Uitgerekend december 2021

Mariska wat fijn dat jullie thuis zijn! Nu lekker uitrusten en genieten ?

Ik heb nu al een tijdje verlof en kon op het begin ook echt niet rustig aan doen ?. Moest alles nog wassen, wilde de online zwangerschapscursus nog afmaken en in huis nog kleine klusjes zoals kastjes opruimen enzo. Ik dacht ik doe dat rustig als ik verlof heb maar wilde alles tegelijk doen, anders kon ik echt nog niet rustig op de bank zitten.
Ik heb gelukkig nu al heel veel afgestreept, vanmiddag ga ik een stapeltje nog strijken, lakentjes zijn dit vooral en dan is er nog 1 ding wat echt moet, het geboortekaartje afmaken.

Op het begin was ik dus ook heel onrustig maar nu gaat het relaxen echt beter ☺️. Ik sta elke ochtend op dezelfde tijd op en ga meteen douchen en mn haar doen enzo, vind dat heel fijn! Anders voel ik me ook een beetje ‘doelloos’ en futloos merk ik! Zeker omdat het werk en alle andere verplichtingen van mijn vriend gewoon doorgaan en ik zit gewoon thuis haha

Ah wat fijn om jullie verhalen te horen meiden! Denk inderdaad dat wat structuur in opstaan en een lijstje met dingen die kúnnen al wel helpt? de rust zal vast wel komen na de eerste week?

Vraagej: gedurende de dag heb ik zo af en toe kort een steek oid rond de vagina / schaamstreek. Lastig uit te leggen hoe het precies voelt. Ook in de nacht wordt ik soms wakker van een vervelende rot steek, heel naar. Nu heb ik ook wat bekkenklachten, maar dit voelt anders en komt en gaat. Herkennen jullie dit? Kan dit met het indalen te maken hebben of iets anders?

@steefeef heb ik ook af en toe: een scherpe pijnscheut. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat het precies is. Volgens mij in volkomen normaal.

Steefeef, ik heb dit sinds vorige week donderdag ook paar keer gehad. Ik dacht dat het met indalen te maken had. En vanmiddag zei de verloskundige dat ze nu helemaal ingedaald is (de vorige keer nog niet). Dus dat bevestigt het voor mij wel (niet nagevraagd trouwens).

Shit meiden ik heb steeds zo voorzichtig gedaan, net hersteld van die griep en nare hoest. Alle testen waren steeds negatief.
Kreeg ik nu vanavond opeens koorts en jawel... Positieve (snel)test. Lichtelijk in paniek hier :(

Onee JL wat vervelend! Hoe ver ben je? In principe is je kindje 'af' en kan er niet heel veel misgaan, maar snap dat je daar van ongerust raakt. Hopelijk herstel je voor je bevalling en kraamweek? lijkt me ook zo naar al die gevolgen in die periode! Sterkte.

Terug
Bovenaan