Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd voor alle nieuwe mensen die nu zwanger zijn!Lavendeltje, wat een leuke reacties! Heerlijk dit, hè. Wij hebben het gisteren zelf ook verteld, ik had bijtjes geknutseld met een opgerold briefje aan het stokje. Erbij gezegd dat ons zoontje een persoonlijke boodschap had voor iedereen, dus de briefjes hadden aan de zijkant ook verschillende kleuren zodat ik "zou onthouden voor wie welke was". Toen ze het briefje uitrolden stond daar dan "Grote broer to bee..." Meteen door alle drie kei hard geknuffeld, ze vinden het nieuws super. Mijn moeder is nog wat bezorgd omdat ik erg ziek ben geweest in mijn vorige zwangerschap, maar tot nu toe voel ik me goed. Wel ben ik waarschijnlijk uitgerekend op mijn vaders verjaardag en aangezien hij 3 jaar geleden is overleden, was dat wel even een slikmomentje. Gelukkig overheerst het geluk rondom het nieuwe leven wat in mij groeit!Ik hoop dat iedereen tot nu toe een hele mooie kerst heeft.

Jamie, wat een ontzettend origineel idee! Ik heb al iets, anders had ik het van he gepikt ?. En ik vind het juist heel bijzonder, nieuw leven op de verjaardag van je overleden vader. Ik geloof zelf niet in toeval maar ment to be(e) . Gezien je schrijven vinden jullie het nu ook niet meer vervelend maar zien jullie ook het nieuwe leven.  Mooi. Moeilijk blijft het. Zo had ik 11 jaar geleden een positieve test op de sterfdag van vader van mijn man, zijn moeder is 2,5 jaar geleden overleden, waar we het juist nu ook weer moeilijk mee hebben omdat we dit haar graag nog wilde laten zien. Moeilijke tijden altijd he. Mijn man was nog geen 33 en geen ouders meer. Dit soort momenten zijn dan extra moeilijk. Maar....we genieten extra van mijn ouders en dat onze kinderen nog 1 opa en oma hebben, waar we vanmiddag naartoe gaan, ze zijn helemaal in de wolken!!! Vanmiddag mijn zus vertellen, zoooo benieuwd ?

Ik moet echt nog wat gaan verzinnen hoe ik het ga vertellen best grappig eigenlijk dit is mijn 3e zwangerschap en toch voeldhet weer als de eerste keer 

Gebruiker, jaaaaa echt he? Bij mij ook. Ben nu ook veeeel voorzichtiger ofzo haha en heel zenuwachtig. Ik hoor net dat mijn zus en haar gezin enorme buikgriep hebben:(  daar gaat mijn verrassing. Wat een timing! En mijn moeder had ook naar vandaag toe geleefd omdat ze mijn zus soort van aan het vermijden is zodat ze haar mond niet voorbij spreekt whaha..(ze wonen 300m van elkaar). Ik 60km. ;) Moet ze nog even geduld hebben, wel heel jammer zeg. 

Hi, de 18e heb ik positief getest en ben in de 7e hemel. Met mijn 43 jaar dacht ik dat het moederschap voor mij niet meer was weggelegd en dat heeft veel tranen gekost. Gelukkig mag ik dit wonder blijkbaar toch meemaken. Ook ik zou me graag willen aanmelden bij een groep vrouwen die rond dezelfde tijd ongeveer zijn uitgerekend, zeker ook omdat ik in het buitenland woon en het fijn vind om contact te hebben met Nederlandse vrouwen. Ik begreep dat de Facebook groep vol zit. Wie weet wil ienand anders een tweede Facebook groep aanmelden, want blijkbaar is er genoeg animo. Zelf is het voor mij qua werk nu hoogseizoen (toerisme) en heb ik nu geen kerstvakantie en dus geen tijd om een groep aan te maken. Zou iemand het initiatief willen nemen? Veel liefs en sterkte aan alle vrouwen die nu net zwanger zijn, aan allen die graag willen en er mee bezig zijn en extra veel liefde aan degenen bij wie het niet lukt, of die afscheid hebben moeten nemen van een droom die te kort heeft geduurd ?

@Citrus, sorry voor de late reactie. Gisteren de hele dag bij schoonfamilie gezeten, dus geen tijd gehad om te reageren. Ik vind het zelf ook enorm bijzonder op mijn papa's verjaardag, hoor. Het is gewoon even heftig om te bedenken dat hij het mist, hij was een super opa geweest namelijk. Maar dat was bij mijn eerste zoon ook al. We hebben hem in tweede naam naar mijn vader vernoemd, dus hij zal altijd bij ons blijven. Natuurlijk zijn er af en toe momenten dat het nog moeilijk is. Van jouw man ook wel heftig hoor! Ik was zelf 23 toen mijn vader overleed, maar gelukkig heb ik mijn moeder nog steeds. 33 jaar zijn en dan helemaal geen ouders hebben, wauw, dan voel je je ineens alleen. Gelukkig leven jouw ouders nog wel allebei en ik lees in jouw verhaal dat die band goed zit - dus dat verzacht het hopelijk weer!Hoe is iedereen de kerstdagen doorgekomen? Ik ben erg blij dat we het tegen mijn moeder en broer al verteld hebben, maar daardoor was het gisteren wel extra moeilijk om mijn mond te houden bij schoonfamilie. We willen het alleen echt daar tegen iedereen tegelijk vertellen, dus nog even wachten tot 1 januari brrrr. Heb me er gisteren volgens mij wel doorheen gebluft dat ik geen rood vlees mag eten en ik zou gisteren BOB-ben en ik ben ontzettend moe (veel meer dan bij mijn eerste zwangerschap!), dus ik heb het idee dat iedereen wel begreep dat ik ook niet maar één klein drankje meedeed. Gelukkig moest er ook iemand anders nog rijden, dus die dronk ook helemaal niks...

Wij hebben nog niks verteld. Maar met smoesjes dat ik de bob was hadden ze denk ik niks in de gaten...Vandaag is er iemand van moeders voor moeders langs geweest. Zei heeft nog een test gedaan. Bevestiging dat ik echt zwanger ben, toch weer fijn haha. 

Terug
Bovenaan