Uitgerekend december 2021

Afgelopen dinsdag is Noor geboren met 38w +1. ? Het was een lange pittige bevalling van 36 uur maar alles is goed gegaan!
Ze is klein en licht dus we hebben 24 uur in het ziekenhuis moeten blijven maar zijn nu lekker thuis

Twee baby's zelfs!!  
Cheza gefeliciteerd en kleine Logan, welkom ?. Ik hoop dat het goed met jullie gaat en snel thuis zijn! 
MyrtK natuurlijk ook van harte gefeliciteerd en welkom Noor! ?. Nu lekker thuis uitrusten, dat hebben jullie verdiend! 

Hoi hoi ,

ik ben nu 37+1 dag. Vanaf donderdag avond echt wel krampen en ongestelheidsklachten maar het ging gisteren ochtend weg en snachts en vanochtend beetje last weer gehad. Aan de ene kant denk je het kan en andere moment is totaal weg. Het ene moment ook hoofdpijn en misselijk en dan ineens alles weg en zo'n honger. Mijn nesteldrang is ook een beetje weg. Hoelang kan je eigenlijk met 1 cm ontsluiting lopen?  Dus lekker afwachten. Zijn er meer vrouwen die zo beetje hebben? Maar probeer wel beetje rustig aan te doen. Ik kijk er zo naar uit om ons kleine wondertje te gaan ontmoeten?

@jessie ik denk dat mijn babyshower ook vandaag en morgen is en hopenlijk doen ze het ook wat ze gepland hebben. Het maakt het er nu niet leuker op om verlof te hebben. Maarja zo kan je lekker rustig aan doen.

Ik ga dit nu beetje actief proberen te volgen. Heb het best druk gehad en af en toe gekeken. Vind het wel leuk om beetje alles te delen.

Myrth, gefeliciteerd met Noor! ? Weer een baby erbij, wat super leuk! Pfoe, 36 uur.. dat is heel lang zeg! Nu bijkomen en  lekker genieten met z'n 3tjes. Veel geluk!? veel plezier met de babyshowers dames! Gebruiker, dat herken ik niet zo. Wel wat meer (ook soms pijnlijke) harde buiken en vandaag rommelen mn darmen ook enorm. We gaan het zien!

Terug
Bovenaan