Uitgerekend december 2021

Hier ook totaal niet ingedaald, en dus direct liggen. Nou zei de verloskundige wel dat het handig is om zo'n matje mee te nemen voor de zekerheid. . mocht je dan ergens anders zijn dan thuis kan je alsnog veilig gaan liggen zonder van iemand anders iets te beschadigen. 
Ik kom ook niet onder m'n wandelingen uit. Kinderen moeten toch naar school en peuterspeelzaal. En ik heb eten nodig, en de kinderen hebben de speeltuin nodig :p
Qua corona ben ik niet zo zeer bang voor de klachten hoor, denk dat het voor mij als een griep zal zijn zoals bij de meesten. Maar inderdaad dat de hele bevalling dan medisch is, minder kraamzorg.. zou ik enorm van balen

Tot nu toe ben ik alleen verkouden, dus het lijkt alles mee te vallen. Dank voor alle steun! 
Ik heb ook niet zo'n zin in bevallen en kraamperiode met allerlei maatregelen hoor, schijnt dat partners en alle personeel alweer mondkapjes etc op moeten in de verloskamers, zo onpersoonlijk gelijk. Maar we hebben het ook niet echt voor het kiezen ben ik bang!

Wij hebben net een mail van de kraamzorg gekregen. Dus toch wel minder zorg i.v.m. geboortepiek en corona... Ondanks wat ze tijdens de intake zeiden. Er staat "Minder tijd is naar verwachting beschikbaar voor huishoudelijke taken".. En ipv max 2 personen nu "geen bezoek als de kraamzorg er is". We krijgen nu minimaal 24 uur sowiewo, maar onze indicatie was 49 uur. Scheelt nogal.. ? Het komt vast goed met wat hulp van familie maar het is niet de ideale situatie voor first time papa's en mama's. Hebben jullie ook zo'n mededeling gehad?

JessieJM wat vervelend! Dat is toch even een domper inderdaad, nog maar de helft van de uren waar je recht op hebt. Ik heb nog niets gehad maar dat zal dan niet lang meer duren.. Jammer hoor. Welke organisatie heb je? Wij de Eilanden. 

Ik heb deze mail ook gehad Jessie. Zit zelf bij Naviva en ben ook onwijs benieuwd hoe veel uur het uiteindelijk gaat worden.

Ik ben al blij dat ze komen, hoe meer hoe fijner natuurlijk maar de situatie is nu even zo en ook hier denk ik dat we met hulp van familie en vrienden ver komen.

@JL wij zitten bij naviva net zoals Steefeef. Was even slikken maar probeer het ook positief in te zien hoor. Gelukkig genoeg support van familie mocht het nodig zijn ?

Verder gaat het hier goed. De tijd gaat nu wel snel ? ben over minder dan een maand uitgerekend! Gisteren een liggingsecho gehad en daar was alles gemiddeld en prima ☺️ Hij is nog niet ingedaald, maar wel in een hoofdligging.

Oh wat balen… het is inderdaad niet de leukste tijd voor ons om een kindje op de wereld te zetten. Hopelijk gaat t meevallen met de regels en maatregelen. Aan de andere kant straks lekker cocoonen met de baby’tjes ?

Wij hebben een aardig druk weekje erop zitten wat betreft ziekenhuis bezoekjes.. voor nu is er geen reden voor zorgen, behalve dat ze hem nog steeds groot inschatten. Over 1,5 week wederom een groei echo (dan ruim 36 weken) en dan gaan we met elkaar een knoop doorhakken of ik ingeleid ga worden bij 38 weken. Moet zeggen had mijn laatste stukje van mijn zwangerschap liever anders gezien maar heb tot nu toe niet mogen klagen. Voel mij verder eigenlijk ook heel goed, nog een weekje werken en dan verlof en wie weet dan al snel de kleine gaan ontmoeten ?. Hoe voelen jullie je allemaal?

heey hoi. ben weer even weg geweest maar nu moet ik toch wel tijd hebben (zou je denken) aangezien ik in het ziekenhuis lig met zwangerschaps vergiftiging. ben alles een beetje aan het terug lezen her en der XD. 
die corona staat idd wel veel in de weg... gelukkig mag mijn partner 24/7 bij mij zijn. maar er mogen max 2 mensen op bezoek precies rond etenstijd. lekker handig...
ben bang dat het alleen geen decemberbaby meer gaat worden aangezien ze hem vrijdag al willen halen (SPANNEND). ik blijf het hier wel gewoon (zo goed als ik dat kan :p) volgen.
ik hoop iig voor de rest dat het laatste stukje van de zwangerschap normaal verloopt zonder al te veel gedoe.

Terug
Bovenaan