Uitgerekend augustus

Ja erg Melissa, een 3de zwangerschap maakt mij alleen maar meer onzeker, ben 11 jaar wijzer en weet nu wat er ook allemaal kan gebeuren. Ik denk dat dit meespeelt. En ik denk...ja 2x zo goed gegaan, kan dit een 3de keer ook? Inderdaad, van echo naar echo. Ik ben wel weer iets gerustgesteld inmiddels, borsten zijn niet nog minder geworden in ieder geval, en voelde toch weer wat spierpijn achtigheid achter schaambot, waarvan ik denk, ah....er gebeurt wat ;) Laat het maar snel woensdag zijn!! 

Ja heb ik ook maar ik heb wel het nodige me gemaakt. Dit is mijn 3de zwangerschap. Mijn eerste is mis gegaan bij 18 weken en vorig jaar mijn mooie dochter mogen krijgen maar dat ging niet voor niks. Ik hoop nu eindelijk een goede ervaring te krijgen en te kunnen genieten zo ver ik kan. hopelijk met een gezond kindje in mijn armen in augustus ? ik heb woensdag ook mijn 2de echo wat toevallig. Dan ben ik om een nabij 9 weken als het goed is.  Ik vind het wel weer heel spannend. Ik voel me erg beroerd de hele dag, vermoeid en heb een kort lontje, het is me gauw teveel. Maar ja ze zeggen dat is de eerste 12 weken . Nog 4 te gaan ?  

Oh, dan bis het voor jou nog eens extra spannend en ben ik een zeur naast jou haha. Je 2de echo alweer, blijft spannend, snap ik. Woensdag is mijn eerste, ben dan tussen de 6 en 7 weken ergens. Week erop, 10 jan, weer een echo :) 2 jan gaan ze ook kijken of die goedaardige tumor op mijn eierstok niet gegroeid is, anders best een probleempje, gek genoeg heb ik daar dan wel weer vertrouwen in.Het is al bijna zaterdag...aftellen maar! Boogschutter, ik hoor het graag morgen! Ben wel dagje de stad in met een vriendin maar zal zo nu en dan even refreshen ?

@citrusMorgen om 14.15 uur moeten we er zijn. Ben heel benieuwd. Zo nu en dan nog wat bruine afscheiding, maar niks rood/roze meer, dat stelt me iets of wat gerust, maar toch ook weer niet. Verder nog wel gevoelige/zere borsten en tepels, niet normaal misselijk vandaag en een soort spierpijn in mn buik.. weet niet hoe ik het uit moet leggen. Mijn buik staat ook echt bol, lijkt me gek met 6.1, maar heb echt een andere broek aan moeten doen, stond er strak in. Ik hou je op de hoogte morgen, veel plezier! Liefs.

@melissaJa, ik hoop echt op het beste morgen, anders duurt het nog wel heel lang tot 14 januari! En ik wilde er heel nuchter heen, maar merk toch dat ik wat meer gespannen ben ivm wat er is gebeurt. Ik hou jullie in elk geval op de hoogte! Liefs.

Je zeurt niet hoor citrus! Voor iedereen is het spannend.  We zitten ook nog eens in de spannende weken ... zo heeft iedereen ook wel wat meegemaakt denk ik.  Inderdaad zit jij nog met die vervelende tumor. Jammer hoor, toch een beetje een stoorzender.  Hopelijk is dat goed en kun je je zwangerschap uitzingen.  Wel fijn dat je er geen slecht gevoel bij hebt ? op naar woensdag... dat het maar gauw zover mag zijn en dan hebben we duidelijkheid !Ik ga ook vanmiddag de berichten in de gaten houden boogschutter. Ik duim voor je ? heel veel succes maar ook heel veel plezier...

Hoi damesLeuk om mee te kletsen!Ik ben vandaag zoals het er uitziet 7.2weken zwanger en uitgerekend via internet op 15augustus. 4jan eerste afspraak bij de vk en rond mijn 10/11e week de eerste echo.Erg spannend! Ik heb bijna geen klachten.. dan middag avond misselijkheid. Verder lekker afwachten en hopen dat alles goed is. Dit is ons eerste kindje en zwangerschap.  Oh en ik heb heeeeel veel trek in kaas haha.Groetjess 

@citrus @melissaGoede nachtrust gehad en vanaf gisteravond ook geen bruine afscheiding meer..dat geeft me weer wat meer hoop! We zijn nu onderweg naar een stad dichtbij.. even rondlopen en winkelen..anders duurt de dag zo lang? ik hoop vanmiddag goed nieuws te kunnen brengen! Lief dat jullie zo meeleven!Fijne dag.. Liefs

Terug
Bovenaan