Uitgerekend december 2021

Cheza ooooh wat spannend! Eind november baby's mogen er ook bij hoor ;). Gaat het een beetje met jou en de zwangerschapsvergiftiging? Heb je veel last of gaat het nog?
We zullen zeker in een bubbel belanden met de baby's inderdaad. Weinig visite en veel geknuffel, toch :)

Wauw Cheza dan mag je bijna! Vind het altijd raar als mensen nu zeggen ‘nou succes he!’ haha. Maar zo leuk dat je je kindje bijna gaat ontmoeten. Hopelijk voel je je nog oke☺️. En zoals ZwangerYes ook zegt, het is ook wel een hele mooie tijd om te cocoonen.

Vinden degenen die niet ingeleid worden het ook zo'n gek idee dat je geeen idee hebt wanneer je gaat bevallen? In mijn geval ben ik komend weekend 37 weken, maar het kan ook nog 5,5 week duren ? zo bizar. Probeer de belangrijkste klusjes voor het weekend af te hebben, dan zijn we er klaar voor. Moet eigenlijk alleen nog de vluchttas afmaken en het bed klaarmaken (klossen, zeiltje). Voor de rest gewoon creatieve dingetjes.

Oeh Cheza, wat spannend! Hoe sta je er nu in? Vind je het ook spannend of kijk je er naar uit?
En ja, JessieJM, super herkenbaar! Raar gevoel, ik ben morgen 39 weken en al vanaf idd 37 weken het gevoel; het zóu nu best wel eens kunnen. Maar ik denk dat ons meisje nog wel tot na 40 weken blijft zitten. Maar het kán ook vandaag nog haha. 

Geeft het je onrust Jessie, of valt dat mee? ?

Oeh Cheza wat spannend! Zijn de klachten nog te managen? Nog een paar daagjes en dan mag je je kindje vasthouden! Zet m op! 
Jessie / Emma ik vind het ook gek hoor, volgende week is het gewoon al december! Ik denk niet dat ons meisje tot 40w blijft zitten, en dat hoop ik stiekem ook niet echt, maar je weet maar nooit! 
Vraagje: doordat ik nu al ruim drie weken ziek ben heb ik stukken minder gegeten en ben ik ook wat afgevallen. Zit nu op +9 kilo sinds begin en dat was een maand geleden nog +11. Ik heb een normaal BMI verder. Kan dit kwaad? 

@emma nee hoor nog geen onrust. Wie weet over een paar weken haha.

@jl volgens mij zijn baby's in de buik echt een soort piranha's haha. Die pakken wel wat ze nodig hebben. Zou me er niet te veel druk om maken maar je kan het altijd navragen aan de verloskundige.

dank jullie wel :) hier alles goed. ik voel me niet ziek of wat dan ook en die kleine is lekker levendig. alleen lig ik de hele dag op de kamer in bed. nu het zo dicht bij komt word het langzaam wel spannend maar ik kijke er ook echt naar uit :)
@ jessie, wij zouden eigenlijk vrijwel gelijk zijn toch? ik hoop dat je kleine iig niet die 40 weken passeerd en met kerst komt (al zal dat wel het mooiste kerstcadeautje zijn wat er bestaat denk ik).
@ emma, laten we hopen dat je kleine snel komt :). je hebt er nu wel lang genoeg op gewacht toch ;). ik hoop voor je dat het een vlotte bevalling word en dat je je kleintje snel in je armen mag sluiten
@JL, dat klinkt niet goed het afvallen. ik hoop ook dat je je snel beter voelt. wel echt rot zeg. wat zegt je vk ervan? die kan het denk ik het beste inschatten. beterschap iig

Ik denk niet dat het kwaad kan om af te vallen door ziek zijn hoor. Komt wel goed als je weer beter bent en wat meer kan eten. En 9 kilo aangekomen is best netjes toch uiteindelijk? Beterschap!
Cheza fijn dat jij je zelf niet ziek voelt. Ik snap wel hoor dat je inmiddels denkt: kom maaaar 

Ik vind het heel gek ja, niet weten wanneer het komt. Nu ben ik 38+3 dus ik zit ook al een week van het kàn nu komen. Ik hou rekening met 41 weken, dus dat het er over 3 weken is. Anders laat ik me wel weer inleiden met 41+5. Was bij mijn zoon ook zo.

Terug
Bovenaan