Heerlijk verlof Joena en Nobba!
Lekker van genieten, toen ik net met verlof was had ik dat gevoel ook heel erg Nobba. Ik heb in de eerste week van mijn verlof echt vanalles laten bezorgen haha.. nu 38+1 zwanger en denk ik nou.. laat alles maar varen en laat die kleine maar komen.
Ik ben nu bezig de geboortekaartjes - enveloppen te schrijven.. verder moet ik eigenlijk nog een luieremmer kopen.. maja ik kan ook best wel ff doen met een gewone emmer.. wie weet krijg ik er nog een en anders is die zo besteld en in huis..

haha en zo zijn er nog wel een paar dingetjes waarvan ik nu zoiets heb ag.. ik red me er straks ook wel mee..
maja misschien komt dat ook wel omdat ik nu niet zo lekker in mijn vel zit.. de afgelopen dagen waren echt zo heet! Ik heb amper kunnen slapen, zelfs overdag lukte het niet. Wel ff gelegen af en toe.
Ik heb trouwens sinds 2 dagen ook al de heletijd dat ik een misselijk gevoel heb in mijn buik. Soms ineens heel erg en dan ook dunne ontlasting.. Heel vervelend vooral snachts en smorgens. Vandaag lijkt het maar niet over te gaan.. Daarnaast heb ik ook last van mijn rug, en merk ik dat alles gespannen is..
Zou dit al een klein beetje voorspanningen zijn? Man.. ik ben er wel echt klaar mee.. ik krijg gwn niks meer gedaan.. ik wil graag schoonmaken en boodschappen doen maar dan heb ik echt het idee dat ik moet spugen. bleah!
Morgen weer controle, dan maar even navragen als het nog niet over is.