Uitgerekend augustus

Jomie wat vervelend inderdaad. Ik ben ook zoveel beroerd. Vooral laat in de middag en avond. Heel verschrikkelijk. Maar hoef gelukkig niet te spugen! Citrus wat moeilijk lijkt me dat inderdaad, ik zal ook vreselijk in de zenuwen zitten . Dan  duurt het nog heel lang tot woensdag... vloei je nog steeds dan of is het wel weer over? Ik hoop voor je dat het onschuldig is ?

Nee is over, ook bijna niets, gewoon een lichtroze streepje ertussen. Heb veel afscheiding laatste tijd en daar tussen.  (TMI) I know. Gelezen net dat het ook door inspanning en tillen kan. Ben nu hele dag wezen shoppen, veel gelopen. Hoop dat dat het gewoon is. Ik zag in ieder geval nu niets meer... Pfff 

Gelukkig Citrus dan zal dat het wel zijn ? je leest ook steeds dat het zoveel redenen kan hebben... als het eenmalig is dan is het denk ik ook niks want anders blijf je het hebben.  Lang leve de onzekerheid pff. Ik ben nu steeds meer beroerd. Vooral in de namiddag en avond. Heeft er iemand tips? 

Ik ben ook ontzettend beroerd melissa derky. Heel de dag misselijk en al een paar keer moeten spugen. Heb van alles gelezen wat zou kunnen helpen. Gember thee, gember snoepjes, regelmatig iets kleins eten zoals kracker, maria koekje of wat vla. Ik heb alles geprobeerd, maar tot nu toe weinig resultaat... 

Gemberthee kan ik nog proberen dan.  De rest doe ik ook al maar het helpt niet.  Vaak ook geen zin in eten. Eet dan vooral fruit,  liga of vla.  Brood vind ik niet zo lekker meer, gaat me een beetje tegen staan. Eet dan liever een cracker ofzo of een stuk fruit . Maar weet dan ook niet wat ik er op wil haha . Ik moest vandaag mijn dochter eten geven. We gingen niet koken want ik wilde niks en mijn vriend hoefde ook niet echt wat. Dus maakte ik een potje van olvarit voor haar warm , ff checken of het niet te heet is je kent het wel en moest bijna spugen.  Ik heb die taak maar even overgedragen aan mijn vriend haha!  Wel lastig soms hoor... 

Melissa, herkenbaar om je vent het werk over te laten nemen haha. Ik heb gisteren een paar koekjes in minimale hapjes naar binnen gekregen en uiteindelijk is de misselijkheid gelukkig gezakt en heb ik gewoon avondeten kunnen eten. Maar toch ben ik er enorm bang voor dat het vanaf nu gaat doorzetten. Jij hebt het dus met name in de avond?Blij dat we het nieuws dinsdag aan mn schoonfamilie kunnen vertellen, want kan verzwijgen lukt me echt niet meer ? 

Oh zo herkenbaar!Ik ben ook misselijk in de middag en avond.. pff. Gelukkig kan ik wel koekjes eten en sap van fruit. Ben momenteel nog in afrika ik hoop dat het thuis beter gaat dan heb ik weer normaal eten in huis. 

Ja met name in de namiddag en avond maar nu vanmorgen ook best wel. Wel lastig want mijn vriend is jarig en wil helpen voorbereiden. Dat betekend dus hapjes maken... je snapt het denk ik al,  die luchtjes allemaal pff wordt er beroerd van!  En ik ben ik steeds moe dat is ook vervelend. Zo futloos. Dat had ik de vorige zwangerschap ook , pff. Maar goed het is af te zien... nog 4 weken ?Wel fijn dat je wat kon eten en het binnen kon houden... misschien is het deze keer anders ?

Terug
Bovenaan