Uitgerekend december 2021

Goedemorgen allemaal!
Ja nu komt het dichtbij hè! Hier ook nog 4 weken. Ik heb alleen nog maar de kleren gewassen en verder nog helemaal niks, dus ik moet maar eens wat gaan doen :p
Merel spannend! Kans dat de baby dan wat eerder komt inderdaad... 
Hier ook na de 20 weken geen echo's gehad. Alleen buik en baby voelen. En dat lijkt prima te zijn, gelukkig. Deze baby ligt ook lekker met het hoofdje beneden, niet ingedaald.   
Hier ook veel last van buikpijn.. hele erge steken aan 1 kant, heel gespannen buiken. Geen harde buiken en weeën dus wat dat betreft zit baby nog lekker :p. Erg vervelend dat meerderen er zo'n last van hebben!

heey hoi,
ik lees nu geloof ik ik alle laatste loodjes he :p. ik heb geen last van harde buiken of wat dan ook... alleen een kontje of knie die er plotseling uitsteekt haha.
zo'n 3 weken geleden wel verkouden geweest en de baby kamer in elkaar gezet wat dus geen goede combo blijkt te zijn... bij de verloskundige bleek mijn bloeddruk aan de hoge kant te zijn en zijn groeicurve was aan de lage kant... dus gelijk door naar het ziekenhuis om bloed te prikken en alles na te laten meten door een gynaecoloog. uiteindelijk na 2 weken is het weer gezakt en alles gaat goed :). mag nu wel medisch bevallen. wat scheeld want ik wilde toch al in het ziekenhuis bevallen.
nu nog een weekje werken en dan kan ik ook met verlof. merk wel dat het allemaal wat zwaarder word (vooral het ademen) hebben andere daar ook last van?

Het komt nu echt dichterbij allemaal voor iedereen, begin het best spannend te vinden! Ik ben fysiek nog erg fit gelukkig! Afgelopen vrijdag glucose test gehad in t ziekenhuis, verwacht a.s. woensdag daar meer over van te horen vanuit de verloskundige of wellicht eerder als er echt iets uit komt. Verder a.s. vrijdag nieuwe echo in t ziekenhuis om te kijken of de baby nog steeds 3 weken voor loopt op groei en daarna door naar de gynaecoloog, ik ben benieuwd! Succes allemaal met de laatste loodjes en we houden elkaar op de hoogte ?

Hee allemaal, leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Hier gaat het ook goed! Begin wel sinds paar dagen wat sneller moe te worden. Vandaag 34 weken en komende week is mn laatste werkweek! Morgen gezellig een afscheid met collega’s op kantoor. Volgens mij hebben ze allemaal iets van een cadeautje geregeld en ik neem zelf lekker taart van xe bakker mee. Ook begint mijn vervanger dan. Zin in! Alleen nog overdragen en m’n eigen to do lijstje wordt al lekker kort.

Ik heb ook geen echo meer gehad na 19 weken, maar krijg er nog een met 35+5. Dat is een liggingsecho omdat mijn buik nogal hard is en ze het niet zo goed kunnen voelen. Leuk nog even spieken!

@zwangeremerel. ik loop ook bij de gynaecoloog en dat vind ik geen ramp. dat is voor mij extra echo's :D. had afgelopen week ook weer stuk of 5 3d of 4d echo's (weet niet welke het zijn).
@jessieJM. wij lopen zeer dicht bij elkaar die ik nu. ik ben zelf 34+2, en ook laatste week idd. wel spannend van die echo omdat ze het niet kunnen zien. ik hoop voor je dat de kleine al goed ligt :)

Leuk meiden! Fijn dat jullie het zo positief zeggen, lekker extra echo's. En de medische bevalling terwijl je toch naar het ziekenhuis wilde. Ik wil ook naar het ziekenhuis maar heb er ook de verzekering wel voor gelukkig. Heb twee eerdere medische bevallingen gehad en ben heel erg tevreden. Dus ?
Echt echt echt laatste loodjes ja! Hier 36 weken. Tijd om de bevaltas klaar te maken ?. En het baby beddengoed misschien al wassen enzo. Kleren liggen al klaar. 

@cheza ja dan lopen we inderdaad gelijk op. Leuk! Ik ben zo benieuwd wanneer hij komt?

@zwangeryes oh dat gaat al snel nu! Leuk zeg? ik heb ook het eerste babywasje gedaan gisteren.

Ik had vandaag echt een leuke dag. Laatste keer op kantoor en er waren veel collega's speciaal gekomen om doei te zeggen. Echt verwend met cadeautjes. Daarnaast kwamen ook de foto's van de zwangershoot binnen en ze zijn prachtig ❤️

Wat leuk om allemaal goed nieuws te lezen! Grappig ook dat we bijna allemaal rond dezelfde dagen met verlof gaan. Ik kan ook echt niet wachten om vrijdag mijn laptop uit te zetten en de voetjes omhoog te doen. 
Afgelopen week was voor mij helaas niet zo fijn, ik heb een zware griep gehad (geen corona, godzijdank) en ik hoest nu nog steeds mijn longen uit mijn lijf. Kan niet slapen en niet praten. Precies nu ik echt alles op alles wilde zetten om werk goed af te ronden. 
Maar: gister hadden wij de laatste groeiecho en gelukkig merkt de kleine meid helemaal niks van mijn drukke schema en ziek zijn. Ze doet het fantastisch, en dat is het allerbelangrijkst! 

Terug
Bovenaan