Uitgerekend december 2018

Ik maak me eigeblijk nog nergens druk om maar dat komt misschien ook omdat ik geen idee heb wat me te wachten staat. En tot nu toe weinig last van kwaaltjes heb. Laten we hopen dat het zo blijft

Hallo allemaal 
Van harte gefeliciteerd!
Als alles goed gaat, ga ik rond 16 december bevallen. Ik heb 2 kids van 16 en 12 en ben nu op mijn 41e weer zwanger! Niet echt verwacht (lang verhaal) maar erg welkom.
Natuurlijk is mijn leeftijd wel een dingetje, maar gelukkig word ik meestal 10 jaar jonger geschat ?
Wij gaan eerst even lekker op vakantie en de boel laten bezinken, in mei heb ik de intake en echo en gaan we het de omgeving ook nog een keer vertellen...pffff, spannend!

@kaahtje
 Ik doe vrij intensief aan krachttraining 4 keer per week en ga er zo lang het verantwoord is en goed voelt mee door. Vanaf het tweede trimester hoef je Pas omlaag met de gewichten zeggen ze maar merk dat mn lichaam toch al anders reageert. Ben iets sneller vermoeid maar heb tot nu toe helemaal geen klachten. 16 december uitgerekend.
Hoe zit jij nu in je gewichten? 

Hey 

gefeciteerd allemaal ik ben 21 dec uitgerekend 30 april na verloskundige.  Ik ben ook erg moe, en heel erge opzette dikke buik en heel veel lastvan brandend maagzuur.
duimen dat alles goed gaat 

liefs ilse

Hoi iedereen,
Allemaal van harte gefeliciteerd!!
Zaterdag 2 positieve testen in handen gehad, omdat ik het maar niet kon geloven ? Zoals het nu lijkt 21 december uitgerekend. 
Ik heb al wel last van kwaaltjes zoals enorm pijnlijke borsten, vermoeidheid, last van de rug, misselijk en zo nu en dan brandend maagzuur. 
Ik heb al wel even contact gehad met de verloskundige, maar morgen bel ik voor een eerste afspraak, spannend!! 

Gefeliciteerd allemaal! Willen jullie het ook het liefst aan de hele wereld vertellen? Mijn naaste familie (ouders/broers/zussen) hebben we het al verteld. Maar voor de rest toch nog iets langer wachten.

@Lienxx

Jaaa, zo herkenbaar! ? Ik ben al druk aan het bedenken hoe we het gaan vertellen, aangezien het voor onze beide ouders hun eerste kleinkind is.
Wij wachten nog wel even totdat we de eerste controle hebben gehad. Binnenkort een weekend weg met de schoonouders, dus dat vinden we een mooi moment om het te vertellen. En een dag voordat we weg gaan vertellen we het aan mijn ouders. 

Terug
Bovenaan