Uitgerekend begin november

Oh ja misschien wel nu bij tweede geruststellend dat ik bij eerste heel veel buikkrampen heb gehad en zelfs behoorlijk wat bloedverlies maar dat betekende niks negatiefs.. 
Dus niet schrikken bij wat krampen.. 
 
 
@Jasmijnnn Gefeliciteerd!! En ook fijn dat je op de natuurlijke manier zwanger bent geworden!
Ik probeer me niet te druk te maken dat het mis kan gaan, maar toch doe ik dat wel... Ene moment denk ik: Yes ik ben zwanger, kom maar op! Andere moment ben ik zo onzeker en bang, ik hoop dat het snel vrijdag is en dat ze gynaecoloog me gerust kan stellen.
 
 
@Jasmijnnn Gefeliciteerd!! En ook fijn dat je op de natuurlijke manier zwanger bent geworden!
Ik probeer me niet te druk te maken dat het mis kan gaan, maar toch doe ik dat wel... Ene moment denk ik: Yes ik ben zwanger, kom maar op! Andere moment ben ik zo onzeker en bang, ik hoop dat het snel vrijdag is en dat de gynaecoloog me gerust kan stellen.
 
 
Dank voor de felicitaties :) jij ook gefeliciteerd wendy en natuurlijk ook de rest. ook ik ben met vlagen bang en onzeker.. dan zie ik allemaal redenen waarom t mis zou gaan (pcos, alcohol gedronken, etc), ik voel me ook nog niet zo zwanger in vergelijking met m'n vorige keer. Maar ik probeer toch maar te beseffen dat we zo weinig invloed hebben, en ondertussen lekker fantaseren over de mini.. ?? 
 
 
 
Wat fijn Wendy en Jasmijn! Gefeliciteerd! Geniet van jullie zwangerschap!
Wat geweldig dat er steeds meer goede berichten zijn! De tijd kan me niet snel genoeg gaan. We zijn steeds meer aan het fantaseren over hoe het gaat zijn. Het enige wat ik tot nu toe merk is ontzettende honger, veel pijn aan mijn borsten en met vlagen moe/misselijk. En dat terwijl ik dus ‘s ochtends om half 8 klaarwakker ben. En ik ben echt een uitslaper tot vaak 10 uur (en dan het liefst nog doorslapen) maar kan ik nu dus niet meer. Herkent iemand dit? Ben nu 5w 2d zwanger.
 
Jij ook gefeliciteerd Jasmijn!! 
Ik ervaar qua kwaaltjes hetzelfde als jij.
Vanochtend was ik heeeeeeuuuull vroeg wakker, maar mijn man lag ook een heel bos on te zagen ;-) Dus hopelijk gaat het slapen verder nog wel lukken!
Ik heb wel een honger gevoel, maar geen trek, terwijl ik dan normaal gelijk de kast in duik...
Ik ben heel druk met fantaseren over hoe we het onze ouders en broer en zus gaan vertellen, dat lijkt me zoooo leuk!!
Wanneer gaan jullie het vertellen? En hebben jullie al een idee hoe??
 
Jij ook gefeliciteerd Jasmijn!! 
Ik ervaar qua kwaaltjes hetzelfde als jij.
Vanochtend was ik heeeeeeuuuull vroeg wakker, maar mijn man lag ook een heel bos on te zagen ;-) Dus hopelijk gaat het slapen verder nog wel lukken!
Ik heb wel een honger gevoel, maar geen trek, terwijl ik dan normaal gelijk de kast in duik...
Ik ben heel druk met fantaseren over hoe we het onze ouders en broer en zus gaan vertellen, dat lijkt me zoooo leuk!!
Wanneer gaan jullie het vertellen? En hebben jullie al een idee hoe??
 
@Jasmijnnn wat fijn om te lezen over die buikkrampen..! Stelt me enigszins gerust.  
Ik ben nu volgens mijn berekening 5w1d en uitgerekend 3november. Vorige week werd ik snachts wakker van een pijnlijkere buikkramp, waar ik eigenlijk een beetje bang was voor een miskraam. Echter blijf ik een positieve test krijgen en blijven er nog wel lichte klachtjes aanwezig. Ik ga er dus maar vanuit dat alles nog goed zit (mezelf de positieve kant op praten ?). 
Zijn er hier nog meiden/dames die ook nog aan het sporten zijn? Ik doe zelf aan hardlopen, heb deze een aantal tandjes terug geschroefd omdat ik merk dat ik sneller buiten adem ben als voorheen (het kost meer moeite ?) 
 
Terug
Bovenaan