Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd allemaal met de geboren baby's!
Hier 40 weken en 3 dagen opzich alles nog rustig wel veel harde buiken en af en toe wat buikpijn kan het nog niet echt kramp noemen.. 
Wel verloor ik zojuist mijn slijmprop /of een gedeelte daarvan. Was gewoon een doorzichtige dikke sliert slijm zonder bloed(sorry vies praatje).
Hoop dat dit toch wel een teken is aangezien ik morgen gestript word bij de verloskundige, hoop natuurlijk dat het voor die tijd begint. 

Wauw wat veel baby's al! Gefeliciteerd allemaal ?
@kimkeertwee: wat heb je ze lang bij je gehouden, knap hoor! En 50 min na elkaar geboren? Daar zit best lang tussen dan toch? Zijn ze goed op gewicht en al lekker thuis? 
Hier zijn de heren nu 3 weken oud waarvan 2 weken thuis. De 1ste week op de neonatologie vond ik wel pittig, moest zelf in de kleren en de auto om naar de jongens te gaan en zag ze dan alleen voor de voeding van 10u in de ochtend en 19u in de avond. De 1ste week thuis moesten we natuurlijk nog helemaal wennen aan elkaar, maar de dagen vliegen voorbij met alle flesjes en het verschonen etc! 
Volgende week gaat mijn man weer aan het werk, maar dan heeft mijn zus nog vrij om mij te helpen! 
We beseffen ons wel elke dag wat voor wondertjes we bij ons hebben? 

Hin: welke serie ben je aan het kijken? Ben me na 6 weken verlof inmiddels wat aan het vervelen... Dus leuke tips zijn welkom.
Ik ga zo maar eens aan een nieuw boek beginnen, al kan ik me daar niet altijd goed op concentreren. 

Ben benieuwd of het heeft doorgezet lavendeltje?
hier is t ook saaiig. Vriend wel al 2 dagen ziek thuis dus ik ben veel fruithapjes aan t maken. Was super emo gister en voel me gewoon raar. Ik dacht t gaat vast beginnen, maar ik denk dat ik t los moet laten met 38.4 wk nu.
ik ben trouwens heel slecht love island aan t bingen. Maar aanraders qua series vind ik: big little lies, handmaids tale (hoewel nu mis wat heftig met de babies)? Dead to me, dark.

Ik kijk Station 19, is nu op tv en neem ik op...
Arrow gekeken, Dead to me ook mee begonnen en Working moms is wel funny. ?
Lezen, kan ik ook wel eens gaan doen. Haha. Vandaag 38 weken, dus kan nog wel even duren...

@IngeG: Ja de bevalling was heel heftig... Eerst Lucas, waarbij de ruggenprik niet werkte, ik geen persweeen kreeg en ik op normale weeen moest persen, uur lang. Uiteindelijk laatste stuk met vacuumpomp geholpen omdat ik niet meer kon. Nadat Lucas geboren was kreeg ik geen weeen meer en Eefje daalde niet in, bleef gewoon boven in stuit liggen. Moest persen zonder wee, terwijl ik al kapot was van Lucas. Werkte dus niet mee, na een half uur met spoed naar OK en hebben ze me vanaf mijn middel verdoofd. Ze kregen Eefje niet goed te pakken bij dr billen vanwege het vlies, pas na een minuut of 10 kregen ze haar bij de voetjes te pakken en hebben ze haar uit mij getrokken (excuus als TMI :D). Was een hele heftige dag, kan ik je wel zeggen!
Enne.. 9 man aanwezig bij de bevalling van Lucas en 13 man bij Eefje in de OK. Hele happening! 
Wat fijn dat het goed gaat met je jongetjes! En geloof zo dat een periode in t ZH heel heftig kan zijn... fijn dat dat voorbij is.
Gefeliciteerd aan alle nieuw geborenen, en succes aan de dames die tegen t einde aan zitten! 
Hier gaat het inmiddels redelijk. Ik heb veel nazorg gehad, bloedtransfusie en hele toeters en bellen. Nu lekker thuis en langzaam herstellend. De kleintjes doen het top!

Tnx voor de tips dames. 
Hier even een update. Ben vanochtend bij de verloskundige geweest en ik kon gestript worden. Baarmoedermond was al goed verweekt en heb 1-2cm ontsluiting. Hopelijk heeft het strippen effect en komt de boel snel op gang. Anders donderdag een nieuwe poging. Nu maar weer wachten....
Kim-keertwee: pff, dat klinkt als een hele heftige bevalling zeg. Fijn dat het inmiddels redelijk gaat. Laat je maar goed verzorgen en geniet van je mooie gezinnetje. 

Terug
Bovenaan