Uitgerekend augustus

[quote quote=10148099]Wij hebben nog niks verteld. Maar met smoesjes dat ik de bob was hadden ze denk ik niks in de gaten… Vandaag is er iemand van moeders voor moeders langs geweest. Zei heeft nog een test gedaan. Bevestiging dat ik echt zwanger ben, toch weer fijn haha.[/quote]Wachten jullie tot de echo is geweest? Ik heb 31e echo maar vind het sowieso erg moeilijk om mijn mond te houden tegen iedereen.

Hey Jamie, geen probleem hoor. Mooi dat hij vernoemd is, onze kinderen ook. Mijn man was 18 toen zijn vader overleed en nu dus ook moeders. Zeker heftig, nooit meer kunnen vragen hoe hij als kind was of deed, kleine dingen, grote waarde.Ja klopt, met mijn ouders hebben we een goede band en geleerd dat het zo over kan zijn dus spreken en zien elkaar vaak. Mijn vader is ook heel ziek maar so far so good.Goed dat je je er doorheen hebt geslagen, lastig soms he. Ik wil het er ook steeds over hebben haha en denk dan..oh nee shhhht. Wij gaan oudjaarsdag dan even naar mijn zus om het alsnog te vertellen, was een domper dat ze gisteren ziek was en ons plan in duigen viel. Temp. Heel lekker ja, geen gedoe! Kijk ik ook naar uit haha. Mexicana, welkom hier en leuk dat je meekletst, en gefeliciteerd! Van een Facebook groep in dit topic weet ik zelf niks, geloof niet dat die er is? Ik zit niet veel op Facebook en daar hou ik het graag bij dus aan mij heb je niets in dit geval hihi.Hoe voelen jullie zich? Merk dat ik mij soms wel zwanger voel maar veel vaker absoluut niet. Wat moe rond 4uur wat resulteert in eindeloos gapen, niet normaal. Veel afscheiding en avond gevoeliger tepels.  Oja, Heel af en toe een niet lekker gevoel, denk dat dat de misselijkheid is waar iedereen het over heeft. Bij mijn 2 andere jongens niet gehad, alleen kokhalzen bij tandenpoetsen haha. Maar goed, dit alles lijkt veel maar is niet de hele dag door, dus voel mij niet echt zwanger. Jullie? Ik heb ook geen steken of bandenpijn, zou kunnen omdat mijn baarmoeder inmiddels wat flexibeler is... Nou, ik lees het weer. Fijne avond meiden! X

Hoi Dames,Ik heb even jullie advies nodig. Ik ben vandaag precies 6 weken en vandaag had ik roze/rode afscheiding. Dit was (tot nu toe) eenmalig. (Lekker gênant dit, maar goed zo zijn de meesten allemaal zwanger geraakt toch?) maar wij hadden daarvoor ook gemeenschap gehad. Nu hoop ik dat het een gesprongen adertje of iets dergelijks is geweest. Maar ben toch benieuwd naar jullie mening. Hopelijk hebben jullie allemaal een leuke kerstdagen gehad! Liefs.

@Temp wij wachten tot de eerste echo. We hebben deze 15 januari, daarna gaan we het wel vertellen. Ik vind het ook echt moeilijk om mijn mond te houden, probeer de sociale gelegenheden nog even te vermijden tot die tijd haha. @Boogschutter ik heb wel veel gelezen dat roze/rode afscheiding erbij kan horen. Maar als je jezelf ongerust maakt zou ik contact opnemen met de verloskundige.

Boogschutter . Aangezien je daarvoor gemeenschap hebt gehad, denk ik ook meteen aan een gesprongen bloedvaatje inderdaad. Je baarmoeder en baarmoedermond zijn extra doorbloed nu, er zijn ook in de tussentijd wat extra vaatjes aangelegd had ik gelezen. Dus 1 en 1 is 2 lijkt mij. Zolang dit het alleen is, zou ik mij geen zorgen maken. Het vaatje is weer dicht en je zou dan niet meer moeten bloeden. Ik snap je schik, hoop dat je wat meer gerust bent nu. X

Hi dames, Oh ik moet even mopperen hoor.. ik heb zulke buik krampen tis echt een ellende. Ze houden max 5 min aan en zijn ze weer weg soms gelukkig een halve dag maar vandaag... poeh en ook nog tijdens het werk! Ik denk dat het van mn darmen komt, het voelt ook als enorme darmkrampen soms heel duidelijk mn baarmoeder maar meestal echt mn darmen. Gelukkig bestaan er kruiken! Wat gebeurd er tovh allemaal in dit lijf hahah.Moest t even van me af praten hoor, manlief is onze familie aan het ontvangen.. krijg een week lang familie te logeren dus wil hem nu niet opzadelen met mijn pijntjes. Ik kan niet wachten tot 14 januari dan kan ik pas echt geloven dat alles goed op zn plek zit! .Liefss 

Jomie wat een gek idee hé!  Ik zit 2 dagen naast de verjaardag van mijn vader ( ook overleden ) ik zal het denk ik bijzonder vinden als het zo zal zijn. . Zijn verjaardag gaat niet zonder aan hem te denken voorbij en hoe fijn om het weer te kunnen vieren ?Ik lees dat er veel naasten niet meer zijn.  Het blijft een heel gemis . Zo zonde dat ze er niet meer zijn! Want dit nieuws is niet zomaar nieuws...Citrus wat een timing van je zus en haar gezin... nu moet je nog langer wachten!  Zo hou je de spanning er wel in hahaMexicana gefeliciteerd en welkom ? ik ben niet van de fb groepjes dus heb zelf geen interesse. Ik vind het hier gewoon fijn en goed. Ook ik heb er niemand over gehoord. Ik zal het ook wel jammer vinden want zo mis je meer elkaar zoveel leuke verhalen om te delen...BoogschutterWaterman ik snap dat je schrikt. Zal ik ook doen maar gezien jullie net habben gevreeën is de kans groot dat het inderdaad gewoon een adertje is! Bij twijfel gewoon bellen naar je verloskundigepraktijk ? voel je je zwanger dan?  Ik voel me namelijk heel zwanger... veel misselijk de laatste dagen,  korter lontje ( arme vriend ) gisteren zat mijn ademhaling de hele dag hoog,  zat de hele tijd half te hyperventileren, duizelig etc. Ben ook veel vermoeider nu. Begint nu ik 8 weken ben.  Fijn is het niet altijd maar stelt me wel gerust.  En vertrouw ook op je gevoel ?Mijn moeder, neefje en nichtje weten het nu ook. Allemaal verbaasd en zo leuk die koppies haha zo leuk om te kunnen delen! 

En ook de kant van mijn vriend. We waren  nu allemaal bij elkaar en dat gebeurd denk ik niet weer zo gauw . Zo leuk als de een het door heeft en de ander niet.  Dan gaat het echt van wat is er...? Leuk om de boodschap via onze dochter te brengen.  Zij is steeds beduusd wat er ineens gebeurd haha. Allemaal mensen die ineens hieperdepiep doen!  

Terug
Bovenaan