Uitgerekend begin november

@Belle: gefeliciteerd! Niet te druk maken, doe ik ook af en toe hoor, maar er komen vanzelf tekenen bij. Ik heb sinds vandaag ineens last van de echte ochtendmisselijkheid (6w 2d). Eerder alleen af en toen in de middag en als ik te weinig eet. 
Ik heb dat niet, dat mensen dat vinden. Wij zijn 25 en 26 dus denk eerder dat mensen oordelen dat dat te jong is. Maarja, we zijn al 10 jaar samen, wonen 1,5 jaar samen in een koophuis en hebben allebei een baan.. dus ik ga me er niks van aantrekken ? 
Gisteren op mijn weekendwerk hadden we het over kinderopvang (daar werk ik door de weeks) en ik zei dat ik niet wist of ik in de toekomst ons kind naar dat grote bedrijf zou doen. Toen zei een collega: ach, maar tegen die tijd is je moeder vast met pensioen en wil zij wel oppassen. Uhhhh. Heb het maar bevestigd maar tegen die tijd ben ik 37 ?
 
@bellenova @force, 25 en 26 vind ik een mooie leeftijd, inderdaad niets van aantrekken! Ik ben net 24 geworden en woon al bijna 5 jaar samen met mijn vriend en we hebben allebei een vaste baan. Heb altijd gezegd dat ik voor mijn 25e moeder wilde worden. Mijn moeder begint de laatste tijd als we aan het winkelen zijn al over: oh dit is schattig als jullie een kleintje krijgen. Laatst nam ze zelfs uit het niets mijn lederen babyschoentjes van vroeger mee. Mijn schoonouders zouden het helemaal geweldig vinden. In het land van mijn vriend beginnen ze namelijk veel eerder aan kinderen. Mijn schoonvader zegt ook elke keer: dat hij hoopt dat we snel kinderen krijgen en dat mijn vriend de enigste is die de familienaam voort kan zetten, haha! Ik ben vooral benieuwd hoe mijn vader reageert! 
Andere vraag: hebben jullie trouwens ook  een snellere hartslag? 
 
Vanochtend een clearblue met wekenindicatie gedaan en deze gaf zwanger aan 2-3 weken. Ik heb vanochtend, gister en eergister (dat was 2 dagen voor mijn NOD) ook positief getest met Action early testen maar die blijven wel iets lichter dan de controlestreep, maar er is toch duidelijk een streep zichtbaar. 
Ik heb vanaf de 7e last van donkerbruin bruinverlies maar dan verminderd nu sinds gister naar een paar drupjes (gelukkig). Vandaar dat ik eerst dacht dat mn menstruatie eraan zat te komen want dat heb ik altijd ca 5 dagen voordat helder rood bloed doorbreekt. Heeft iemand dit ook (gehad)? 
Heb gelezen dat dit ook oud innestelingsbloed kon zijn of dat je baarmoeder nog wordt schoongemaakt. 
 
@Sophie: wat leuk dat iedereen er zo positief over is/zal zijn haha. Ik ben echt benieuwd naar onze reacties. Qua hartslag geen idee, hoe voel je dat?
Ik heb (nog) geen bloedingen gehad maar weet wel dat het inderdaad een innestellingsbloeding kan zijn.
 
Meer dames die rond de 6 weken zwanger zijn (dus zevende week in gaan) en ineens meer symptomen hebben? Ben voor het eerst de hele dag al misselijk. 
 
@Force en @SophieBr: Ik ben bijna 31 en mijn vriend 34. Wij zijn 3,5 jaar samen en ik woon nu 1,5 jaar bij hem. Aangezien mijn leefttijd wilde vooral ik niet langer wachten ?.
Mijn zus is van de 3de bevallen (allemaal in september, we hebben bewust gewacht zodat we geen kindje in september zouden krijgen ?) en mijn schoonzus bevalt volgende maand van de 2de. Eerste is ook van september. De familie weet dat ik graag moeder wil worden dus hebben ze het er ook vaak over. Ik kan ook niet zeggen ' ik moet jullie iets vertellen'. Ze zeggen dan altijd ' ben je zwanger ' ?. Moet dus ook echt iets originelers bedenken om het te hun te vertellen ?.
Is erg eigenlijk al een app groep o.i.d. ik zou er ook graag bij willen ?
 
@Force en @SophieBr: Ik ben bijna 31 en mijn vriend 34. Wij zijn 3,5 jaar samen en ik woon nu 1,5 jaar bij hem. Aangezien mijn leefttijd wilde vooral ik niet langer wachten ?.
Mijn zus is van de 3de bevallen (allemaal in september, we hebben bewust gewacht zodat we geen kindje in september zouden krijgen ?) en mijn schoonzus bevalt volgende maand van de 2de. Eerste is ook van september. De familie weet dat ik graag moeder wil worden dus hebben ze het er ook vaak over. Ik kan ook niet zeggen ' ik moet jullie iets vertellen'. Ze zeggen dan altijd ' ben je zwanger ' ?. Moet dus ook echt iets originelers bedenken om het te hun te vertellen ?.
Is erg eigenlijk al een app groep o.i.d. ik zou er ook graag bij willen ?
 
@Force en @SophieBr: Ik ben bijna 31 en mijn vriend 34. Wij zijn 3,5 jaar samen en ik woon nu 1,5 jaar bij hem. Aangezien mijn leefttijd wilde vooral ik niet langer wachten ?.
Mijn zus is van de 3de bevallen (allemaal in september, we hebben bewust gewacht zodat we geen kindje in september zouden krijgen ?) en mijn schoonzus bevalt volgende maand van de 2de. Eerste is ook van september. De familie weet dat ik graag moeder wil worden dus hebben ze het er ook vaak over. Ik kan ook niet zeggen ' ik moet jullie iets vertellen'. Ze zeggen dan altijd ' ben je zwanger ' ?. Moet dus ook echt iets originelers bedenken om het te hun te vertellen ?.
Is erg eigenlijk al een app groep o.i.d. ik zou er ook graag bij willen ?
 
Terug
Bovenaan