A
Anoniem
Guest
Hin. geeft niet hoor! Ben inmiddels gerustgesteld en voel me vreselijk zwanger op het moment! Whaha...waarom? Ik val OM, niet normaal, zoals Leona zegt (welkom trouwens!) Alsof je spieren slap worden, ik kan echt niets meer. Ik liep vanmiddag met man en kinderen in het Tropenmuseum (geweldig gebouw trouwens) en rond 14uur was ik compleet op. Ik hing er maar een beetje bij en dat geplas, om gek van te worden.In de auto knikkebollen en thuis weer een uur geslapen, zo gaat het elke dag.Dus hier geen twijfel haha en hongerrrrMaar....dit is GEEN geklaag nu ?. Ik omarm het met liefde...maar moet niet te lang duren gheghe. En mijn buikje, oei oei. Bij de 2de stak hij al snel uit, maar dit is een record. Net zo'n buik van, heeft ze nou te veel gegeten of uhhh Lieve Joena, mijn 2de oproep ?? Hoe gaat ie? Hoe voel je je? Leona, die onzekerheid is killing he, lees maar mijn berichtjes terug haha. Vreselijk. Afgelopen woensdag een maanzaadje van 4mm met kloppend hartje gezien, dat voelde al wel stuk beter en door mijn symptomen en buikje, komt het nu beetje bij beetje binnen. Donderdag alweer een echo
ananasss, precies... Denk je gerustgesteld te zijn...we leven van echo naar echo haha. Hoop je eerst een hartje te zien, hoop je nu hem nog steeds te kunnen zien, leef je dan naar 12 weken, 16 nog fijner, 20weken een compleet kind te hopen zien... my oh my... ik kan je vertellen, de zorgen komen pas zodra je ze op de wereld hebt gezet! Ik ben blij dat er haarkleuring bestaat haha. Maar echt, alle zorgen wegen niets op tegen alle liefde de je gaat krijgen... Ik kan niet wachten!! Zo, mijn sentimentele kantje is er weer uit. Bedankt voor het "luisteren" ??