Uitgerekend december 2021

Hoi meiden
We zijn gisteren naar huis gegaan heel erg fijn. Mijn herstel gaat goed al moet ik soms ff op de rem trappen.
Feline gaat goed wel wat prematuur klachten zoals moeilijk warm kunnen houden moeten haar bij voeden na elke borstvoeding.
Zo min mogelijk prikkels is het beste voor haar. Dus we doen lekker een kraamfeest!

Goed om te horen dat jullie weer thuis zijn Mariska! Hopelijk gaat het elke dag een stukje beter en kunnen jullie optimaal genieten van elkaar. En groot gelijk hoor, een kraamfeest. Lijkt mij ook ideaal! 
De meeste van ons hebben nu verlof hè! Yaaay! Ik ga deze week wel nog wat werk inhalen, maar de voetjes gaan ook zeker omhoog. En de nesteldrang kickt behoorlijk in haha! 

Hahaha die nesteldrang. Verschrikkelijk is dat. Ik heb van die klusjes die heel zwaar zijn en die ik niet meer red en daar kan ik ECHT niet tegen ?
Jl, lekker rustig aan doen nu! :D

Ja ik heb nu ook verlof! Leek me heerlijk, maar moet zeggen dat ik vooral emotioneel was de afgelopen. Gewoon om het feit dat mn hele structuur wegvalt, ik een lege agenda heb, niet weet wanneer de babyshower is en het lichamelijk pittiger wordt. Heb de hormonen lang niet gevoeld maar ze zijn er hoor haha. Heb nog wat creatieve projectjes die ik wil doen en natuurlijk ook wassen en opruimen, dus probeer het op me af te laten komen en te genieten?? maar niet per se vanzelfsprekend. Ben normaal echt een bezig bijtje en onmisbaar op t werk en nu heb ik niets. Kennen jullie dat? Het is trouwens mn eerste.

Hahaha ZwangerYes & JessieJM, ik herken dat! Dit is mijn eerste officiële dag verlof en mijn hoofd loopt over van dingen die ik graag gedaan wil hebben voor de baby er is ?. Dus nu MOET ik vandaag van mezelf op de bank zitten met een boek. Is nog niet gelukt trouwens, eerst even de was aan het wegwerken ?. 

Heee JessieJM, dat herken ik wel. Lastig hè. Mij helpt het om lijstjes te maken van wat ik kán doen (niks moet!). En beetje dingen in te plannen in mijn agenda. Bijv vanochtend 'sporten', vanmiddag in bad en naar verloskundige. Morgenochtend aan surprises werken. Elke dag op hetzelfde moment opstaan en op dezelfde momenten eten. Dat geeft mij structuur. Maar kan natuurlijk voor iedereen anders zijn hè! En tussendoor ook lekker genieten van Netflixje, gekriebel in je buik. Kijken of je je er aan over kan geven. Mij lukt dit nu na 2 weken verlof prima, maar in begin wel wennen. Veel plezier, hopelijk kun je er ook echt van genieten!
enne.. je bent zeker niet misbaar nu, nu ben je onmisbaar voor je kleintje en voor jezelf ?
Oeee ik ben woensdag alweer 38 weken! Zo spannend dat je niet weet wanneer het gaat gebeuren! 

Hahah herkenbaar JL. Zeeeker zo die eerste dag! Komt vanzelf, even wennen ook ?. Ben benieuwd hoeveel bladzijden het je lukt te lezen voor je weer opspringt ? 

Terug
Bovenaan