Uitgerekend augustus

Hee Dames,Vanaf mijn kant ook wat stiller, lees wel mee hoor, maar erg druk! Volgens eigen berekening 22 aug. Maandag voor de eerste echo bij de VK...dus ben benieuwd!Liefs.

lm en frummel ik. Haha mijn mama was totaal verrast maar erg blij. Heb twee babyschoentjes voor haar gehaakt, we zijn haakmiepjes hihi dus dat kwam erg leuk binnen. En mijn schoonouders, tsjaa die zeiden we zaten al te wachten! Wij zijn net halfjaartje getrouwd haha.. gekke mama. Maja was wel erg leuk!boogschutterwaterman ik heb er heel af en toe last van.. nu gaat het al een paas dagen wel oke. 

@BoogschutterWaterman ik heb zelf helemaal nergens last van maar dit stond vandaag in mijn Zwanger+ app, ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik wilde het toch even sturen.  @Agnesz ja zoiets dachten wij te doen met een speentje ofzo... Pff nerven

Joena gelukkig dat het wel goed gaat met je ? je liet ons even anders denken!  Maar druk met een ander huisje dus je hebt een goed excuus hahaCitrus tuurlijk laat ik het weten ? ik kan niet wachten hihi ... ik ben steeds wisselend uitgeteld. Eerst de 5de ( zelf berekend )toen de 8ste en toen de 10de.  Morgen termijnecho  dus ben benieuwd... 

Welkom Anna en gefeliciteerd ?Ook welkom Inge... dubbel gefeliciteerd! OMG tel ik nu echt 3 die een tweeling krijgen??? Pff respect dames! Boogschutter ik ben ook af en toe duizelig maar ook heel moe. Ik denk dat het hierdoor komt. Ik ga dan bijna scheel kijken soms... ik lig ook soms al vroeg in bed hoor Agnes. Ik lag gisteravond ook om 20.00 in bed maar was vanacht veel wakker. Vanavond probeer ik het toch maar even wat te rekken maar gaap alles bij elkaar en heb mijn ogen half dicht hahaLeuke alle reacties te horen van de familie... we hadden het zondag de oma van mijn vriend verteld,  helemaal verbaasd. Zo bijzonder dat we dit nog kunnen delen met haar. Zo leuk die koppies.  Maar ook zo mooi die blijdschap. Fijn dat je zo'n lijst maakt Citrus ? je bent er wel handig in ?

Anytime! Zo nu en dan zal ik hem even plaatsen, dan blijven we up to date. Ik heb je nu op 5, 8 of 10-aug gezet haha. Make up your mind ??. Ik hoor het morgen! Nou, ik mijn bed opzoeken! Morgen om half 11 de echo! Doemscenario doen weer hun best! Om gek van te worden. Ik was 4 a 5 dagen teruggezet en kreeg het ineens vanmiddag benauwd, dat dat dus een teken was dat hij achterliep en dus inmiddels gestopt is....grrr...zo Wil ik niet denken. Zo vervelend zeg. Niet altijd hoor, maar net als een vlaag van misselijkheid, komt deze vlaag van onzekerheid ook zo nu en dan. Ja, ik ga slapen, beter... ??Trusten en tot morgen! X

LM en FrummelIk kan helaas je foto niet zien, maar heb ook de zwangerschap+ app op de telefoon.. even naar je uitgerekende datum gekeken en gezocht en vermoed dat je het over het artikel van dag 60 hebt klopt dat? In elk geval bedankt voor de tip!Het gaan liggen word lastig met mijn werk haha.. thuis probeer ik dit wel te doen! Maar heb er voornamelijk op het werk last van. Probeer minimaal 1.5 liter water (met een beetje ranja erbij in, anders krijg ik het niet weg) te drinken tijdens het werk.. en ik moet toegeven.. dit is voor mij echt een hele opgave. Normaal gesproken dronk ik 2/3 kopjes koffie over de hele dag op mijn werk. Ik moet maandag naar de verloskundige voor de echo, dus zal het daar ook even aangeven. Ik had gister dat ik duizelig werd en het was net of ik in een bubbel zat.. qua geluid en gevoel, dat vond ik echt naar. Gelukkig nog niet weer gehad, wel duizelig, maar niet op die manier. Zo ik heb weer even lekker geklaagd!Vandaag mijn oma het grote nieuws verteld, ze is jarig (81) dus een doos Merci laten maken met de tekst "Wij worden papa & mama en een foto van de echo die we hadden laten maken met 6.2 (een witte stip wat het kloppende hartje is haha) wat een geweldige reactie..onbeschrijvelijk! Nou dames, weltrusten voor wie eraan toe is! Liefs.

Terug
Bovenaan