Uitgerekend december 2021

Hoi dames

Afgelopen donderdag 4 nov braken mijn vliezen spontaan om 23.00. Onze dochter feline is geboren op 5 november 3.17 dmv een sectio (stond gepland 29 nov)
4 weken te vroeg. We liggen helaas nog steeds in het zkh, want ze is erg geel en afwijkende bloeduitslagen. Ligt sinds vanmiddag in couveuse onder een blauwe lamp. Morgen weer 2x bloedprikken zo zielig.
Hopelijk morgen middag naar huis.

Oh Mariska, gefeliciteerd maar tegelijkertijd ook zoveel sterkte gewenst! Hoe gaat het met jou zelf? Herstel je een beetje van de keizersnee? Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen! 

hee Mariska, 
Gefeliciteerd met jullie meisje Feline!? Dat zal even schrikken zijn geweest, met 36 weken. Heel veel sterkte samen. Hopelijk gaat het snel een stuk beter en kunnen jullie lekker naar huis ?

Hee Mariska, gefeliciteerd en ook veel sterkte gewenst in het ziekenhuis. Ik hoop dat je gauw hersteld en de kleine straks ook genoeg om naar huis te kunnen? hoe voel jij je verder? Meiden de eerste is gewoon geboren! Het komt nu echt dichtbij!

Jaaa, de eerste is er gewoon al! Alhoewel ik wel hoop dat de kindjes verder gewoon netjes na 37w komen :)
Ik denk dat ZwangerYes of ZwangereMerel als eerstvolgende aan de beurt zijn.. Spannend! 
@Mariska: hoe gaat het nu? 

Oh wauw Mariska gefeliciteerd! ❤️ Hopelijk gaat het snel beter en mogen jullie snel naar huis!

Hier is alles in huis, alles gewassen. De bedklossen zijn binnen en de box staat ook al klaar. Ziekenhuistas nog even verder inpakken en dan ben ik er klaar voor hoor haha! ?
Ik ben begonnen met het lezen over de periode na de bevalling. Voor de bevalling ben ik nu wel goed voorbereid maar de eerste weken dat de baby er is is natuurlijk ook heel belangrijk. Hebben jullie nog tips voor fijne boeken hierover?

Heb veel harde buiken en krampen in bed savonds en snachts. Ze is dan vaak zó druk aan het bewegen waardoor me dit wakker houd ?. Maandag de 37 weken controle en dan hopelijk daarna elke week controle tot ze er is. Tussen deze controle en de vorige zaten 3 weken omdat ze het erg druk hebben, maar wil tot het einde toch wel elke week een controle hoor!
Hoe is dat bij jullie? Hebben jullie wel vaker controles bij de verloskundige?

Gefeliciteerd en sterkte Mariska! Hopelijk gaat het snel beter en mogen jullie snel naar huis om van elkaar te genieten.

Wat een spannende tijd komt er aan voor een ieder zeg. Hier 31 december uitgerekend, hoop stiekem dat het toch iets eerder gaat komen

@Mariska gefeliciteerd en sterkte. ik hoop dat jullie snel en gezond naar huis mogen:).
@MyrtK ik heb volgende week dinsdag weer een afspraak staan bij de verloskundige in het zh en dan 2 weken later bij de gynaecoloog. dan zit ik op 37 weken dus zal vanaf dan ook wel vaker worden.
het is toch wel raar te bedenken dat binnen een paar weken ons leven helemaal zal veranderen (iig voelt dat voor mij zo). eerste kindje dus altijd spannend denk ik. hier zijn nu alle kleerdjes gewassen, alleen het boxkleed nog en een dekentje en dan is dat ook gebeurd en vanaf morgen 15.00 uur lekker geniet van mijn verlof :D. ik kan niet wachten

Terug
Bovenaan