Uitgerekend augustus

Hin. geeft niet hoor! Ben inmiddels gerustgesteld en voel me vreselijk zwanger op het moment! Whaha...waarom? Ik val OM, niet normaal, zoals Leona zegt (welkom trouwens!) Alsof je spieren slap worden, ik kan echt niets meer. Ik liep vanmiddag met man en kinderen in het Tropenmuseum (geweldig gebouw trouwens) en rond 14uur was ik compleet op. Ik hing er maar een beetje bij en dat geplas, om gek van te worden.In de auto knikkebollen en thuis weer een uur geslapen, zo gaat het elke dag.Dus hier geen twijfel haha en hongerrrrMaar....dit is GEEN geklaag nu ?. Ik omarm het met liefde...maar moet niet te lang duren gheghe. En mijn buikje, oei oei. Bij de 2de stak hij al snel uit, maar dit is een record. Net zo'n buik van, heeft ze nou te veel gegeten of uhhh Lieve Joena, mijn 2de oproep ?? Hoe gaat ie? Hoe voel je je? Leona, die onzekerheid is killing he, lees maar mijn berichtjes terug haha. Vreselijk. Afgelopen woensdag een maanzaadje van 4mm met kloppend hartje gezien, dat voelde al wel stuk beter en door mijn symptomen en buikje, komt het nu beetje bij beetje binnen. Donderdag alweer een echo :) ananasss, precies... Denk je gerustgesteld te zijn...we leven van echo naar echo haha. Hoop je eerst een hartje te zien, hoop je nu hem nog steeds te kunnen zien, leef je dan naar 12 weken, 16 nog fijner, 20weken een compleet kind te hopen zien... my oh my... ik kan je vertellen, de zorgen komen pas zodra je ze op de wereld hebt gezet! Ik ben blij dat er haarkleuring bestaat haha. Maar echt, alle zorgen wegen niets op tegen alle liefde de je gaat krijgen... Ik kan niet wachten!! Zo, mijn sentimentele kantje is er weer uit. Bedankt voor het "luisteren" ?? 

Muffinindeoven je man lijkt ook wel last te hebben van zijn hormonen haha... mannen!Boogschutter ik ben er nooit geweest maar lijkt me wel heel leuk...Hin ik ben blij dat de drukke dagen achter de rug zijn. Kostte  me best veel moeite soms. Ben ook veel moe en de misselijkheid maakt me wat chagrijnig. Kan niet zoveel hebben. Dus blij dat het gewone leventje weer begint . Ook met mijn nieuwe rooster van 3 hele dagen ipv 2 hele en 2 halve , heerlijk!  Ik heb inderdaad niet zulke mooie herinneringen. 1ste zwangerschap ging mis met 18 weken. Onze kleine was plots overleden door en slechte placenta met ook alle gevolgen van dien... toen opnieuw zwanger geraakt (gelukkig) en de nipttest gedaan ivm de eerste zwangerschap en toen zeiden ze dat er een chromosoom 13 afwijking was gevonden en adviseerden de zwangerschap af te breken. Ik was helemaal stuk want ik kon het niet geloven. Gelukkig mijn gevoel gevolgd door mij te focussen op de goeie echo's want onze dochter bleek gezond te zijn. Maar wist dit pas 9 dagen voor de bevalling. Het had dus ook kunnen zijn dat het wel zo was en dat ze zou overlijden na de bevalling.   En met haar 20 weken echo zagen ze een hartafwijking waar ze als ze niet die chromosoomafwijking had,  aan geopereerd moest worden.  Hierom ook na de bevalling 4 weken in Rotterdam moeten zijn. Dus een leuke onbezorgde ervaring lijkt me ook wel fijn een keer ?

LM en Frummel gefeliciteerd en welkom. Herkenbaar de onzekerheid en ook de slappe spieren . Heb ook niet zoveel kracht meer. Ook lastig met mijn dochter tillen enzo. Maar ik ontarm het allemaal want dat betekend gewoon dat ik zwanger ben ?

Oja,  9 maanden beurs. Eens en nooit meer;)  druk! Ik was wel met de jongste van 3 maanden dus met de kinderwagen. Dat was ook hell.  Verder staat iedereen zwaar in de rij voor een gratis blikje sisi of een chocolaatje. Ach, niet zo mijn ding. Wat ik wel deed was vorig jaar met 2 vriendinnen naar de huishoudbeurs, zelfde liedje maar we eindigde in de shotjesbar haha, dat maakte een hoop goed ?

Oh ja ik ga voor de 9maandenbeurs ff vragen aan mn vriendinnen mij lijkt het wel leuk zo voor de eerste x. Btw vandaag ff dokter bellen ik heb al 6dagen last van diaree.. zucht ff checken wat ze zeggen. Ik hoop dat ik er snel vanaf kan zijn. Anders kan ik meteen al niet werken na de vakantie. Ik ben kleuterjuf. Zucht ik zie hetme allemaal al vertellen op werk?  Mijn jeans zit ook voor geen meter meer ik loop de hele dag met de knoop en rits los haha hoe is dat bij jullie?

Hin en de andere die nog nooit naar de beurs zijn geweest, wat ik nog wilde toevoegen. Ga vooral! Je komt er maar op 1 manier achter, en wie weet vind je het geweldig en ben je fan of zeg je, leuk maar nooit meer. Kruidvat heeft altijd een actie dat je 2 kaartjes gratis krijgt voor de avond. Dat is precies lang genoeg. Tip. Ga met de trein! Niet met de auto, dan sta je enorm in de file en heb je miss nog maar een uurtje. Oja en neem een trolley mee of boodschappenkar ( zo'n oma-ding die nu stuk hipper zijn) of big shopper/rugtas.Agnes, diarree juist. Niet tof! Ik juist obstipatie :(Mijn broeken zitten nog wel, maar draag liever nu jurkjes met panty, ik ga vandaag wel opzoek naar positiepanty want ook deze gaat in mijn buik porren. Wat je met je jeans kan doen, is een elastiekje door je knoopsgat doen en met een lus om je knoopje, dan is hij toch wat open maar valt het niet op. Succes bij de HA! 

Goedemorgen,vandaag de eerste echo gehad en het hartje horen kloppen! Heel speciaal en emotioneel.Tot nu toe passen mijn broeken nog gewoon dus ik ben benieuwd wanneer en hoe snel daar verandering in gaat komen. Vandaag 8 weken en 3 dagen :).Januari nog even doorbikkelen en dan Februari beginnen met 10 dagen vakantie! Geweldig om jullie ervaringen te lezen en hoe jullie je voelen.  Groetjes,Leona

Wat fijn Leona! En een lekker vooruitzicht. Gaan jullie ook ergens heen? 

Terug
Bovenaan