Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd! Alles goed goed met jullie?
Ik ben momenteel 38 weken en 2 dagen zwanger en er heel erg klaar mee.. mn voeten enkels en benen zitten vol met vocht en doen ontzettend pijn.. het begint nu hier pas wat af te koelen (drenthe). Bleef vandaag gewoon nog 30 graden helaas.. hopelijk komt ons meisje snel. Heb momenten dat ik er zo er door heen zit dat ik in huilen uitbarst.. 
De kleine is gelukkig nog wel erg druk. Die zit nog wel goed bij mama haha. Ze is zo druk soms dat mn hele buik zeer doet en ik overal bulten heb van haar billen bijvoorbeeld haha. 

Heee Bloompje ; gaatie een beetje? Moeilijk hè, als je verwachtingen niet helemaal kloppen met de werkelijkheid... lukt het om het te bespreken? Nog een paar weekjes max. Koppop! ♡
Gefeliciteerd met de geboorte van Viyenne!!! Kan me zó voorstellen dat het genieten is!
Hier nu 35.5, maar eerlijk gezegd ook wel klaar ermee... nu al... ? M'n lijf werkt niet meer mee, kan weinig met de kinderen, terwijl ze vakantie hebben. Voelt niet fijn. Maar ja, kan nog wel 6 weken duren. Gelukkig gaan ze met hun vader nog een weekje naar Griekenland en nog een weekje naar opa en oma in België. 
Ben ook gewoon zooo nieuwsgierig maar ons meisje! Probeer ook wel een beetje bezig te blijven, in en om het huis. Maar alles gaat zo traag... en als ik wat gedaan heb, geen energie meer voor de kinderen. Wanneer ik iets met de kinderen gedaan heb, geen energie mee voor iets in huis... kan niet wachten tot ik m'n lijf weer terug heb voor mezelf (ook al draag ik ons beebje met liefde). #klaagmodus #uit

Gefeliciteerd met Viyenne. Fijn dat alles goed is gegaan :)
Ik heb sinds deze week officieel vrij en verlof. Afgelopen donderdag was mn laatste werkdag en ik was toen precis 36 weken. HALLELUJ! Het kwam ook echt op het goede moment... het is mooi zo!
Ik merk vooral dat mn buik 'strak' staat en dat ik zoveel baby voel voor mn gevoel. Dan denk ik: hoe dan nog misschien wel 4 weken? Dan knap ik uit mn velletje hahaha. Gelukkig nog 0 striae. Iedereen zegt tegen me: jij gaat echt eerder bevallen. Ben erg benieuwd! Ik ben zelf geboren met 36 weken en ook al zegt dat niets... stiekem hoop ik ergens rond de 38 weken hahaha. Dat zou ik mooi vinden.
Meiden allemaal succes met de laatste loodjes. Zet hem op! Nog even en we kunnen allemaal baby knuffelen. Echt heel onwerkelijk

Deze week mijn laatste werkweek :)
Ik merk wel hoe dichterbij alles komt, hoe spannender het wordt. Echt groeit ook een beetje de onzekerheid. Heb ik alles, heb ik me genoeg ingelezen, wat als ik straks van alles vergeet als de kleine er is... dat soort dingen. Herkennen meerdere mensen dit??
Ook gelezen/gehoord dat grootste gedeelte van de aanstaande moeder denkt dat de kleine eerder komt, maar dat dit in de praktijk niet zo is :p

Gefeliciteerd met Viyenne Jennml! Wat fijn dat ze er is ?. En een mooie naam!
Zo ik ben echt blij dat het afgekoeld is! Merk wel dat ik echt heel moe ben de laatste dagen, ben vanmorgen even in de stad geweest om iets te halen en ben nu alweer toe aan m’n bed ?. 
Wat jij zegt Nobba herken ik ook wel, die ‘zorgen’, vooral over of we alles wel hebben. Heb me bewust niet al te veel ingelezen (natuurlijk wel íetsje) omdat ik ergens het gevoel heb dat veel zich wel zal wijzen als hij geboren is en wanneer de kraamhulp helpt. Hoeveel je je ook inleest, het zal toch allemaal anders zijn/gaan dan je kunt bedenken van tevoren denk ik! Die overtuiging geeft mij wel rust op zich.

Heerlijk verlof Joena en Nobba!
Lekker van genieten, toen ik net met verlof was had ik dat gevoel ook heel erg Nobba. Ik heb in de eerste week van mijn verlof echt vanalles laten bezorgen haha.. nu 38+1 zwanger en denk ik nou.. laat alles maar varen en laat die kleine maar komen.
Ik ben nu bezig de geboortekaartjes - enveloppen te schrijven.. verder moet ik eigenlijk nog een luieremmer kopen.. maja ik kan ook best wel ff doen met een gewone emmer.. wie weet krijg ik er nog een en anders is die zo besteld en in huis.. :p haha en zo zijn er nog wel een paar dingetjes waarvan ik nu zoiets heb ag.. ik red me er straks ook wel mee..
maja misschien komt dat ook wel omdat ik nu niet zo lekker in mijn vel zit.. de afgelopen dagen waren echt zo heet! Ik heb amper kunnen slapen, zelfs overdag lukte het niet. Wel ff gelegen af en toe.
Ik heb trouwens sinds 2 dagen ook al de heletijd dat ik een misselijk gevoel heb in mijn buik. Soms ineens heel erg en dan ook dunne ontlasting.. Heel vervelend vooral snachts en smorgens. Vandaag lijkt het maar niet over te gaan.. Daarnaast heb ik ook last van mijn rug, en merk ik dat alles gespannen is..
Zou dit al een klein beetje voorspanningen zijn? Man.. ik ben er wel echt klaar mee.. ik krijg gwn niks meer gedaan.. ik wil graag schoonmaken en boodschappen doen maar dan heb ik echt het idee dat ik moet spugen. bleah!
Morgen weer controle, dan maar even navragen als het nog niet over is.

Bedankt Hinn gelukkig gaat het weer beter en heb het besproken met m'n vriend dat lucht al op dus hij zal er vanaf nu ook rekening mee houden!
Nobba in het begin van mijn verlof heb ik het e.e.a. bij gehaald. Ik ben ook altijd bang dat ik iets niet in huis heb. Maar aan de andere kant een druk op de knop en het is morgen in huis, scheelt weer! Ik denkt dat ik momenteel wel genoeg spullen heb haha. Ook mijn kraamkoffer wordt steeds voller. 
Nog steeds last van nesteldrang. Badkamer al twee keer grondig geboent. Deurtjes glimmen weer, hoekjes zijn schoon en de lades en kastjes. Keuken ook al helemaal opgeruimd en schoongemaakt. M'n nesteldrang is zo erg dat ik zelfs de witte sneakers van mijn vriend heb gewassen haha! Misschien is het ook wel een beetje de verveling hoor! Het houdt me in ieder geval lekker bezig. 
Agnesz ik denk dat je darmen aan het legen zijn voor de bevalling. Je hoort vaker dat wanneer de bevalling nadert je last krijgt van je darmen en een niet zo lekker gevoel.. 

Terug
Bovenaan