Uitgerekend augustus

Jomie hoe reageerde je baas? Dapper van je dat je het toch hebt gezegd...Muffinindeoven wat vreselijk!  Ik zou niet weten wat je moet doen maar ik denk dat je je hart en je gevoel moet volgen. En wat eerder werd gezegd door muffinindeoven vind ik wel een goeie,  pas vertellen als je dat wil in het 2de gesprek. Welkom gebruikers... Gebruiker nog 3 weken wachten in die onzekerheid waarom doe je niet een pretecho? Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar ik zou er niet op kunnen wachten... bij ons doen ze ook niet zo moeilijk. Misschien even iets erger maken? Muffinindeoven wat verschrikkelijk dat je al 7 miskramen hebt gehad.  Lijkt me echt vreselijk. Wat zullen je onzeker zijn nu! 

@melissaderky Niet zozeer onzeker, meer ongeloof dat het nu allemaal wel goed lijkt te gaan.Wel heb ik bepaalde forums geschrapt, ik begrijp heus dat mensen erover willen praten, maar de berichten over dat het met 32 weken misgaat en dat t na de geboorte mis is gegaan etc. Hoef ik even niet te lezen, ik hoop gewoon 9 maanden op mijn roze (of blauwe) wolk te zitten.

Ja tuurlijk dat begrijp ik... het gaat bij jou nou gewoon goed. Dat moet gewoon nu een keer. Ik gun het je van harte meid!  Nu alleen maar mooie berichten lezen van anderen ? alles voor een positieve flow! Het zal moeilijk blijven gedurende je zwangerschap maar het wordt beter zodra je je kleine spruit gaat voelen trappelen. Krijg je iedere dag zo'n mooie bevestiging ? loving it ? ik hoop dat ik nu een keer een mooie zorgeloze zwangerschap mag hebben want als dit goed doorzet is dit ook gelijk de laatste keer dat ik zwanger ben. Ik wil ook graag een keer op die roze wolk zitten ( voor zover die roze kan zijn tijdens een zwangerschap )!

Melissa, Nou in mijn beleving is ie roze met af en toe een buitje, voor mijn man is het regelmatig een enorme donderwolk met hevige storm in de vorm van ik die ontploft om niks ??Maar ja, is ook een beetje zijn eigen schuld.......had ie zijn broek maar aan moeten houden ???

Dames,Voor een aantal van jullie is dit niet jullie eerste wondertje♡.. dus ik wil graag aan jullie vragen of jullie wel eens naar de 9maanden beurs zijn geweest en wat je ervan vond. En voor wie dit misschien net als ik het eerste wondertje is..gaan jullie daarheen of hebben jullie er al + of - punten over gehoord? Liefs.

Hoi allemaal,Borrel overleefd Melissa! Haha, jij ook huis vol dus, pas. Best ff aanpoten hè! Je schrijft; ik wil nu ook een keer op een roze wolk zitten, gingen je vorige zwangerschappen moeizaam? (Of heb ik ergens overheen gelzen)Thanks Jamie. Lief wat je zegt. Ik denk altijd; heb zelf gekozen voor, dus niet zeuren. Ghi. Maar soms best pittig. Je kan van tevoren niet altijd helemaal inschatten hoe iets gaat zijn, in dit geval leven met een man met een handicap. Gelukkig kunnen we er altijd goed over praten en denkt hij mee over oplossingen. Heb bv hulp in huishouding, heel fijn.Citrus; kan je niet verder helpen, heb er zelf geen last van. Maar volgens mij inderdaad een 'hoort-erbij-tje'...Muffin; op naar een mooie zorgeloze zwangerschap deze keer!!Ik ben alleen maar moe en slaap slecht. Zo irritant... voor iedereen om me heen ook... heb echt last van hormonen, net of ik ongesteld wordt, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren... is dit ook een 1e trimester ding? Wil wel weer gewoon happy zijn en energie hebben. Weet het niet meer zo van de eerste 2...

Hoi allemaal,Borrel overleefd Melissa! Haha, jij ook huis vol dus, pas. Best ff aanpoten hè! Je schrijft; ik wil nu ook een keer op een roze wolk zitten, gingen je vorige zwangerschappen moeizaam? (Of heb ik ergens overheen gelzen)Thanks Jamie. Lief wat je zegt. Ik denk altijd; heb zelf gekozen voor, dus niet zeuren. Ghi. Maar soms best pittig. Je kan van tevoren niet altijd helemaal inschatten hoe iets gaat zijn, in dit geval leven met een man met een handicap. Gelukkig kunnen we er altijd goed over praten en denkt hij mee over oplossingen. Heb bv hulp in huishouding, heel fijn.Citrus; kan je niet verder helpen, heb er zelf geen last van. Maar volgens mij inderdaad een 'hoort-erbij-tje'...Muffin; op naar een mooie zorgeloze zwangerschap deze keer!!Ik ben alleen maar moe en slaap slecht. Zo irritant... voor iedereen om me heen ook... heb echt last van hormonen, net of ik ongesteld wordt, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren... is dit ook een 1e trimester ding? Wil wel weer gewoon happy zijn en energie hebben. Weet het niet meer zo van de eerste 2...

Hallo Allemaal,Zo blij dat er zulke Forums bestaan waar je kunt meelezen met andere in dezelfde situatie!Mijn vriend en ik verwachten ons eerste kindje in augustus en wij hebben morgen (7-1-2019) de eerste afspraak bij de verloskundige!Het zwanger zijn maakt me héél erg nerveus en onzeker, en ik hoop dat alles goed gaat.

Bijna geen last van misselijkheid gelukkig maar wel echt doodmoe...Soms het gevoel dat al mijn spieren "slap" zijn terwijl ik bijna niets heb uitgevoerd.Volgens een app op de telefoon nu in week 8 en ik heb geen idee van wat normaal is en niet. Op naar morgen, hopende dat we dan een beetje gerust gesteld worden en meer weten. Je leest tegenwoordig zo veel op internet dat je niet meer weet wat wel of niet goed is. Groetjes Leona

Terug
Bovenaan