Uitgerekend december 2018

Ola!
Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 13 december! ?
Termijnecho was heel bijzonder, zo'n druktemaker in je buik waar je nog niks van voelt! Wel ziet... heb al best een buikje. Zijn mijn darmen die geen kant op kunnen aangezien ik redelijk slank ben. Heb al een paar x de vraag gehad of het mijn tweede zwangerschap is.. Uhh nope! :)
Ik lees iets over een Facebook groep? Kan ik er nog bij? Zo ja, hoe?

Hoi allemaal,
ik lees elke keer iets over een facebook groep. Zou iemand mij kunnen toevoegen? Lijkt me leuk!
Ben namelijk 05-12-2018 uitgerekend, prachtige datum vind ik zelf?
Groetjes Siska

Hai allemaal!
Ik haak een beetje laat aan in dit draadje haha, maar ik ben ook in december uitgerekend! 9 december om precies te zijn, dus zit nu op ruim 13 weken.
Ik hoop dat het met jullie allemaal heel goed gaat, en met de kleintjes natuurlijk.
Ik was zelf niet helemaal voorbereid op mijn zwangerschap - de huisarts had mij in januari, omdat ik PCOS heb, letterlijk verteld dat "de kans dat je natuurlijk zwanger gaat worden 0,0% is". Hij adviseerde ook om te stoppen met de pil omdat die meer kwaad dan goed zou doen, dus dat heb ik dan maar gedaan. Er kon immers toch niets gebeuren en ik heb wel een vaste partner.
Het blijkt dus dan mijn huisarts het niet helemaal bij het rechte eind had ;-) Want inmiddels hartstikke zwanger. Ons kindje is ontzettend welkom en gewenst, maar daarmee niet helemaal gepland ;-) Maar dat komt vast helemaal goed.
Verder mag ik eigenlijk niet klagen. Ik ben tot vorige week wel heel misselijk geweest, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Dat gaat inmiddels ook beter, en ik vind het eigenlijk best lekker dat ik tegenwoordig 's avonds wat vroeger naar bed ga.
Lijkt mij leuk om onze verhalen met elkaar te delen!
Groetjes,
Karianne

Zo ben ik ook aan mijn eerste gekomen hoor?
Wij zouden zonder hulp ook niet zelf zwanger worden. Ik hoop dat je je wat goed voelt VerrassendMama. Ik ben een weekje verder en 05-12-2018 uitgerekend.
Groetjes Siska.

Hallo, 
Ik ben op 3 december 2018 uitgerekend van mijn 2e kindje.
Ik heb al een zoon van 5,5 jaar.
Op 31 maart positief getest (de dag van mijn vrijgezellenfeest) o
20 april getrouwd, 23 april eerste echo gehad.
Inmiddels bijna 16 weken zwanger.

Hoi allen,

Wat een mooi iets, dit forum, heel fijn om ervaringen te kunnen delen.
Ik ben uiterekend op 4 december, na 2 keer IUI was het al raak. 
Helaas voel ik me energieloos, spuug nog regelmatig (gelukkig wel veel minder dan de eerste drie maanden, dat was drama) en heb steeds minder zin om met mensen af te spreken. Ik vind het jammer, want muren komen straks natuurlijk ook op me af ;-) 

Terug
Bovenaan