Uitgerekend december 2018

@gebruiker10071650. Ik merk dat mijn lichaam enorm aan het veranderen. Ben sneller moe en heb sneller last van mijn buik. Ik hoop inderdaad dat ik kan blijven trainen. 
Ik wil het het liefst ook aan iedereen vertellen maar willen het stil houden tot we bij de verloskundige zijn geweest en alles goed is. 
Ik heb bedacht om het boekje nijntje gaat logeren bij opa en oma te kopen. En dan de foto van de echo er in. Kan niet wachten om het te vertellen 

Leuk Kaahtje! Ik had voor Mn moeder een rompertje ingepakt en gezegd dat ik een klein cadeautje had. Alles behalve dat had ze verwacht Haha. 

Wat een leuke manieren om te vertellen zeg!
Ik wil voor mijn zoontje een grote broer shirt aanschaffen en dat opa en oma het jasje uit moeten doen. Heb er al zoveel zin in!
Maandag heb ik mijn eerste echo. Met 6w3d al. De eerste zwangerschap is niet zonder complicaties verlopen dus zijn ze er dit jeer vroeg bij. Alleen maar fijn!
Zijn jullie ook al zo opgeblazen? Ik heb echt al een buik van toen ik bij zl 3,5 maand was. Moet echt moeite doen om passende broeken te vinden. Maar gelukkig zijn er leggings :). Ben wel als de dood dat t nu al teveel gaat opvallen haha.

Haha herkenbaar, wil t ook graag vertellen. Maar doen t nog niet. Bij onze zoon al verteld met 5wk. Gelukkig ging alles goed. Maar nu wachten we toch maar ff. Maar ben indd wel aan t bedenken hoe we t gaan vertellen

Gelukkig passen al Mn broeken nog. Maar tegen de avond gaat de knoop meestal wel open Haha. Verder ben ik de laaatste dagen vroeg wakker en beetje last van mn rug. Maar energie genoeg nog steeds

Ik ga cupcakes laten maken met een ooievaar erop. Kijken hoe lang het duurt voordat ze het door hebben ? 
Zojuist ook een afspraak gemaakt bij de verloskundige. 16 mei de eerste controle en 31 mei de termijnecho. Zooo spannend, kan echt niet wachten! 

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben zoals het lijkt uitgerekend op 15 december. Moet zeggen dat ik totaal niet het gevoel heb dat ik zwanger ben.. Herkennen jullie dat? Helemaal geen misselijkheid, geen gevoelige borsten, niets.. Moet er denk ik maar blij mee zijn maar toch..
Het is mijn eerste zwangerschap, ben zo bang dat het fout gaat! We hopen op het beste. 17 mei echo :) 

Terug
Bovenaan