Uitgerekend december 2021

@cheza ooeh wat spannend morgen! You can do it! ?? Klopt ja, wij liepen qua uitgerekende datum vrijwel gelijk. 19 december is de mijne.

Wij gaan vandaag nog even een dagje met zn tweetjes op stap, want ik vermoed dat dit de laatste keer is voor een eventuele lockdown. Probeer er het positieve van in te zien, maar hoop vooral dat mn babyshower dit weekend nog doorgaat. Zo op verheugd!

Cheza: bij deze dan de herkansing haha, ik wens je een soepele inleiding en bevalling toe! 
Ik mag vandaag eindelijk uit quarantaine yayyy! Hopelijk vallen de nieuwe maatregelen nog wel een klein beetje mee zodat ik ook wat leuke dingen kan doen. En Jessie ik hoop dat je babyshower dit weekend door kan gaan! Ik duim voor je! 
Ik heb volgend weekend nog een bruiloft op Texel staan (lekker nog een nachtje weg met mn man, zo naar uit gekeken...) maar ik vrees voor het ergste. 
Anders moeten we elkaar maar een beetje gezelschap houden tijdens de lockdown dames! En netflix, niet te vergeten xD.  

Nou van het inleiden is niks meer gekomen want die stond voor vanmorgen 7.00 uur gepland maar toe was onze kleine man er al. Vannacht om 2.49 ben ik bevallen van onze zoon Logan ?. Het gaat gelukkig allemaal goed. sinds vanmiddag kan hij zijn temperatuur redelijk goed vast houden. Hopen dat dat zo blijft en dat bij mij alles goed gaat qua zwangerschapsvergiftiging en we snel naar huis mogen. Daar kijk ik wel naar uit ook al hebben we hier wel super goede zorg.

Dames nu jullie. Ik hoop dat het net zo makkelijk gaat als bij mij(misschien iets minder snel want dit was wel extreem).

Ohh Cheza! Van harte gefeliciteerd met jullie Logan! ?. Hopelijk gaat het met de kleine man en ook met jou steeds beter en mogen jullie lekker naar huis. Nu lekker bijkomen en genieten van elkaar ?

Terug
Bovenaan