Uitgerekend augustus

Leuke berichten allemaal. Veel van jullie zijn echt al ver met geslacht enzo!
En Hin ik herken me wel in jouw verhaal! Ik vind het ook maar traag gaan en echt misselijk :(. Vandaag ook niet gewerkt. Het is echt met opstaan al een struggle om eten naar binnen te krijgen. En heb dan ook steeds zoveel honger weer en dan denk ik pfff moet weer eten en dan begint het hele spectakel met iets kiezen wat ok lijkt..
Ik hou de boel gelukkig wel binnen maar weeg bijv nog precies hetzelfde (vanmorgen zelfs 0.3 minder) dan voor ik zwanger werd. Ik ben nu 10+1 als het goed is, volgende week de echo om exact te weten.

Ik ben ook veel misselijk gummybeer, het enige wat ik kan eten in de ochtend zijn crackers . Brood of yoghurt wordt m niet meer.  De middag gaat nog wel redelijk maar de avond is het ergste... heel veel smaakt me niet en eet dan vaak slecht. Ik ben ook aan het afvallen, nog niet een moment gehad dat er weer iets op komt. De laatste wel sta ik stil op hetzelfde gewicht. Zal het dan nu de andere kant op gaan ? scheelt wel dat ik door het afvallen nog steeds mijn eigen broeken pas!  En ben morgen 13 weken. In mijn vorige zwangerschappen haalde ik dat niet ?

Agnesz, al met het kamertje aan de gang! Respect! Wij hebben niet echt ruimte voor een kamertje... ? Wordt nog een uitdaging hoe we het gaan doen! Wel een supergrote tuin, misschien daar een hokje maken. Hahaha.
Kim gefeliciteerd! Heerlijk een mooie echo. Wij mogen volgende week dinsdag.
Niks aan hè,  gummybeer... gelukkig gaat het hier beter nu. Alleen gister zo'n enorme hormoon-dag. Heel de tijd janken...
Melissa, hoop dat je je snel beter voelt! Yoghurt gaat hier juist weer wel. Grappig... koffie is echt te smerig voor woorden, terwijl ik heel erg van koffie hou! En kom er achter dat ik kerrie ook vind stinken...
Vandaag nog vrij en dan weer aan de slag. Twee dagen, dan weekend. Is te overzien. De kinderen gaan dit weekend naar hun vader, dus wij hebben even heerlijk de tijd aan onszelf. Gister paar dingetjes gekocht, voor de leuk. Rompertjes, sokjes. Kan niet wachten tot ik de baby kan voelen... maar dat duurt nog even. Blijf het onwerkelijk vinden, op één of andere manier .

Wat fijn, al die goede echo's! Wij mogen volgende week dinsdag weer, dan ben ik 11+2. Ik vond de eerste weken heel langzaam gaan, maar als ik bedenk dat ik alweer bijna 11 weken ben, gaat het toch ineens snel.
Melissa en Hin, vervelend dat jullie nog zo ziek zijn. Ik had vorige week woensdag echt een goede dag, dus dacht dat ik wel weer met 1 zetpilletje de dag door kon komen. Daar heb ik donderdag enorme spijt van gehad, want toen ben ik weer de hele dag misselijk geweest. Vannacht was het helaas ook weer raak met overgeven, wat verschrikkelijk vind ik dat elke keer. Gelukkig nu wel weer wat kunnen eten, maar mijn gewicht blijft ook hangen en ik kom geen gram aan. Vanochtend ook even bloed laten prikken zodat ze al mijn waardes kunnen checken.
Wie heeft er wel al het idee de kleine soms te voelen? Ik namelijk soms wel, al weet ik dat dat nog véél te vroeg is. Mijn eerste kindje voelde ik ook al met 15 weken, dus dat was ook erg vroeg, zeker voor een eerste. Maar nu heb ik soms echt het idee dat ik ook al iets voel wat absoluut mijn darmen niet kunnen zijn. 

He Jamie, balen zeg dat je nog steeds moet overgeven. Ik voel nog helemaal niks!!! Maar wil het heel graag! Maar jij bent een week verder dan ik... en tja, het is zo'n 4 cm nu. Een tor van 4 cm voel je ook kriebelen! ?
Ik heb zo'n last van geurtjes!!! Zelfs douchen met sop is een priem! Heb hele lekkere sop van rituals en kneipp, maar kan het nu niet hebben! Denk dat ik maar aan de neutral ga of zo! Bleh!

Net de termijn echo gehad alles zag er super uit 1 dag vooruit gezet 9 Aug uitgerekend..en de gynaecoloog dacht haast wel zeker te weten dat we naar een meisje aan het kijken zijn! :) mag me er nog niet op vast pinnen maar hij durfde er wel geld op te zetten haha. Over 3 weken de geslachts bepaling voor de 100%zekerheid :) 

hin Nou haha.. wij hebben ook nog geen spullen voor de babykamer hoor! Hij moet eerst leeg! Het is nu echt een opslag hok enzo.. maar nu  onze kledingkast er is kan ik een begin maken met het opruimen.
Wanneer die leeg is, dat duurt nog zeker een maand dan gaat mijn man de kamer behangen en schilderen. En daarna gaan we een x kijken hoe we het verder gaan inrichten enzo.. haha :p
Leuk lavendeltje! zou echt tof zijn als het straks ook echt een meisje is.. Ik heb ff de nub theorie op mijn echo los gelaten en ik denk dat wij een jongentje krijgen.. maja.. nog ff wachten tot de 20 weken echo :p Dan weten wij het zeker! Ben benieuwd of ik het dan goed heb gezien!

Vervelend jomie dat het dan zo heftig weer terug komt. Ik ben wel veel beroerd maar hoef gelukkig niet te spugen . Al lijkt het me soms wel fijn,  dan ben je er van af ofzo... maar vind spugen wel vreselijk! Ik heb niet dat ik de kleine voel, verheug me er al wel op en dan wordt het ook wat echter ?
Oh Hin je hebt ook last van de lekkere geurtjes? Dat lijkt me wel irritant.  Ik heb het wel met steeds meer dingen. Lekker eten is wel een beetje verleden tijd helaas... 
Lavendeltje gefeliciteerd met je goede echo, en een meisje mogelijk! Leuk hoor ben benieuwd of het ook echt zo is ?
Ik heb me ook ff verdiept in de nubtheorie en heb vanmiddag een echo dus ben benieuwd of ik er wat uit kan halen... ik ben zo benieuwd wat we krijgen ?

Terug
Bovenaan