Uitgerekend augustus

6123267! Gefeliciteerd! Wat super leuk, 2! Wij dagdromen zo nu en dan ook over 2 tegelijk, nr 3 en 4 dan ook, tussen de onzekerheid door hihi. Zit bij beide in de familie ook. Lijkt me heel bijzonder. Leuk dat je meeschijft. Heb je dan ook meer en ergere klachten? Of is dat een fabel, begint je buik al wat uit te zetten? 

Hey melissa, We zijn hier op zendingsreis nijn man is prediker en werkt samen et een voorganger hier om steeds nieuwe kerken te bouwen en te openen. Morgen gaan we terug. Gelukkig! We sliepen bij het gezin thuis en de vrouw heeft ontzettend lief gedaan. Gister en vanmorgen zelfs rodebieten sap gemaakt! Dat is hier erg moeilijk te krijgen. Ik eet hier veel patat haha en fruit want die geur kan ik wel aan. En chapatti dat is een soort pannekoek maar dan lekkerder. Hehe.  

Een tijdje even niet op het forum geweest, net jullie berichten zitten lezen. Spannende tijd is dit he! Vrijdag hebben we de eerste echo gehad en zagen een heel mooi hartje als een gek kloppen. Heel blij dat alles goed is. 11 augustus mag de kleine komen. Hebben jullie ook nog een onwerkelijk gevoel? Alsof het niet echt is wat er gebeurt? Het moet echt nog even indalen merk ik!

Dankjewel Citrus ? wat naar dat je weer wat bloedverlies had. Ik snap je onzekerheid,  maar wel fijn dat het vandaag niet meer is gebeurd! Dat het maar gauw woensdag is... ik wist trouwens niet dat de kans maar 10% is. Ik dacht altijd veel meer... dat voelt goed. Ik ben nu 8+3 volgens de eerste echo. Mijn eigen berekening zit 3 dagen eerder op 8+6 dus zit wel kort bij elkaar gelukkig. Joena heerlijk hé zo'n dikke vette streep ?6123267 gefeliciteerd maar 2 tegelijk pff dat lijkt me wel pittig zeg! Dat is een verassing dan tijdens zo'n pretecho! Jullie zijn dubbel gezegend haha leuk hoor...Agnesz fijn dat je morgen weer terug gaat, lekker weer thuis.  Die chapatti's zijn lekker ja ik ken ze. Ik heb vroeger mijn buurvrouw geholpen met afrikafestivals. Allemaal lekker eten ?

Gefeliciteerd met je vriend Melissa! En inderdaad Citrus, wel ergens fijn om te weten dat het vanaf 6 weken nog maar 10% kans is. Vorige zwangerschap zeiden ze bij mijn eerste echo met 8 weken ook dat als ze daar een goede echo maken, de kans nog minimaal is dat het misgaat. Dus dat is op zo'n moment ook een enorme geruststelling.En aangezien mijn hormonen nogal duidelijk aanwezig zijn, heb ik sowieso niet echt het gevoel alsof het hier snel mis zal gaan.Bootje, welkom! En Agnesz, wat fijn dat ze daar zo goed voor je zorgen. Lief hoor! 

@MelissaGefeliciteerd met je vriend. Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad en jij zonder al te veel misselijkheid! @CitrusJeetje, dat is echt @#! bloedverlies! Ik begrijp precies hoe je je voelt! Maar het is inmiddels gestopt begrijp ik? Heb je nog contact met de verloskundige gehad erover? Hoeveel weken ben je nu? Bij mij was het gelukkig ook iets onschuldigs, maar je maakt je er toch druk om! Rustig aan doen? Liefs

Terug
Bovenaan