Uitgerekend augustus

Agnesz wat vervelend hé ... wanneer ga je weer terug naar Nederland dan?  Ben je daar voor werk of vakantie? Kun je daar  een beetje uit de voeten dan met het eten? 

Oh dames, lijkt me heel onhandig, die vreselijke misselijkheid! Sterkte! En Melissa, gefeliciteerd met je vriend! Gisteravond had ik toch weer wat bloed verlies, ietsje meer maar nog wel vermengt. Ik kreeg het Spaans benauwd en veel gedroomd dat van alles misging, hoe ironisch... rond 6 weken is het normaal, maar toch he. Hopelijk kom ik het vandaag niet tegen.  Iemand hier last van gehad?

Citrus wat naar zeg. Maar het kan heel onschuldig zijn toch? Ik heb dat gelukkig nog niet gehad. Voel me ook nog niet misselijk. Hopelijk sla ik dat ook over. Gister wel wat moe.. en mn borsten voel ik. Verder mag ik echt niet klagen.. op nachten slecht slapen na! Dus... alweer 6 weken!Ben zo blij dat die eerste 2 cruciale weken voorbij zijn haha. Sofarsogood!

Moeders voor Moeders was hier donderdag trouwens. En ik had echt een dikke knaltest! Dat heeft me wel weer even gerustgesteld... zo n dikke streep had ik niet eerder gezien en ik had snel 2 glazen water gedronken omdat ik net had geplast. Dus mn urine was héél licht. Toch even fijn!

Gefeliciteerd allemaal!!En voor de gene die het proberen, ik hoop dat het snel lukt! Ik ben uitgerekend op 1 augustus. We zijn er maandag achter gekomen dat het er twee zijn ☺️ We gingen een pretecho doen om het aan de kinderen te vertellen. Was dus voor ons allemaal een grote verassing ? het is bij ons nu nummer 3 en 4. Heel spannend allemaal!   

Gefeliciteerd allemaal!! En voor de gene die het proberen, ik hoop dat het snel lukt!  Ik ben uitgerekend op 1 augustus.  We zijn er maandag achter gekomen dat het er twee zijn ☺️ We gingen een pretecho doen om het aan de kinderen te vertellen. Was dus voor ons allemaal een grote verassing ? het is bij ons nu nummer 3 en 4. Heel spannend allemaal!     

Gefeliciteerd allemaal!!En voor de gene die het proberen, ik hoop dat het snel lukt! Ik ben uitgerekend op 1 augustus. We zijn er maandag achter gekomen dat het er twee zijn ☺️ We gingen een pretecho doen om het aan de kinderen te vertellen. Was dus voor ons allemaal een grote verassing ? het is bij ons nu nummer 3 en 4. Heel spannend allemaal!   

Joena! Ja ik had ook zo'n knaltest, heel fijn ja! Wat goed dat je je zo goed voelt. Ik voel mij ook prima maar lukt mij niet altijd om daarvan te genieten. Soms wel, soms niet haha. Ik heb nu geen bloedverlies dus goed teken. Jammer dat je zo slecht slaapt wel, hopelijk komt daar snel verandering in :)Ja, gelezen dat een miskraam bij 6 weken nog maar 10% is! Dat vond ik wel fijn om te lezen zeg. Nog 3 dagen voor de echo, wanneer jij ook alweer? 7de of 8ste dacht ik he? 

Terug
Bovenaan