Uitgerekend augustus

Dankje Melissa! Dat geeft de burger moed ;) Jij en je dochter veel succes!, nooit leuk :( Agnes, zelfde als bij Melissa, 4 VK en in begin iedereen sowieso een keer ter kennismaking. Zo is er vaak iemand beschikbaar inderdaad. Waar jij bij past, moet je doen. 

Joeeeeeeee meiden: sorry sorry sorry voor de verwaarlosing hahahaha. Ik ben jullie niet vergeten hoor. Gewoon DRUK en HECTIEK. We hebben maandag de sleutel van ons koophuis gekregen. Dus klussen, verbouwen, etc etc. Wat een geluk, maar ook wat een WERK!!Gelukkig voel ik me nog steeds wel goed. Niet misselijk, alleen als ik echt niet eet een beetje gammel. Verder mag ik echt niet klagen. Wij hebben dinsdag de eerste echo gehad: een kloppend hartje

Ja hoor! Weer een mooi hartje gezien :) en een groeispurtje, hij is nu ruim 1,2 cm! Ben nu 7.3 dagen en uitgerekend op 26-08. Over 3 weken de termijn echo. Dan kan het nog iets veranderen. 
Reageer later verder. Zo afspraak bij de VK, dan arts en kinderen halen, school.....

Wauw Inge! Ook een tweeling! Wat gaaf en spannend! 
Ik ben af en toe ook wel wat duizelig en kan ook uit het niets ineens heel veel trek hebben en dan moet ik echt direct eten hebben.. 
ik ben vooral savonds zo misselijk dat ik geen avondeten kan eten.. en ik ben zo bang dat ik daardoor te weinig voedingsstoffen binnen krijg en een miskraam krijg of het kindje te kort doe.. Warm eten staat me sws helemaal tegen... zijn er meer mensen die dit hebben? Ik ben verzot op alles wat zoet is en waterijsjes! Maar probeer het binnen de perken te houden.. de geur alleen al van warm eten doet me rennen naar de wc..
Ik moet vandaag een avonddienst werken (15-23u) daar zie ik best tegenop.. ik ben gewoon niks meer waard savonds.. maar goed we gaan het zien!
Gelukkig Joena heb jij weinig zw schaps kwaaltjes als je een huis op te knappen hebt! Ik vind t al een uitdaging om mn huis schoon te houden momenteel... respect hoor!

Heei dames!
Iedereen van harte gefeliciteerd! Met jullie zwangerschap. 

Wij mogen ons hier ook aanmelden! We hebben een prachtige dochter van bijna 8 maanden! En ben 9 augustus uitgerekend van ons tweede wondertje! Alleen wat iz het toch allemaal onwijs spanennd! Vinden jullie het erg als ik af en toe eventjes kom mee praten ?
Voor iedereen die bijna een echo heeft geniet er van! Het is gewoon zo bijzonder zo'n kleintje in je!

Terug
Bovenaan