuis wilde gaan. Daar in de airco daalde bij snel naar 80/140 en dat is gelukkig oké..  Wel fijn alles is nu gecheckt. van bloed, urine, hartje baby, ligging baby en hart ik!! Ben gisteren dus ook weer ontslagen want alles is goed!!! 
Voordelen: 
- Ik was laks met vluchttas inpakken.. nou dat ga ik vandaag toch echt wel even goed doen.. wat een stress 
- Ik wist niet waar het ziekenhuis was want woon hier nog niet zo lang.. ( Ook minder goed, bijna een uur over gedaan)  
- Ik ben ingeschreven in het ziekenhuis
- Weet nu een beetje waar we moeten zijn  en hoe het eraan toe gaat!!! (verschrikkelijk mooie afdeling, hotel sfeer) 
- Weet dat de baby het echt goed doet!!! alleen nog niet ingedaald. 
- Weet dat met mij alles goed is! 
Al met al ik blijf binnen vandaag!!! kom maar op koude lucht.. 
Citrus ik ben ook pas later ingestapt. 15 aug uitgerekend. 

Zo, Inge. Dat is inderdaad een flink avontuur geweest. Raar hè, als je vliezen zo ineens breken! Ik had dat bij mijn eerste ook, en inderdaad; geen druppeltjes maar een hele waterval haha. Ik kon er toen wel om lachen, ik vond het vooral heel erg raar. Op zich ergens ook wel fijn, dan is het tenminste duidelijk dat het vruchtwater is! ;) En heel fijn dat de jongens het zo goed doen, ik hoop echt dat jullie ze zondag lekker mee naar huis kunnen nemen!
Hier is gisteren een tweede ventilator aangekomen en die had ik nodig vannacht! Heb 'm gisteren de hele dag in de woonkamer gehad en 's avonds mee naar boven. Merk ook wel dat ik door de hitte wat flauwer ben, maar ik heb dan ook nog steeds een lage bloeddruk voor een zwangere (110/65 bij de laatste drie controles). 
Is trouwens wel een goeie om de vluchttas in te gaan pakken voor het geval dat... Ben ik eigenlijk ook nog vrij laks in geweest, heb vandaag besloten dat ik dit weekend in ieder geval alle babykleren maar weer eens uit ga wassen (die hebben al die tijd in een plastic bak gezeten op zolder, dus die zullen wel muffig zijn), zodat ik de commode vast kan vullen. En natuurlijk dit weekend het bed omhoog. Einde komt nu echt in zicht (vandaag 35+6), ik ben zeer benieuwd wanneer ik ga bevallen. Ik wilde echt uithouden tot 40+1, maar het is de hele week al een stuk onrustiger. De baby is weer flink aan het dalen, ik heb regelmatig pijn bij het lopen in mijn linkerlies en onder is het gewoon wat beurser. Dus het zou mij niet verbazen als het weer ergens rond 37/38 weken gaat gebeuren!

Dankje Citrus!
En ook petje af voor jou hoor Kim. Ik trek de warmte vandaag echt héél slecht, en ik heb niet eens zo’n grote buik waar er maar eentje in zit ook. 
Sowieso geldt voor iedereen.. pas goed op jezelf deze dagen! ?
Ergens hoop ik dat het vandaag begint zodat ik lekker naar de airco van het ziekenhuis kan ?.

Hier is de warmte ook niet uit te houden! Vandaag opzich wel goed te doen met ventilator. Maar gister heb ik teveel gedaan en heb daar echt spijt van gehad. Ook een hele slechte nacht gehad.. 't liefst wilde ik lekker op mijn rug liggen maar dat gaat niet. Precies volgende week vrijdag ben ik uitgerekend maar ik hoop dat ik na het weekend al ga bevallen! Heb zo'n voorgevoel erover. Benieuwd of dat klopt!
Mijn Vluchtkoffer staat helemaal klaar met een briefje erop voor spulletjes die ik last minute nog in wil pakken maar die ik nu nog nodig heb. Ook vandaag de maxicosi in de auto geïnstalleerd en geoefend met gordel zodat ik straks met baby niet aan het klungelen ben! Vind het nu wel spannend worden! 

Ook ik ben het zàt die hitte! Terwijl ik zó van zomer hou... net voor de tweede keer vandaag onder de douche gestaan om af te koelen... zelfs het zwembad in de tuin is heet. Nou ja, morgen wat koeler en dan lijkt het echt voorbij.
Vanochtend laatste echo. Beebje ligt met het koppie naar beneden. Ennn, definitief een meisje! ? Voor ons maakte het weinig uit, de kinders wilden erg graag een zusje, zijn dus blij dat het nu ook 100% zo is. ?
Wat klink je ontzettend optimistisch Inge ! En wat zou het heerlijk zijn om ze mee te nemen dit weekend! 

Leuk hoor de eersten geboren! Hier ook nog even volhouden in de hitte. Vandaag 36 weken, ze ligt helemaal ingedaald met der koppie omlaag dus dat is fijn. Geboortekaartje afronden en vluchtkoffer (deels) gepakt. Fijn om nu echt de laatste dingetjes te kunnen doen. Wil nog even speen en flesjes uitkoken en dat soort dingen. Verder overleven tot het morgen afkoelt!

Terug
Bovenaan