Uitgerekend december 2018

Dag dames, wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad en alles was goed. Waren er allebei van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen, maar op de echo was over duidelijk te zien dat het een jongetje wordt. We zijn super blij dat alles goed is maar moeten even schakelen dat het een jongen is. Herken er meer Dit?

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! 
Ik ben nu in verwachting van ons 2e kindje, uitgerekend op 16 december.
Toch allemaal weer erg spannend!! Hoe voelen jullie je eigen?
Ik vroeg me af of er nog een whatsapp is, ik zou het erg gezellig vinden :)

Maartje K, ohhh ik herken het helemaal! 
Afgelopen zaterdag een pretecho gedaan (16 weken) en ik was er zo van overtuigd dat het een meisje was, maar het is een jongen!
Het is allebei goed natuurlijk, maar ik moest echt even omschakelen..

Ook had ik al een meisjesnaam, voor een jongen vind ik het zo moeilijk! 

Hoi allemaal! 
Ook wij weten inmiddels dat we een jongen krijgen.
morgen de 20 weken echo, dat vind ik wel een dingetje. Erg spannend ook.
Als mensen toch besluiten om een groep te starten dan haak ik graag aan, super leuk!
Ik hoop dat het bij iedereen goed gaat??
Groetjes Siska.

Hallo allemaal,
Ten eerste gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap :)!
Op 21/04 hadden we een 'positieve' zwangerschapstest! Super blij en dankbaar zijn we! Op 29 december ben ik uitgerekend van ons eerste kindje! 
Ik zag dat er een facebookpagina was aangemaakt? Erg leuk, zou ik miss nog toegevoegd kunnen worden? Mijn naam: Angelique Kuilman! Fijn om dingen te delen met elkaar!
Groetjes

Hoi hoi,
Gelukkig is de 20 weken echo geweest en alles is goed.
Wel 1 dingetje waarvan ik zelf nogal schrok is dat de placenta aan mijn buikwand ligt, maar er is ons verzekerd dat dit geen kwaad kan omdat het hoog genoeg ligt en ver genoeg van de uitgang.
Zijn er nog mensen die nu al last hebben van bekken klachten?
Ik krijg op sommige dagen mijn ene been bijna niet voor mijn andere, liezen doen soms zo zeer.
Fietsen gaat gelukkig nog wel.
Groetjes Siska.

Hoi hoi,

Gelukkig is de 20 weken echo geweest en alles is goed.
Wel 1 dingetje waarvan ik zelf nogal schrok is dat de placenta aan mijn buikwand ligt, maar er is ons verzekerd dat dit geen kwaad kan omdat het hoog genoeg ligt en ver genoeg van de uitgang.
Zijn er nog mensen die nu al last hebben van bekken klachten?
Ik krijg op sommige dagen mijn ene been bijna niet voor mijn andere, liezen doen soms zo zeer.
Fietsen gaat gelukkig nog wel.
Groetjes Siska.

@siskabo ja hoor, loop al bij de fysio voor mijn bekken daarbij ook nog een vastzittende bilspieren dus trekt door mijn hele been heen.
Fysio kan je goed helpen en zitten op een fitnessbal is heel fijn bij bekkenklachten 

Terug
Bovenaan