Uitgerekend augustus

Jeetje Citrus wat krijg jij veel te verduren deze zwangerschap. Misschien straks als de boel een beetje heeft kunnen bezinken eens nadenken over EMDR therapie, kan goed helpen met het verwerken van trauma/ptss enzo. In ieder geval fijn om te horen dat hij het naar omstandigheden nu zo goed doet. Fijn aansterken met zn allen.
MoiX ik ben nog maar 38.4 dus ze gaan denk ik nog niets doen. En ik moet zeggen dat ik het ook een beetje een eng idee vind omdat ik vrij nare ervaringen heb met het zetten van een spiraaltje, maar liever dat dan dat ik ingeleid moet worden denk ik. Maargoed, ben gewoon een beetje benieuwd wanneer ze dat soort dingen doen en of het standaard is. Zal het eens vragen. Hoop dat het hier binnenkort misschien gewoon vanzelf gaat proberen. Ik had steeds donderdag in mijn hoofd, dan is het volle maan ;).

Wow Citrus wat een verhaal zeg. Gefeliciteerd met Colin en heeeel fijn dat hij het zo goed doet! Ik snap dat je wat tijd nodig hebt de bevalling te verwerken en ik hoop echt dat je het snel een plekje kunt geven. In ieder geval, heel veel geluk met Colin thuis ook - super fijn dat jullie nu in ieder geval gewoon met het hele gezin thuis kunnen wennen aan het nieuwe gezinslid!

Dag dames
Ook een berichtje van mij. Wij zijn alweer 6 dagen ouders van Julia! 
Ik ben met 38,5 ingeleid. Dit boden ze aan omdat mijn suikers te hoog waren en er een kans was dat ze (te) groot zou worden.  Er zijn veel grote baby’s in onze fam (zusje had 1 van 10 pond). Dus ik werd goed in de gaten gehouden. Wij hebben gekozen voor de inleiding onder andere omdat ze op dat moment nog normaal gewicht had. 
Op dinsdagochtend ballonnetje geplaatst, hele dag in het ziekenhuis gebleven. Wel wat krampen maar niet noemenswaardig. De ballon moest 24 uur blijven zitten. Woensdagochtend 7 uur zijn de vliezen geprikt en ging ik aan de weeenopwekkers. Om 12.00 had ik 5cm en vroeg ik medicatie. Ik kreeg een pompje aan mijn infuus met een soort morfine, en dat hielp me super. Alleen reageerde mijn lijf er te heftig op, mijn bloeddruk was nog maar 60/23. Ik had t zelf niet door, door de weeen. Dus moest stoppen met het pompje, daar was ik niet blij mee! Ik zei doe maar ruggenprik, had toen 7 cm. Kon nog net, maar op dat moment had anasthesie overleg. (12.10) tot 13.00. En om 13.00 uur had ik 10 cm. Ging echt onwijs snel..  om 14.05 is ons meisje geboren. Wat een ervaring, ik vond het zo intens. Heb de dagen erna in een bubbel geleefd, ik kon het gewoon niet geloven.. 
Lichamelijk herstel gaat heel goed, hormonaal is het wel een drama. Ik heb de hele zwangerschap geen hormoon gevoeld of een traan gelaten en nu is het lopende band werk. zo ben ik normaal helemaal niet dus het is me wat. 
Desondanks natuurlijk extreem blij en dankbaar en mijn vriend doet het fantastisch. We zijn echt een team en hebben de luxe om het de komende weken samen te doen. Wat een verrijking van je relatie! 

Hoi dames! Wauw wat een verhalen. Liefde jullie kant op..
Ons meisje is vannacht geboren om 00.12uur 
Ze heet Noëlla Chananja Anna we zijn super blij! De bevalling is erg vlot verlopen volgens het boekje erg fijn. Nu lekker genieten.

En weer drie kindjes!!! 
?Gefeliciteerd met Colin!?
?Gefeliciteerd met Julia!?
?Gefeliciteerd met Noëlla!?
Wat een verschil weer in ervaring en bevalling! Ik ben zó benieuwd naar m'n eigen verhaal straks!!! Kan niet wachten!

Wat leuk zeg al die kleintjes die al geboren zijn, gefeliciteerd allemaal!! :) 
Ik ben morgen 38 weken, merk wel dat ik er lichamelijk helemaal klaar mee ben :-(
Heb af en toe weeën en hoop iedere keer dat ze doorzetten maar dat is helaas nog niet het geval geweest.
Ook heb ik soms flinke steken aan de onderkant, alsof ze er met een mes in steken.
Ze ligt al een aantal weken ingedaald dus misschien is het haar hoofdje wat ik voel maar het is wel erg pijnlijk. Heeft iemand anders dit ook gehad?
Voor de dames die nog op zoek zijn naar een serie, the missing op Netflix is ook goed moet je alleen wel van houden :)
Groetjes,
Ashley

Vanmiddag gestript met 40 weken en 4 dagen. Daarna krampen en bloedverlies gehad maar nu niks meer helaas.. 

Allemaal gefeliciteerd met jullie kleintjes wat fijn dat alles na omstandigheden goed gaat! Wij blijven duimen dat de kleine zelf komt.. zaterdag ben ik 41+1 en gaan ze weer strippen als ze er nog niet is. En anders dinsdag naar de gynaecoloog aan de ctg en controles.. we wachten af!

Terug
Bovenaan