Aaah gefeliciteerd met Logan ? en Noor ?! Lekker genieten met elkaar. Super leuk dat ze er zijn!
Ik heb vrijdag en gisteren onderzoeken gehad in het ziekenhuis. Vrijdag nog het bevalbad opgehaald om thuis in te bevallen maar gisteren met 36+6 helaas gehoord dat ik word overgedragen aan het ziekenhuis. Eén dag voordat ik thuis zou mogen bevallen.. Niet te geloven toch! Flink gehuild van de teleurstelling. Ook omdat ik misschien ingeleid moet worden ivm hoge bloeddruk en verhoogde nierwaarden. Zie daar heel erg tegenop. Was echt team eigen hormonen + thuis in mn veilige warme bubbel. Het is nu telkens paar dagen vooruit kijken en 3x per week naar het ziekenhuis voor een toxlab, bloeddrukmeting en ctg.
Lichtpuntje is wel dat een van mn beste vriendinnen gisterenavond belde om te vertellen dat vandaag mijn babyshower is? ik was zo bang dat ik die niet meer zou halen.
En jeetje misschien is onze kleine jongen er deze week dus al! Even schakelen hoor als je tot gisteren was ingesteld op nog max 5 weken. Maar komt goed☺️ ga me herpakken (en inpakken!).