Hey Jamie, geen probleem hoor. Mooi dat hij vernoemd is, onze kinderen ook. Mijn man was 18 toen zijn vader overleed en nu dus ook moeders. Zeker heftig, nooit meer kunnen vragen hoe hij als kind was of deed, kleine dingen, grote waarde.Ja klopt, met mijn ouders hebben we een goede band en geleerd dat het zo over kan zijn dus spreken en zien elkaar vaak. Mijn vader is ook heel ziek maar so far so good.Goed dat je je er doorheen hebt geslagen, lastig soms he. Ik wil het er ook steeds over hebben haha en denk dan..oh nee shhhht. Wij gaan oudjaarsdag dan even naar mijn zus om het alsnog te vertellen, was een domper dat ze gisteren ziek was en ons plan in duigen viel. Temp. Heel lekker ja, geen gedoe! Kijk ik ook naar uit haha. Mexicana, welkom hier en leuk dat je meekletst, en gefeliciteerd! Van een Facebook groep in dit topic weet ik zelf niks, geloof niet dat die er is? Ik zit niet veel op Facebook en daar hou ik het graag bij dus aan mij heb je niets in dit geval hihi.Hoe voelen jullie zich? Merk dat ik mij soms wel zwanger voel maar veel vaker absoluut niet. Wat moe rond 4uur wat resulteert in eindeloos gapen, niet normaal. Veel afscheiding en avond gevoeliger tepels. Oja, Heel af en toe een niet lekker gevoel, denk dat dat de misselijkheid is waar iedereen het over heeft. Bij mijn 2 andere jongens niet gehad, alleen kokhalzen bij tandenpoetsen haha. Maar goed, dit alles lijkt veel maar is niet de hele dag door, dus voel mij niet echt zwanger. Jullie? Ik heb ook geen steken of bandenpijn, zou kunnen omdat mijn baarmoeder inmiddels wat flexibeler is... Nou, ik lees het weer. Fijne avond meiden! X