Uitgerekend december 2018

Hoi allemaal! 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! 
Ik ben nu zwanger van ons 1e kindje en 7 december uitgerekend. 
Heb me erg onzeker gevoeld omdat ik me goed voel. Het enige waar ik last van heb is extreme vermoeidheid , de ene dag meet dan de ander. Het lijkt nu af te nemen .  
Verder vinden we alles zo spannend. Het liefst koop ik al de hele inboedel maar vraag me af of we dan niet te snel gaan haha... nog meer enthousiastenlingen die zich moeilijk kunnen inhouden om niet teveel te shoppen haha 
Geniet allemaal van jullie zwangerschap
x Maaike 

Haha, herkenbaar hoor. Hier ook eentje die niet kan wachten de inkopen te doen. Ik heb al wel wat spulletjes gekocht in wit/grijs, lekker neutraal. ?

Gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschappen! :)
Ik ben zelf 25 December uitgerekend van mijn eerste kindje. Alles is nieuw en zo spannend! Ik heb al een eerste echo gehad met een kloppend hartje en beweging! Zo lief! Volgende week Dinsdag mijn 2e echo en dan mag ik het eindelijk aan iedereen vertellen!! 
Ik las hier iets over een Facebookgroep, en zou daar ook graag inwillen! :) Ik ben te vinden als Leonie Vernooij uit werkhoven. 
Xxx Leonie 

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Doordat ik toch verder was dan verwacht, 10 weken ipv 8, valt mijn uitgerekende datum nu toch in december. Vandaar dat ik mij hier even kom melden.
Zoals het er nu uitziet is de uitgerekende datum 25-12-2018. 
Voor de echo heb ik mij erg veel zorgen gemaakt omdat ik niet tot nauwelijks zwangerschapsklachten had. Ik was wel aardig moe, maar ging altijd al wel met de kippen op stok. 
De echo van vandaag heeft mij volledig gerustgesteld. De baby was al lekker aan het zwaaien met de armen en in beweging, ook konden we het hartje zien kloppen. 
Maandag 11 juni mag ik voor de termijnecho. (12 weken)
Na alle zorgen en stress van de afgelopen weken (*zit alles wel goed), hoop ik na vandaag volop te kunnen genieten van mijn eerste zwangerschap. 
Ik lees graag mee met jullie ervaringen, zeker met de ervaringen van degenen die net als ik hun eerste kindje verwachten. 

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 2 december uitgerekend en het gaat goed.
3x IUI (mislukt) en 1x IVF en gelukt. Nipt test was gelukkig ook goed hoorde ik vandaag. Wat een opluchting want ik ben 37. Verder alles voorspoedig en voorlopig nergens last van, behalve moeheid.
bye meiden! 

Hallo allemaal!

Vandaag precies 12weken zwanger, uitgerekende datum 14-12-2018. Kijken of de baby hier zich aan houdt, onze dochter, nu 1 jaar, bleef lekker zitten tot 41wk 5dg. Was er wel klaar mee op het einde en was net een waterballontje met al het vocht.

Meerdere vrouwen die al een kindje hebben en in de wintermaanden zijn bevallen? Hielden jullie toen ook vocht vast? Kon maar 1 enkele schoon, sandaal, nog dragen bij mijn vorige zwangerschap. Sandalen in de winter is ook weer zoiets :p

Hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed!
Tot op heden gaat het super, enkel in week 7, goed wat vlagen aan misselijkheid gehad en een keertje richting het toilet moeten rennen, maar gelukkig kan ik zeggen dat ik geen innige band met de wc heb gehad de afgelopen weken.

Hoesten en bukken geeft wel vaker nu last/steken in de buik. Bij een tweede merk je dan sneller eventueel geschop van de baby of is dat ook gewoon erg verschillend?

Leuk om jullie allen te volgen!

Lieve groetjes voor iedereen!

Ola!
Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 13 december! ?
Termijnecho was heel bijzonder, zo'n druktemaker in je buik waar je nog niks van voelt! Wel ziet... heb al best een buikje. Zijn mijn darmen die geen kant op kunnen aangezien ik redelijk slank ben. Heb al een paar x de vraag gehad of het mijn tweede zwangerschap is.. Uhh nope! :)
Ik lees iets over een Facebook groep? Kan ik er nog bij? Zo ja, hoe?

Ola!
Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 13 december! ?
Termijnecho was heel bijzonder, zo'n druktemaker in je buik waar je nog niks van voelt! Wel ziet... heb al best een buikje. Zijn mijn darmen die geen kant op kunnen aangezien ik redelijk slank ben. Heb al een paar x de vraag gehad of het mijn tweede zwangerschap is.. Uhh nope! :)
Ik lees iets over een Facebook groep? Kan ik er nog bij? Zo ja, hoe?

Terug
Bovenaan