Uitgerekend december 2021

Gebruiker hier ook geen krampen. Met 1 cm kan je wel weken rondlopen weet ik uit ervaring :p maar kan natuurlijk gewoon voorweeen zijn, krampen. En dat heeft ook wel een functie. Dus.. maar wel vervelend hè, voorwerk. 
Hier morgen 39 weken. Nog twee tot 3 weken, ga ik vanuit, dan is de kleine er

Aaah gefeliciteerd met Logan ? en Noor ?! Lekker genieten met elkaar. Super leuk dat ze er zijn!

Ik heb vrijdag en gisteren onderzoeken gehad in het ziekenhuis. Vrijdag nog het bevalbad opgehaald om thuis in te bevallen maar gisteren met 36+6 helaas gehoord dat ik word overgedragen aan het ziekenhuis. Eén dag voordat ik thuis zou mogen bevallen.. Niet te geloven toch! Flink gehuild van de teleurstelling. Ook omdat ik misschien ingeleid moet worden ivm hoge bloeddruk en verhoogde nierwaarden. Zie daar heel erg tegenop. Was echt team eigen hormonen + thuis in mn veilige warme bubbel. Het is nu telkens paar dagen vooruit kijken en 3x per week naar het ziekenhuis voor een toxlab, bloeddrukmeting en ctg.

Lichtpuntje is wel dat een van mn beste vriendinnen gisterenavond belde om te vertellen dat vandaag mijn babyshower is? ik was zo bang dat ik die niet meer zou halen.

En jeetje misschien is onze kleine jongen er deze week dus al! Even schakelen hoor als je tot gisteren was ingesteld op nog max 5 weken. Maar komt goed☺️ ga me herpakken (en inpakken!).

@emmavb Okee dat is zeker al snel. Ik ben 17 december uitgerekend. Ja en vandaag heb ik een leuke babyshower gehad met een klein clubje. Ik vond het prima zo.

@zwangeryes dat denk ik ook die voorweeen. Vanavond weer last gehad maar dan erger. We wachten maar af hoe de komende tijd loopt. Wanneer ben jij uitgerekend?
@jessiejm heel veel succes komende week. Leuke babyshower gehad?

Jessie aah wat jammer zeg dat je nu niet thuis meer kan bevallen :( huilen mag inderdaad best. En dan de vluchttas inpakken. Doen ze badbevallingen in jouw ziekenhuis? 
Hoe kwam je er achter dat je verhoogde nierwaardes hebt? En hoe was de babyshower?
Ik ben 5 december uitgerekend! Vervelend zo elke avond last van die krampen Mirjam! Hopelijk is alles lekker verweekt en begint je bevalling mooi met 2 cm ontsluiting straks hierdoor! Fijn dat je een babyshower hebt gehad. Heel leuk!

Oh Jessie wat balen voor je! Tuurlijk mag je daar even over janken, het loopt allemaal anders dan je had gehoopt. Ik duim dat het allemaal mee valt en dat de kleine jongen nog even een paar weekjes mag blijven zitten! 
Leuk dat er babyshowers zijn geweest! Hopelijk zijn jullie goed verwend :). Vrijdag komen mijn schoonzussen + moeder langs. Ze zijn allemaal niet zulke feesterige types dus ben benieuwd wat ik er van moet verwachten haha! 

Hi allemaal,
Een hele tijd niet actief geweest. Iedereen die al bevallen is, van harte ? ik ben 16 december uitgerekend. 
Waar ik een beetje mee zit straks is het kraambezoek met de toenemende coronacijfers. Hoe gaan jullie daarmee om? Ik merk dat mijn man er heel makkelijk over denkt, maar ik zelf eigenlijk niet. Alle tips zijn welkom :) 

Terug
Bovenaan