Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi @Cloewja,
Bedankt voor je reactie, dan toch maar even de fysio bellen.
En ook maar een bal ophalen..
Ik heb ook mijn SI gewricht vast zitten, misschien dat een combinatie van fysio en de fitness bal wat verlichting brengen.
Nogmaals bedankt!
Groetjes Siska.
Hallo allemaal! Dit is de eerste keer dat ik een berichtje plaats op dit forum. Super leuk om alle reacties van alle mama’s 2 be te lezen!
Ik ben 20 dec uitgerekend en we verwachten een jongen! Begin hem langzaam te voelen in mijn buik wat ik echt magisch vind!
Wel heb ik als kwaal dat ik me erg vaak ziek en grieperig voel.. zijn er meer die dit herkennen? Helpt het om het soms te nergeren omdat het er nou eenmaal bij hoort of aan toe geven en extra rust nemen. Hebben jullie tips??
Groetjes Melissa
Wij hebben over iets meer dan 2 weken onze 20 weken echo. Ik ben op 25 december uitgerekend.
Wat ik wel jammer vind is dat er eigenlijk niemand in mijn directe omgeving ook zwanger is. Mijn familie is helemaal 'uitgebroed'. Daardoor mis ik soms echt het lekker kunnen kletsen over het zwanger zijn.
Op dit moment, 17+5, heb ik het gevoel nog niet echt een buikje te zien. Ook heb ik de baby nog niet gevoeld. Het is ons eerste kindje en de placenta ligt aan de voorkant. Daardoor voel ik me op dit moment nog niet echt 'zwanger'. Zijn er mensen die dit herkennen?
Op dit moment kan ik eigenlijk niet wachten totdat te zien en te voelen is dat ik daadwerkelijk zwanger ben.
@ sylvestertje in mijn familie zijn het afgelopen half jaar 3 meisjes geboren maar onze vrienden zijn allemaal nog niet zover dat ze aan kinderen denken dus dat is soms best lastig. Soms snappen ze dingen gewoon weg niet.
@melissam ik zou er waar kan toch af en toe aan toe geven. Voel me zelf ook vaak grieperig en doe dan even een dutje tussendoor indien het kan. Daarna even wakker worden wat iets langer duurt maar voel me vaak wel snel iets beter.
@Melissa M, mij is aangeraden er aan toe te geven en rust te nemen. Ze zeggen dat een momentje rust er nauwelijks nog in zit, zodra de kleine er is. Dus rust nemen en genieten van de rust
Ik heb as vrijdag de 20 weken echo. Erg spannend! Gelukkig is het bij iedereen die hier gereageerd heeft goed gegaan.