Uitgerekend augustus

Volgens eigen berekening 22-08 wat leuk al dat dubbele nieuws!!! Gefeliciteerd!morgen mogen wij eindelijk voor de echo, spannend!!heb in de avond al best een buikje, herkenbaar?? 

Citrus ik heb precies hetzelfde. Maar ze zeggen dat het normaal is omdat ze nog niet goed kunnen meten doordat het zo klein is . Ik probeer die woorden herhaaldelijk te zeggen in mijzelf haha. Maar weer niet eerder gerust gesteld denk ik tot ik het mooie inimini kleine ? zie kloppen en het goed is. Wat spannend weer!  Heel veel plezier morgen...? probeer wel te genieten tussen de spanningen door! Maar dat zal wel lukken zodra je dat ? weer ziet kloppen. LM wat een leuk idee... 

MelissaJa, ik ben ook heel vermoeid, maar probeer er niet teveel aan toe te geven.. erg druk ook op mijn werk (09.00/19.00) zonder pauzes dus even doorbuffelen haha

Boogschutter bah wat een tijden... hoeveel dagen werk je dan? Ik heb nu 4 dagen vrij. Voor mij is dat nieuw maar ik denk wel dat ik daar aan kan wennen haha.  Ik ga nu ook slapen. Drukke dagen gehad. Lichaam en geest is wel op nu. Wel mooi gerekt vanavond dus hoop de nacht door te kunnen slapen...

Melissa, thx! Ben er toch even, kan niet slapen haha. Hoeveel was jij teruggezet? Ik dacht zelf eerst 6.1 of 6. 5. Maar ze dacht stuk korter en 5.4! Wel mooi kloppend hartje en 4mm. Dus met eerste berekening maar 4 dagen verschil...maar toch he. Of 7 dagen.

Wauw.. nou dames ik zou lekker wachten op de termijn echo om te weten hoe wie wat en waar hehe.. al die echos lijken me veel gekkigheid mee te brengen.. toch ben ik zelf ook erg nieuwschierig naar ons kindje! Wachten duurt lang...Btw.. over de verloskundigen te spreken.. zijn er van jullie die zijn overgestaps van grote praktijk met steeds andere personen naar een kleine met elke keer dezelfde? Ik twijfel.nu of ik wel bij de grote praktijk moet blijven.. het voelde de eerste x zo onpersoonlijk... Oh ja en savonds heb ik ook echt al een buikje haha meteen broek uit en joggingsbroek aan... mijn nieuwe liefde lol

Citrus mijn eigen berekening vanaf je laatste menstruatie was de datum 5-8. Met de eerste echo kwam ik op 8-8 en vorige week op 10-8. Ik vroeg of dat een voorteken was dat het mis zou gaan. Dat was niet aan de orde. Dit was heel gewoon zei ze.  Ze kunnen als het zo klein is de betekening niet eerlijk doen... ik heb dus eerst 3 dagen en daarna 2 dagen verschil. Bij elkaar 5 dagen.  Maar ja wanneer de innesteling echt plaats vind is natuurlijk ook een ding wat mee telt. We zullen het vandaag wel horen ? heel veel plezier dadelijk!  Wanneer jij voor echo gaat moet mijn dochter naar het buro en krijgt 2 prikjes ? ik heb er al buikpijn van ... wat een spannende dag! Agnes ik heb bij een praktijk gezeten waar je maar wisseling van 3 of 4 hebt. Je krijgt ze allemaal een keer omdat er vooraf natuurlijk niet bekend is wie bij je is met de bevalling. Ik vond het heel fijn en juist niet onpersoonlijk . Deden ook niet moeilijk dat ik langs mocht komen als ik me ongerust maakte. Ook niet in de weekenden. Als het niet goed voelt zal ik wel verder kijken. Je wil er toch wel een fijn gevoel bij hebben. Ik zal eens rond vragen bij mensen om je heen anders... succes ?

Terug
Bovenaan