Uitgerekend augustus

Melissa, ik denk dat we allemaal met je mee duimen dat je nu gewoon een lekkere zwangerschap mag hebben! Ik hoop dat bij jou de misselijkheid ook een beetje is gezakt of gaat zakken, want dat maakt het niet per se zorgeloos. Als je maar genoeg drinkt en binnenkrijgt!Citrus, erg hè, zo moe zijn! Maar je lichaam is ook wel heel erg hard aan het werken, dus het is logisch. Alleen niet echt handig voor je ritme, zeker niet met kinderen erbij haha.Leona, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Op naar de volgende, maar hier kun je gelukkig wel even op teren. Mooie geruststelling zo.Ik ben vanochtend zelf naar de dokter geweest. Heb weer Primperan gekregen om het overgeven en misselijk te verminderen, heb er rond 12 uur meteen een gebruikt en hij lijkt te werken. Moet wel donderdag terug en weer urine laten checken, want mijn vochtniveau is niet goed. Als er dan geen verbetering in zit, dan moet ik nog naar het ziekenhuis aan een infuus... Mijn bazin wil dat ik deze week nog even thuis blijf en zorgt dat er wat collega's inzetbaar zijn als ik inderdaad langere tijd niet kan komen werken. Dus dat is ook een geruststelling!Nou wil ik ook dat het al volgende week is, want dan hebben wij onze eerste echo. Als je al die mooie verhalen van jullie hoort, dan word je daar zelf ongeduldig van haha!

JamieJW, jeetje, heftig zeg. Ik hoop dat het goed blijft werken, maar hoop eerder dat het zelf overgaat. Fijn dat je baas zo goed meedenkt en je je daar nu geen zorgen om hoeft te maken! En hoop dat de week snel voorbij gaat!! Ik gun je ook zo'n heerlijke echo ! Ik mag donderdag weer, weer net zo spannend. ?Jep, vreselijk die moeheid, zo erg had ik het bij de andere 2 niet. De jongste is bij een vriendinnetje spelen en de oudste vermaakt zich wel dus ik ga nu maar weer mijn bed in. Ogen vallen dicht, ik overdrijf niks, daarnaast zo futloos. Het is voor een goed doel, i know! Leuk Leona , lekker van gaan genieten, de rijstkorrels, straks bosbes, zit veilig in een baarmoeder met een hoop vruchtwater. Ook nog lekker laag. Al hoewel ik uiteraard je begrijp hoor, hoort erbij denk ik. 

Hallo allemaal,Leuk om jullie ervaringen te volgen! Ik ben nu volgens eigen berekening 7+1 week zwanger van ons eerste kindje. Vind het super leuk en spannend tegelijk. Morgen eind van de dag de eerste echo en daarna willen we het ook aan nabije famillie gaan vertellen. Zo spannend, ik kan echt niet wachten! 

Oh Agnes dat heb ik ook bijna 2 weken gehad. 5 dagen echt diarree en daarna heel erg dunne ontlasting. Nu weer vaker obstipatie.  Het alles of niks... heel vervelend!LM en Frummel wat fijn een mooie echo met een kloppend ?  gefeliciteerd! En lekker op vakantie, heerlijk!  Van de kerstdagen etcetera ben je gewoon ook toe aan vakantie haha. Geniet ervan ? Jomie wat vreselijk dat je er zo slecht van bent...? zal wat zijn dat je echt aan het infuus moet zeg! Ik ga hopen voor je dat die medicatie gaat helpen dan ?Welkom gebruiker en heel veel plezier morgen bij jullie echo ?

Hoi allemaal,Ik geef er toch aan toe! Ik lees al een tijdje met jullie mee! Iedereen gefeliciteerd met het mooie nieuws en de goede echo’s! Volgens eigen berekening ben ik nu bijna 8 weken zwanger en 22 augustus uitgerekend. 10 januari mogen wij naar de vk voor de eerste echo, spannend!! Ik ben nu 34 mijn partner ook en samen hebben wij al een prachtige dochter van nu 9,5 maanden oud. Onze eerste dame is na lang wachten ons dan eindelijk gegund. Via IUI mochten we zwanger raken. Deze keer geven we een beetje gebruik gemaakt van moeder natuur en de hormonen die nog een beetje in mijn lijf zaten van onze eerste. Vandaar zo vlot op elkaar, liever geen medische molen als het niet hoeft zeg maar. Jaymiew ik las dat jij een laag gewicht hebt, heb ik ook last van, gelukkig hou ik tot nog toe alles binnen! Ik leef met je mee!

Joena, waar ben je toch ;) Of te moe en te druk en zenuwachtig dus even weg van forum of gaat het niet zo goed? Hoe ging je echo vandaag?  Maak me een beetje zorgen hoor. 

Terug
Bovenaan