Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd allemaal meiden. Wat fijn dat het goed is gegaan :)
Hier 38 weken vandaag. Het wordt allemaal wat zwaarder en vermoeiender. Van mij mag hij komen... gewoon heel erg benieuwd naar hem en het hele circus :) 

Succes allemaal met de laatste loodjes

Bedankt voor alle felicitaties! @DaisB ik heb de keizersnede zelf als positief ervaren. De bevalling zelf vond ik veel heftiger met zware rugweeen die niet weg te puffen waren en door de ruggenprik kreeg ik met 5cm persdrang. Toen bleek meneer een sterrenkijkertje te zijn en werd het scenario keizersnede voor t eerst geopperd en ik moet zeggen dat ik vrij uitgeput was. Om half 9 sochtends begonnen, om 02.00u mogen persen maar bleek door zijn koppie en gewicht een onmogelijke taak. Snel door voor een keizersnede en kijk er goed op terug. Hij werd snel bij mij op de borst gelegd alleen het herstel nu vind ik pittig. Je hebt toch een flinke buikoperatie achter de rug! Maar voor mij was het het meer dan waard! Succes met de keizersnede en de rest met de laatste loodjes. Wij mogen deze ochtend al naar huis, kleintje doet het super! 

Gisteren met 39 weken opgenomen in het ziekehuis. bloeddruk te hoog en bloedwaarden gingen niet zoals verwacht. 
Vandaag gaan ze een ballon plaatsen om te kijken of ze iets op gang kunnen brengen. Ze verwachten dat het met 3 dagen ongeveer geboren gaat worden. 
Echt heel vreemd en opgelucht en allemaal gevoelens te gelijk!!! 

DaisB sorry late reactie! De operatie zelf heb ik positief ervaren. Werd erg misselijk alleen door de ruggenprik, waardoor ik me echt even op mezelf moest focussen toen, maar onze zoon kon toen bij mijn vriend. Mijn vriend zat de hele operatie bij mijn hoofd en had mijn hand vast, ik voelde verder helemaal niets van wat ze deden (had het idee alsof ze de tafel bewogen en niet mij) en onze zoon is na 7 minuten geboren. Hij mocht direct bij ons en ik ben toen gehecht, dat duurde denk ik een halfuur ofzo. Maar dan is dus je baby bij je en ben je vooral daarmee bezig. We zijn verder van begin tot eind met z’n 2en en later 3en geweest, wat ik heel fijn vond. En er was genoeg personeel aanwezig in de OK om te zorgen dat alles goed ging, en iedereen was ook echt heel aardig. 

Mii Mandy; heel veel succes! Ben benieuwd wanneer we jou baby-nieuws horen!!!
Even onsmakelijk vraagje; moeten jullie ook zo vaak naar het toilet voor nr.2? Kijk, dat plassen is normaal en zo, maar ???

MikkieX Gelukkig dat het een goede ervaring is geweest! Dankjewel voor je reactie. Maakt niet dat het een late reactie is hoor ?

Hin  Hier ook hoor haha.. ze zeggen dat je lichaam je je darmen aan het leegmaken is voor de bevalling.. spannend eh dat afwachten! 

Haha dat veel naar de wc gaan herken ik, de hele zwangerschap moeite gehad met naar de wc gaan kon ong 1x per week. 
Nu al 4 dagen achter elkaar met gemak, hoop dat het idd een teken is dat het niet al te lang meer duurt aangezien vandaag m'n uitgerekende datum is :)
Maar op veel harde buiken na is er nog weinig actie.. 

Hier ook een soort wandelende harde buik. Ze duren ook echt lang. Slaap ook slecht de laatste dagen (klaag klaag). Ben vandaag 38 weken dus zal vast allemaal nog wel eventjes duren. Maar soms denk ik ook van niet met al 2 weken toch krampen en nu sinds 3 dagen steeds die harde buiken. Geduld is een schone zaak ;)..

Terug
Bovenaan