Uitgerekend december 2018

Hoi Silvestertje (en de rest),
ik had dit rond de 17/18 weken ook. Je zag nog niet echt wat (alsof ik teveel macdonalds had gegeten). Inmiddels is het goed te zien. Ik voelde hem/haar rond die tijd wel, denk ik. Maar kunnen ook mijn darmen zijn. Die twijfels heb ik nog steeds hoewel het steeds duidelijker lijkt te worden! :) 
Heel bijzonder om te voelen. 
Welke facebook groep heeft iedereen het over? Kan ik die zelf vinden (misschien zit ik er al bij) of moet je daarvoor uitgenodigd? In dat laatste geval: Wendy Kroeze - ter Brugge. 
Ik ben ook 20 december uitgerekend van de eerste. Niet heel veel kwaaltjes maar moet inmiddels zo vaak naar het toilet dat ik me toch enigszins zorgen maak. Wanneer ik dan zit komen er ook vaak maar een paar druppels terwijl ik heel hoge nood voel. Meer die dit herkennen? 

Een beetje een late reactie. ...
Onze 20 weken echo was wel even schrikken. 
Alles zag er goed uit, tot ze bij de voetjes kwamen. 
Ons mannetje heeft 2 klompvoetjes. 
De ergste scenario's werden ons even voor geschreven. Gelukkig konden we 3 dagen later terecht in zwolle voor een medische echo. 
Hier kwamen ze ook uit op klompvoetjes , maar is hij verder kerngezond .
Als ons mannnetje geboren is zal hij vrij direct het gips in gaan en een lange behandeling krijgen. Maar dan komt alles wel goed?

We zijn nu gelukkig over de ergste schrik heen. 

Vandaag 22 weken zwanger,  toch ook wel pittig met dit weer. Houden jullie het een beetje vol?

@Sylvia83, dat zal even schrikken zijn geweest voor jullie. Voordeel is dat je nu weet wat je kunt verwachten. Gelukkig is het (los van het gipsen, op controles, letten op de houding) goed te behandelen. En gelukkig is hij verder gezond. 

Oeps, vandaag iets te veel gedaan. Het is iets koeler en wat had ik in mijn hoofd. Mijn hele huis schoonmaken. Dus boven begonnen en zo naar beneden gewerkt. Bank aan de kant noem het maar op. 
Nu met veel pijn aan de been en redelijk harde buik (zakt nu mijn zoon op bed ligt gelukkig weer wat af) op de bank.

@Cloewja, bij mijn familie zijn de jongsten al 6 jaar. In mijn vriendenkring geen zwangeren of mensen met plannen. Dus ja. Best wel een leeftijdsverschil. 
@Jendty, inmiddels zie je het bij mij ook beter. Nu ook in de ochtend!
Vandaag onze 20 weken echo gehad. Kindje zag er prima ut en was lekker bewegelijk. Zette zich goed af tegen de placenta en ligt nu nog in stuit. 
Had me ingelezen, vind het wel fijn dat je zelf ook dingen herkent op de echo :D

@sylvestertje
Bij ons in huis is het leeftijdsverschil tussen de Kids straks 6 jaar dus dat is ook behoorlijk wat. Ben wel benieuwd hoe hij er op reageerd. Maakt het heel bewust mee nu. 

Terug
Bovenaan