Uitgerekend december 2018

Ik ben uitgerekend op 25 december, inmiddels dus 14 weken zwanger. Ik heb inmiddels 2 echo's achter de rug en de baby was direct al bewegelijk. 
De zwangerschap was bij mij niet gepland, ik was op 19 maart juist begonnen met een poging om gezonder te gaan leven en mijn overgewicht kwijt te raken. Dat verliep goed, op 11 mei had ik een positieve zwangerschapstest gedaan. Na die tijd ben ik gewoon blijven eten zoals ik mijzelf aangewend had (dus minder snoepen). 
Inmiddels ben ik 8,9 kg kwijt. Sinds 10 mei nog 2,3 kg. Ik ben in mijn eerste trimester (voordat ik het wist) flink afgevallen. Ook nu kruipt mijn gewicht nog verder naar beneden.
Ik ben niet echt misselijk geweest en heb zeker niet overgegeven. Wel ben ik meer selectief in wat ik wil eten (geen trek in alles) en kan ik maar kleine beetjes op, en eet ik dus vaker verspreid over de dag. 
Op dit moment is er bij mij nog niks te zien van de zwangerschap (ben dan ook niet echt slank) Zeg maar ruim 100 kg, bij 1.78 mtr. Wel merk ik dat broeken met een strakke band niet meer comfortabel zitten en draag ik daarom alvast positiebroeken (die nog wel afzakken, dat terzijde)
Heeft 1 van jullie hier ervaring mee? En weten jullie vanaf welk moment je weer begint met aankomen?

Als toelichting op bovenstaande! Ik ben natuurlijk niet meer actief aan het lijnen sinds de positieve zwangerschapstest, wel probeer ik een gezonde leefstijl te hanteren. 

Hai allemaal! 

Ten eerste gefeliciteerd met ieders zwangerschap! Ik zit nu op 16 weken en ben 14 december uitgerekend van ons eerste kindje. Graag haak ik ook aan bij dit forum. 
Alles gaat tot nu toe goed. Alleen sinds gisteren ben ik erg aan t piekeren.. Ik voel niks en ik zie eigenlijk ook nog niks. Maak me steeds zorgen of alles wel goed gaat.
Herkennen anderen hier ook in? 
Groetjes pien  

Hai allemaal! 

Ten eerste gefeliciteerd met ieders zwangerschap! Ik zit nu op 16 weken en ben 14 december uitgerekend van ons eerste kindje. Graag haak ik ook aan bij dit forum. 
Alles gaat tot nu toe goed. Alleen sinds gisteren ben ik erg aan t piekeren.. Ik voel niks en ik zie eigenlijk ook nog niks. Maak me steeds zorgen of alles wel goed gaat.
Groetjes pien  

Hai allemaal! 

Groetjes pien  

Hoi Pien! 
Ik herken dit? ben nu 17+4 en heb nu sinds een week ongeveer echt het gevoel in mijn buik zwanger te zijn.. begin het nu te zien en te voelen?
maar ik kon me ook helemaal gek maken als in de ochtend mijn buik weer helemaal plat was. Die kleine groeit wel hoor? even geduld nog, duurt vast niet lang meer voor je een buikje krijgt en het eerste schopje

Terug
Bovenaan