Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd!
Ik heb maandag positief getest maar gister negatief.. moet nu van de huisarts dit weekend weer testen om te kijken of t een ja of nee is.. super spannend 

Hier ook bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. 
 Dit weekend testen. Ik hoop dat het gelukt is. Niet echt rare klachten beetje kramp in onderbuik,opgeblazen gevoel en pijn in de borsten. Maar deze klachten op het opgeblazen gevoel na heb ik dit ook als ik ongesteld moet worden. Dus SUPER spannend! 

Hallo allemaal!
Ten eerste gefeliciteerd voor alle dames die zwanger zijn!
Ik heb afgelopen zaterdag en maandag avond een test gedaan en ze waren allebei positief met een dikke duidelijke streep. Ik heb op internet uitgerekend wanneer ik uitgerekend zou zijn en dat is 2 augustus 2019 dus een zomerkindje. 
Vind het allemaal erg spannend want het is mijn eerste zwangerschap. Heb nog niet veel symptomen als alleen pijnlijke borsten en soms een klein beetje pijn in mijn onderrug. 

Jij ook gefeliciteerd Cipy!
Voor ons is het ook de eerste.. Vannacht toen ik moest plassen meteen een clearblue gedaan en die gaf 1-2 weken aan. Zo onwerkelijk.. Vervolgens meteen een paar uur wakker gelegen, omdat ik door dit resultaat weer klaar wakker was :).
Het enige wat ik merk is een beetje gerommel, meer eetlust en moest vandaag wel erg vaak plassen.. Kan ook toeval zijn!
Vandaag ook meteen een contactformulier bij de verloskundige ingevuld.. Ik hoop dat we voor kerst terecht kunnen!

Gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschap. 
Ik heb vandaag positief getest.. heel spannend het is al 2 keer misgegaan dit jaar.  Gelukkig mag ik 12 december al voor een echo in het ziekenhuis bij de gyneacoloog. Nog 2 werken in spanning zitten..

Liefs

Gefeliciteerd Cipy en Henrieke!
vandaag heb ik de gynaecoloog gebeld om te vertellen dat ik zwanger ben maar die reageerde niet zoals ik gehoopt had, hij vertelde me dat ik pas 18 dagen na de inseminatie had mogen testen. Omdat dan de pregnyl zeker uit mijn lijf is. Dus vrijdag nog maar een test doen. Nu kan ik nog geen afspraak maken voor een echo.
Ben er echt zeker van dat ik zwanger ben want voel het aan alles! En t teststreepje wordt ook steeds donkerder elke dag.

Terug
Bovenaan