Uitgerekend augustus

[quote quote=10162063]Wat ongelofelijk spannend en wat een schrik seveneleven! Heel veel succes met de 12 weken echo![/quote]
Ja spannend blijft het zeker! Thanks!

[quote quote=10162110]Gefeliciteerd gebruiker en leuk dat je mee kletst! Zeveneleven ook gefeliciteerd en leuk dat je mee kletst wat heftig lijkt me dat als je dat meemaakt zeg! Gelukkig met een goede afloop  ik lees het wel vaker dat dames dat hebben. Heel vervelend en onzeker zeg bah! Nou Inge dat is nog wel een groot verschil! En wat vreselijk onzeker dat 1 van de kindjes een verdikte nekplooi heeft. Maar ik hoor dat heel vaak eigenlijk en uiteindelijk dat het niks is. Dat het ineens kan weg trekken ofzo later in de zwangerschap. Ik zou me ook zorgen maken in jouw situatie. Dat doe ik ook om alles maar probeer de positiviteit niet te verliezen! Had je al kindjes? Ik weet het even niet meer… Ik had vandaag echo en alles was goed gelukkig! Nog steeds 7 augustus uitgeteld. Eerste keer dat we het hartje hoorden, wel bijzonder  wij zijn weer opgelucht [/quote]
Bedankt! Fijn dat jullie een goede echo was, en dat hartje horen, zo bijzonder idd! Mijn vriend heeft het met zn telefoon een stukje gefilmd tijdens onze laatste echo, ik kijk het elke dag, kan het niet laten

Hoi dames! 
Ik ben minder actief maar lees zo nu en dan welmee:)
Ook hou ik het lijstje nog bij, geloof dat hij nog aardig klopt, zoniet of je wil eraf, geef maar door! 
Hier gaat het sinds 2 dagen gelukkig wat beter, was behoorlijk misselijk, weeïg gevoel in maag, lamlendig en moe. Ook was ik enorm onzeker dus heb gisteren een echo aangevraagd, ook wat roze bloedverlies, maar niks aan de hand! Gewoon goed doorbloede baarmoeder ;) 
De kleine zette zich af om vervolgens terug te glijden en weer opnieuw, te schattig om te zien :)  en groeit goed want ben WEER verder gezet haha. Nu 11.2 ipv 10.5 dus van 26 naar 22 augustus, kijk dat schiet op ?
Ik ben nu niet meer bezorgd, wat een opluchting. Buik groeit ook aardig en bijna iedereen weet het nu, voelt ook zo heerlijk. 
Fijn weekend dames en tot snel weer! Xx

Hey citrus goed om te horen dat het goed gaat met de baby!
Ik ben trouwens nu uitgerekend op 11augustus na de termijnecho hebben ze het aangepast. 
Toch wel spannend! Ik ben erg blij dat maandag week 14 alweer voor de deur staat  lijkt ineens zo snel te gaan. 

Agnesz,  aangepast! En mezelf ook zag ik haha.
Ja, het begint nu ook ergens op te lijken he? Ook blij dat het eindelijk februari is, voor mijn gevoel KROOP januari echt voorbij ;) 

Wat heerlijk voor je Citrus dat je je beter voelt! Dan wordt het meer genieten hè?
Wat spannend even seveneleven!! Fijnst alles goed is! Zal wel schrikken geweest zijn!
IngeG, voor jullie ook wat onzekere tijden... hoop dat het je lukt het wat van je af te zetten. De volgende echo zal waarschijnlijk wel meer duidelijkheid geven. 
Marieke, de lidl kleding is ok. Gewoon prima zeg maar. Alleen bleek een te kleine broek te hebben besteld... dus die is nog even afwachten.
Hier verder alles ok. Steeds beter zeg maar... alleen die hormonen, jank om niks nog steeds. Haha.

Terug
Bovenaan