Wat lees ik allemaal al een verschillende klachten. Ik heb nagenoeg nergens "last" van, maar merk ook nog niet veel anders. Borsten nog niet groter en niet gevoeliger, smaak nog hetzelfde, niet misselijk, geen rugpijn. Begin er haast over te twijfelen of het wel goed is, maar je leest ook zo vaak dat het pas later de klachten komen...dus probeer me er maar niet te druk over te maken. Voel alleen wat kleine steekjes in de buik, en beetje het gevoel ongesteld te moeten worden nog steeds. Zit enorm na te denken over komende weken. Zaterdag verjaardag (ik wou rijden maar krijg het niet voor elkaar door andere zwangere vriendin), weekendje weg binnenkort met vriendinnen, nog een verjaardag..nou ben ik geen stevige drinker, maar een wijntje op een verjaardag als ik niet hoef te rijden is wel normaal voor mij. Maar vaak krijg ik uberhaubt al opmerkingen of het niet eens tijd is voor kinderen, dat ik bang ben dat als ik niet drink dat ze er gelijk wat van gaan denken. Hoop dat het me makkelijk afgaat om verborgen te houden. Herkennen jullie dit ook, of hebben jullie goeie nieuwe ideeën naast niet fit, antibiotica en gestopt met drinken voor de gezondheid e.d.? Zou overigens fijn zijn als we het de familie met Pasen inderdaad al kunnen vertellen als we het eerste bezoekje aan de VK hebben gehad. Mijn vriend heeft het liever niet. Maar hij hoeft natuurlijk niet zo vaak de schijn op te houden als mij 🙂 en ik vind het wel fijn mocht het nog mis gaan dat zij hier in ook kunnen ondersteunen. We laten het van de situaties afhangen hebben we maar besloten. Wel leuk om het op een bepaalde manier te vertellen natuurlijk met een kleinigheidje als foto, paasei met briefje, opa en oma boekje oid. Nou, geloof dat ik wel weer genoeg heb getypt! (Vind het leuk om het allemaal even kwijt te kunnen) Ben benieuwd naar jullie reacties. Leuk ook om van jullie alles te lezen en te vergelijken. Groetjes