Uitgerekend augustus

Citrus!! Wat een enorm heftig verhaal zeg. Maar o o o wat ben ik blij wat van je te horen! Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van Colin ?? En ik sluit me volledig aan bij eerder genoemde EMDR. Denk goed aan jezelf! Geniet van je heerlijke mannen ?

En vervolgens zitten we om 1 uur snachts in een warm bad. Omdat de harde buiken al weet ik niet of dat het is of serieuze voorweeën niet meer op te vangen zijn in bed pff man wat doet het zeer heb er ong elke 15 min een trekt onwijs door in m'n rug en liezen en uiteindelijk benen. Wist me op bed geen raad/houding te geven. Nu in bad blijven ze wel aanhouden wel minder pijnlijk water haalt net ff het randje eraf. Maarja zit te dubben bellen of niet heb aan de ene kant niet het idee dat het echt begonnen is maar aan de andere kant dit isn eerste keer dus weet ik veel ;) 

Citrus, wat heftig dat je dat zo hebt mee moeten maken! ik snap dat je je verhaal niet eindeloos opnieuw wilt delen en vertellen, maar ze zeggen wel dat het je juist goed kan doen om het vaak hardop te vertellen. Meer om het uit je systeem te krijgen. Ik hoop dat je in je naaste omgeving die mogelijkheid wel hebt en dat je dit een plek kunt geven! Maar bovenal van harte gefeliciteerd met je zoon!!! Ga lekker daarop focussen, die lijst hier in het forum heeft geen prioriteit;)
Lavendeltje, als het niet meer vol te houden is en je denkt dat er meer aan de hand is, zou ik gewoon bellen. Beter een keer een controle te veel dan dat je dadelijk aan het bevallen bent en ze niet op tijd bij je zijn ;) Dat had ik namelijk bijna en die chaos is niet prettig zo op het laatst, hihi. Ben zeer benieuwd!

Ze komen nu om de 6/7minuten en houden ong 1,5 minuut aan.
Maar zijn nog van dezelfde pijn als 4 uur geleden. Bel straks om een uurtje of 7 wel even de verloskundige kijken wat zei zegt en dan hopen dat het niet voor niks is geweest bijna 24u wakker nu...
Kom maar op met die ontsluiting :p

Gefeliciteerd met alle kleintjes ❣️ wat een mooie namen heeft iedereen gekozen!
Citrus: ik was erg benieuwd hoe het met jou en de kleine zou zijn! Ben heel blij dat de kleine Colin het zo goed doet en dat jullie lekker thuis zijn! Hopelijk gaat jouw herstel goed en kunnen jullie genieten van jullie gezin! En krijgt deze hele gebeurtenis uiteindelijk een plekje. 

Gefeliciteerd met alle nieuwe baby’s weer allemaal! ♥️
Hier sinds de geboorte van Noë (1 augustus) vooral in een heftige cocon geleefd. Borstvoeding gaat al sinds de geboorte moeizaam, ik voed met tepelhoed en de voedingen duren steeds minstens een uur en dan moet ik ook nog kolven. Heb niet heel veel productie, het lijkt soms net genoeg voor haar maar heb geen ‘voorraad’.
Uiteindelijk gisteren een nacht opgenomen geweest wegens koorts, borstontsteking en hoge bloeddruk en ook wel uitputting. Ik sliep amper meer.
Heb nu hulp van een Lactatiekundige maar denk erover om te stoppen, mijn lijf lijkt aan te geven dat het genoeg is, mijn vriend en ik vinden het op deze manier heel zwaar. Daarbij lijkt Noë het er nog niet goed op te doen (amper / geen ontlasting terwijl dat wel zou moeten).
Iemand soortgelijke ervaringen? Voeden jullie kunst of borst?

Terug
Bovenaan