Uitgerekend december 2018

Hoi allemaal,
Ik had ergens in het begin al een berichtje gestuurd. We dachten toen dat we 3 december (op basis van eerste dag laatste menstruatie) uitgerekend waren, maar op de eerste echo (die rond de 6-7 weken) bleek dat ik anderhalve week minder lang zwanger was. Dus de uitgerekende datum ligt nu ergens rond de 13e van december. Ik heb aanstaande donderdag (17-05) een intake gesprek en die donderdag erop (24-05) de termijnecho. Ben wel heel benieuwd hoor... Voel me ook totaal niet zwanger. Helemaal geen last van kwaaltjes (had ik bij mijn twee andere zoontjes ook niet), dus vind het allemaal toch wel spannend.
Volgens de verloskundige beval ik waarschijnlijk weer een week later dan de uitgerekende datum. Dat schijnt zo te zijn (mits het dezelfde pappa is). Mijn jongste is met 41+1 geboren. Mijn oudste moest gehaald worden ivm een zwangerschapsvergiftiging met 37+5, maar die 'telt' dus niet qua zwangerschapsduur. Ben benieuwd of dames dezelfde ervaring hebben met dezelfde zwangerschapsduur?
Liefs x 

Hoi meiden,
Ook ik ben uitgerekend in december. Zoals het er naar uit ziet op 24 december. Het is onze tweede zwangerschap. We hebben al een dochtertje van ruim 3 jaar oud.
Ik zou ook graag toegevoegd worden in de FB groep. Ik ben op fb te vinden onder de naam Elleke Yonah.

Hallo allemaal, 
Gisteren hebben we de termijnecho gehad en dat zag er super goed uit.
De uitegerekende datum is wel veranderd.. niet 8 maar 5 December.
Voel me bijzonder goed op het moment. 11+3
Groetjes Siska.

Ook ik heb afgelopen maandag de termijn echo gehad.. ben uitgerekend op 5 december en vandaag 12 weken zwanger? de kleine was op de echo heel veel aan het bewegen en rondraaien zodat ze eerst bijna niet kon meten haha.. 
voel me erg blij en durf nu echt een beetje gerustgesteld te zijn?

Wat grappig, ook ik ben 5 December uitgerekend.
Fijn dat alles goed is, dat is een hele zorg minder.
Wij hebben ook enorm genoten van de echo en van de kleine druktemaker. 
Een hele goede zwangerschap gewenst!
Groetjes Siska.

Vandaag de termijn echo gehad en alles is goed. De kleine zwaaide al. De uitgerekende datum is bijgesteld naar 30 november. Hoe gaat het bij jullie allemaal.
We gaan proberen vanaf nu te genieten

Terug
Bovenaan