Uitgerekend december 2018

Hoi allemaal!
Ik weet nu een weekje dat ik zwanger ben en vind het heel spannend! Januari een miskraam gehad en daarna 1 menstruatie, nu weer raak. 
Volgens eigen berekening ben ik uitgerekend op 2 december. 

Hallo
Hier ook zwanger op goede vrijdag positief getest ? dit word onze 3de maar toch heel onzeker
Was in februari al 13 dagen overtijd toen wel 3 dagen gemenstrueert testen waren toen steeds negatief
En op 29 maart een positieve test
We hebben 10 april een afspraak voor de echo

Hoi hoi 
iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap ?
ook ik ben zwanger en mijn uitgerekende datum is 4 december.
En 26 april hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige ? super spannend allemaal. Ondanks dat ik al 2 gezonde kinderen heb. Hopen dat alles goed mag gaan ? 

Hoi allemaal!
Ook ik ben zwanger! Het is ontzettend gewenst en het was bij de tweede keer al raak. 
Ben nu ongeveer 6,5 week zwanger, maar ben erg onzeker. M'n oma en zusje hebben allebei miskramen gehad en ben bang dat het bij mij ook gaat gebeuren. Heb ook bijna geen kwaaltjes, iets gevoelige borsten maar ook dat neemt weer af.
24 april eerste echo, kan niet wachten! Eind november, begin december uitgerekend??
iedereen van harte gefeliciteerd!
Liefs x

Hoi Hoi,Nou ik ben ook zwanger! Nog heel pril... vandaag nod en positief getest en gister ook al positief getest.Kan nog van alles gebeuren maar anders zijn wij 13 december uitgerekend. Vind het erg spannend allemaal.Ik heb al 3 dagen enorm lage rugpijn. (nog nooit zoveel pijn gehad)Ik lees dat het erbij kan horen en ik lees ook dat het een voorteken is dat het misgaat.Heel spannend allemaal nog! In ieder geval iedereen die zwanger is gefeliciteerd!!Liefs!

Terug
Bovenaan