Uitgerekend augustus

Hoi Dames,Na 3 toiletbezoeken eerste 2x niks, daarna een beetje bruin. Ik ga morgen wel even de verloskundige praktijk bellen over het hoe en wat. En op de vraag of ik me zwanger voel.. ik heb sowieso niet zoveel klachten. Gevoelige tepels, met vlagen misselijk, maar vooral heel vermoeid. Hopen op het beste in elk geval! En ik ga er maar vanuit dat alles gewoon oke is, hoe moeilijk dat ook is. Nu maar weer proberen te slapen, zonder teveel te malen.Liefs.

Hoi iedereen, Mijn eerste berichtje in het forum. Ik ben ongepland zwanger geworden en vandaag 'officieel' met vriendlief besloten de zwangerschap door te zetten en ik heb helemaal vlinders in mijn buik of nouja haha ? Jullie begrijpen het vast wel. Ik vind het ontzettend spannend.. vooral omdat ik helemaal niks weet nog. Gelukkig ontzettend stabiele fijne relatie en een goede situatie verder. Ik ben zelf net 25 en het voelt erg jong! Kinderen had ik zelf nog niet over nagedacht, dacht zelf dat ik onvruchtbaar was en zou het 'later allemaal wel zien'. En nu is er ineens een babytje op komst. Zit vol energie en ben daarom ook nog wakker denk ik. Terwijl ik ontzettend veel last heb van kwaaltjes, eerlijk gezegd kan ik alleen maar eten, overgeven, slapen of mopperen over de pijn ? Maar dat wordt nu een stuk makkelijker aangezien de knoop is doorgehakt. Natuurlijk nog ontzettend veel regelen en beslissen. Wij wonen bijvoorbeeld nog niet eens samen! Alhoewel we wel altijd bij elkaar zijn, dus we weten dat we het uithouden in een huisje samen ? Verder ben ik een trotse katten moeder dat wel ;) en doe/deed ik modellenwerk wat ik waarschijnlijk wel moet opgeven nu. Het lijkt mij super leuk om mee te kletsen hier! Ik ben zelf namelijk ook in augustus uitgerekend ?

BoogschutterWaterman heb je nog gebeld en mocht je komen?  Ik leef met mee... die onzekerheid! Is het wel wat of niet wat. ElizabethCristina fijn dat de kleine wel welkom is,  bij deze gefeliciteerd ? en gezellig dat je me kletst...

@melissa derkyJa vanmorgen al gebeld, ik hoefde mij voor nu geen zorgen te maken zei ze. Zolang het éénmalig was en ik niet constant vloei was het niks om mij druk over te maken. Ze zei ook dat langskomen weinig zin zou hebben, omdat ze weinig zouden kunnen zien. Morgen hebben wij een afspraak bij een pretecho praktijk staan, en die zsggen met 6.2 al wat te kunnen "zien"Ik had mij voorgenomen hier heel nuchter heen te gaan, maar merk aan mezelf dat ik nu toch al wat zenuwachtig ben?. Morgenmiddag hebben we een afspraak staan, dus hopen op het beste! Liefs.

Spannend voor je, boogschutter. Ik ben benieuwd en duim met je nee dat ze gewoon een mooi kloppend hartje al zien :)Bij mij is de onzekerheid vannacht enorm toegenomen! In 1 klap totaal geen gevoelige borsten meer :(  ik lees verschillende verhalen, gelukkig ook veel vrouwen die dit ook hadden rond 6 weken en gewoon zwanger bleven, maar toch he. Het is een soort graadmeter. Straks komt er iemand van MoedersvoorMoeders. Ze gaat dan weer eerst een test doen en ineens vind ik dit heel spannend. Pfff  ik hoop zo dat ik gewoon de gelukkige ben die niet zo van de kwaaltjes is. Ik voel mij al vanaf het begin niet zwanger. En steken en kramp heb ik totaal niet, al zou ik ook geen kramp willen hebben want dat zou ook een teken kunnen zijn van afstoting... het is wat ge... stomme onzekere periode. Zo, dat was mijn geklaag...komt wel weer goed ??

@citrusHoe was het met de dame van moeders voor moeders? Ben je weer een beetje gerust gesteld?Ik hoop ook op een mooi kloppend hartje morgen..zo niet..dan is het afwachten tot 14 januari vrees ik☹Liefs.

Boogschutter, hoe laat heb je de afspraak? Ging goed! Mooie test, geeft alleen niet voldoende rust omdat hcg nog een paar weken in je lijf blijft, mocht het fout zijn. Maar... het is gewoon pure paniek ook, gebasseerd op niets. Zenuwslopend. Gesprek was gezellig en heb weer een mega zachte badcape gekregen voor de kleine :)  6 jaar geleden ook hihi. Zijn zo mooi en zacht. Ik duim voor je! 

BoogschutterWaterman dat is natuurlijk wel geruststellend als ze dat zeggen maar niks stelt zo gerust natuurlijk als een echo. Hopelijk was het dan gewoon eenmalig ? en is je echo morgen goed met zo'n prachtig mooi kloppend hartje ❤Citrus ik had bij mijn andere zwangerschap ook weinig klachten. Zegt echt niks meid, probeer het positief te zien. Misschien ben jij wel gezegend met weinig klachten  haha hoe fijn is dat! Maar bij alles waar je aan kunt twijfelen wordt je onzeker. Vervelend is dat! Je leeft nu van echo naar echo tot je de kleine draak gaat voelen... ?

Terug
Bovenaan