Uitgerekend december 2018

Hoi iedereen! 
Sinds een week weten wij dat we ons derde kindje verwachten. De uitgerekende datum is 3 december. Ik heb vandaag de verloskundige gebeld en we hebben 'pas' 26 april de eerste afspraak. Wel gelijk een echo. Ben zo benieuwd!♥️ Bij ons weet alleen mijn beste vriendin dat ik zwanger ben. Ondanks dat het de derde zwangerschap is, ervaar ik het wel als even bijzonder. Ook omdat dit hoogstwaarschijnlijk ons laatste kindje is. Mijn vriend vindt 3 meer dan genoeg (zal hij schrikken als het een tweeling blijkt te zijn ?), haha. Die tweeling kans zit er nog wel in trouwens.. aangezien mijn moeder één van een tweeling is en het een generatie over schijnt te slaan... Maar één gezond beebje vind ik ook meer dan prima hoor ?
Weten jullie al of je het geslacht wil weten? Bij onze twee kinderen wisten we het wel. Bij de eerste gewoon tijdens de echo laten vertellen en bij de tweede zo'n taart laten maken met de kleur van het geslacht erin. Wel heel bijzonder! Nu hebben we zoiets van het is ook wel spannend om het pas te weten als je bevallen bent. We hebben nu 2 jongens. Het maakt me eigenlijk niet uit of het weer een jongen wordt of dat er toch nog een meisje komt, haha. 
Enne.. gefeliciteerd iedereen! 
Liefs

Dag dames,
De nieuwe dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Hoe gaat het met iedereen? Hier vandaag een mindere dag vermoeidheid kwam erop het werk uit vanmiddag bij thuiskomst lekker 1,5 uur geslapen. Sinds vandaag met vlagen misselijk. Vandaag 6 weken zwanger en maandag op controle in het ziekenhuis. 

Hi allemaal!
ook ik mag me aansluiten bij deze groep! Gefeliciteerd allemaal
ik ben als t goed uitgerekend rond 15 dec. Morgen afspraak maken bij de vk. Allemaal nog heel erg pril natuurlijk.. zo spannend!
ik heb nu last van erg pijnlijke borsten en wat gerommel in mn buik. Maar dat is alles eigenlijk..

Allereerst, iedereen hier van harte gefeliciteerd! 
Hoewel ik het erg 'eng' vind om te zeggen mag ik mij toch echt bij deze club aansluiten, nu ik 5,5 weken zwanger ben van ons eerste kindje. Na een miskraam (bij 10 weken) extra spannend om weer zwanger te zijn, maar wel heel dankbaar dat het ons weer gegund is. 
De afgelopen dagen daalde mijn kwaaltjes waardoor ik in de rats zat, maar gelukkig zijn ze op hun retour, hetgeen volgens de VK ook iets heel normaals is. 
Wij hebben 24 april onze eerste echo in het ziekenhuis (Medische indicatie)

Hi Dames!
Ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben van ons eerste kindje?
Zijn 5 maandjes bezig geweest en zijn echt zo blij.
Omdat ik het pas na de eerste echo aan familie ga vertellen wil ik er toch graag over kletsen. Dit lijkt me een erg gezellige groep dus sluit me graag bij jullie aan?
Groetjes!

Hallo allemaal,
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Wij zijn na 2 jaar nu zwanger van ons tweede kindje. Wij zijn 14 december uitgerekend. 
Wij hebben het gisteren al verteld aan onze familie aangezien onze zoon gisteren 3 jaar is geworden.
Het is allemaal erg spannend, ben zo benieuwd.
Groetjes?

Hallo allemaal !

Ten eerste natuurlijk allemaal van harte gefeliciteerd!
Ook ik ben zwanger en denk rond 13 december mijn uitgerekende datum te hebben. Na een miskraam curretage en een lange periode met negatief resultaat zijn wij bij de verloskundige terecht gekomen, daar is pcos geconstateerd. Nu 4 maanden hormonen achter de rug en zwanger vind het allemaal zo spannend 4 mei de eerste echo ! Ik wil aan de ene kant graag een vroege echo aan de andere kant geeft dat vast geen rust vorige keer een week moeten wachten wel/geen hartslag dat als horror ervaren dus laat me maar gewoon wat langer wachten !

Hallo allemaal. Ik ben of 11 of 17 december uitgerekend. (Zelf geteld of via app flow). Na een curretage op 26 april 2017 (Mola zwangerschap) eindelijk een positieve test (8e maand nadat het weer mocht). De dag na verwachte menstruatie getest.ook bij de huisarts. Op 18 april een hele spannende echo, is het nu wel goed of weer mola.

groeten Marie-José

Terug
Bovenaan