Melissa, ik denk dat we allemaal met je mee duimen dat je nu gewoon een lekkere zwangerschap mag hebben! Ik hoop dat bij jou de misselijkheid ook een beetje is gezakt of gaat zakken, want dat maakt het niet per se zorgeloos. Als je maar genoeg drinkt en binnenkrijgt!Citrus, erg hè, zo moe zijn! Maar je lichaam is ook wel heel erg hard aan het werken, dus het is logisch. Alleen niet echt handig voor je ritme, zeker niet met kinderen erbij haha.Leona, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Op naar de volgende, maar hier kun je gelukkig wel even op teren. Mooie geruststelling zo.Ik ben vanochtend zelf naar de dokter geweest. Heb weer Primperan gekregen om het overgeven en misselijk te verminderen, heb er rond 12 uur meteen een gebruikt en hij lijkt te werken. Moet wel donderdag terug en weer urine laten checken, want mijn vochtniveau is niet goed. Als er dan geen verbetering in zit, dan moet ik nog naar het ziekenhuis aan een infuus... Mijn bazin wil dat ik deze week nog even thuis blijf en zorgt dat er wat collega's inzetbaar zijn als ik inderdaad langere tijd niet kan komen werken. Dus dat is ook een geruststelling!Nou wil ik ook dat het al volgende week is, want dan hebben wij onze eerste echo. Als je al die mooie verhalen van jullie hoort, dan word je daar zelf ongeduldig van haha!